zoals veel al hebben vermeld kun je veel informatie vinden op beide pagina's.
Ik hoop dat je het super naar je zin zult gaan hebben.
Heel erg veel plezier toegewenst.
-x-
Enjoy the little things in life, because one day you wi
Kom op mensen ze is nieuw.
Welkom Sarah, dit is een schrijf/quizzen site, na een tijdje leer je vanzelf hoe alles werkt.
Het is verstandig om de huisregels eens door te lezen (die helemaal onderaan te pagina staan).
Als je iets niet begrijpt staat er links bovenaan het linkje 'help'
Nog 2 handige topics: Klik! en Klik!
Om je tekst blauw te maken doe je *hier dan je tekst* (dan zonder de spaties).
Dit geldt voor alle codes die bovenaan staan om te gebruiken. Nog 1 tip: Je wordt veel serieuzer genomen hier op Quizlet als je gewoon hoofdletters en punt/komma's gebruikt. Natuurlijk mag je lekker druk doen, maar gebruik daarbij wel gewone spelling
Als je nog een vraag hebt mag je mij wel GBen (een gastenboekbericht sturen. Klik op mijn naam, dan kom je op mijn profiel en onderin staat dan mijn gastenboek waar je iets in kan zetten en dan zal ik het zien)
LunarFlower schreef:
Welkom Sarah, dit is een schrijf/quizzen site, na een tijdje leer je vanzelf hoe alles werkt.
Het is verstandig om de huisregels eens door te lezen (die helemaal onderaan te pagina staan).
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
LunarFlower schreef: