• Na 8 maanden niet op Q gezeten te hebben ben ik weer terug, ik heb nogal wat problemen met vriendjes en daardoor met Jeugdzorg en dergelijke gehad waardoor ik nogal in de knoop met mezelf zat, helaas.. Maar alles is weer goed nu en ik heb Q fuuuckin erg gemist (Quizlet is ook erg veranderd trouwens. o.o)
    Ik stel mezelf maar weer even voor: ik ben Rebecca, bijna 15 jaar en zit nu in 3vwo. (:
    How's Quizlet going?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Opgeven is geen optie.

    Hahaha, dank jullie wel allemaal! de Q mensen blijven toch altijd awesome (:


    Opgeven is geen optie.

    Scooby schreef:
    (...)
    Wut? Ik was wel actief maar blijkbaar heb ik toch wat gemist :') Ik wist alleen dat ze iets met Fred had en daarna impliceerde dat hij was overleden.

    Dat is volgens mij achter de schermen meer gebeurd... (Dacht ik)

    OT: Welkom terug!


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    Godallemachtig, je zorgde even voor een shock. :'D
    Ik dacht een paar seconden dat jij Rebecca-die-eigenlijk-niet-Rebecca-heet was. :'D


    Ook ik dacht daar even aan. Sorry! Maar welkom terug!


    Bad decisions make good stories.

    Welkom terug. Love the picture btw. (Alex goot is geweldig!)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Welkom terug. Love the picture btw. (Alex goot is geweldig!)


    Danke (allemaal trouwens!) & Jup, Alex is echt geweldig! (:


    Opgeven is geen optie.

    Nomen schreef:
    (...)
    Dat is volgens mij achter de schermen meer gebeurd... (Dacht ik)

    OT: Welkom terug!

    Nee hoor, ze had vaak genoeg topic's aangemaakt voor aandacht. Relatieprobleem dit, sterfte dat, gezeik zus, gezeur zo. Ze was echt vervelend en het was niet eens echt T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee hoor, ze had vaak genoeg topic's aangemaakt voor aandacht. Relatieprobleem dit, sterfte dat, gezeik zus, gezeur zo. Ze was echt vervelend en het was niet eens echt T_T

    Nee, ik bedoel dat ze 'betrapt' was en die bullshit. Ik had een mailtje gekregen omdat ik haar mail en msn-adres had, maar ik geloof niet dat ze die van iedereen had... Daar is één keer iets mee naar voren gekomen, omdat er naar gevraagd werd, maar meer was er niet over gezegd (dacht ik dus).


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat ze 'betrapt' was en die bullshit. Ik had een mailtje gekregen omdat ik haar mail en msn-adres had, maar ik geloof niet dat ze die van iedereen had... Daar is één keer iets mee naar voren gekomen, omdat er naar gevraagd werd, maar meer was er niet over gezegd (dacht ik dus).

    Oh ja, dat klopt helemaal. Nikki kreeg zo'n mailtje. Echt vet raar. Gelukkig hebben we daarna nooit meer iets van haar gehoord. Ik vind het helemaal niet erg dat ze opgezout is. Opgeruimd staat netjes :Y)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 16:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wauw, zeg 8 maanden, das wel erg lang :X
    maar welkom back (yeah)_O_


    -

    Welcome back! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fijn dat het nu weer beter gaat. Welkom terug! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooi dat het beter gaat. c:
    Welcome back!!


    26 - 02 - '16

    Danke danke! (:


    Opgeven is geen optie.

    Anguish schreef:
    Ben jij dé Rebecca? Als in.. die van Fred? ;3
    Anders ken ik je niet, maar alsnog welkom terug!


    Barnabas schreef:
    Godallemachtig, je zorgde even voor een shock. :'D
    Ik dacht een paar seconden dat jij Rebecca-die-eigenlijk-niet-Rebecca-heet was. :'D


    Lol, gelukkig niet. Welcome back! :D


    Tijd voor koffie.

    Cloudburst schreef:
    Welkom terug. Love the picture btw. (Alex goot is geweldig!)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel