• Hoi! Weet iemand toevallig welk toetsenbord er bij ons in de laptops in Nederland op zit?
    Ik ga een macbook kopen en ik kan daar verschillende toetsenborden kiezen, maar weet niet welke ik nu heb haha

    X

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Blazerer schreef:
    (...)

    Maar de meeste gebruiken Azerty ;) (Knap lastig als je een spel speelt met een flink deel toetsenbord, Ben je bezig met letters noemen en dan na 2 minuten bedenk jij je...'ze hebben Azerty, andere toetscombinaties...goddom it')

    Haha, daarom hebben wij ook Qwerty.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Blazerer schreef:
    (...)

    Maar de meeste gebruiken Azerty ;) (Knap lastig als je een spel speelt met een flink deel toetsenbord, Ben je bezig met letters noemen en dan na 2 minuten bedenk jij je...'ze hebben Azerty, andere toetscombinaties...goddom it')

    Dan stel je toch tijdelijk de layout gewoon in op US-international?

    Melonpan schreef:
    (...)
    Dan stel je toch tijdelijk de layout gewoon in op US-international?

    Dat had gekund, ware het niet dat zij dan iedere keer hun lay-out hadden moeten veranderen als ze me ons dat spel speelde (wat best wel vak was) om het daarna weer terug te zetten.

    Je gebruikte de qwer(azer) toetsen in een bepaalde volgorde, maar dan moet je wel net bedenken dat zij dus een ander toetsenbord hebben dus r-q-w-e-w-q is dan niet zo handig als aanwijzing.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 16:35 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Neem "spaanse" qwerty, dan krijg je een speciaal knopje voor Ñ :3
    The power to Ñ!


    From these ashes, I will rise

    Blazerer schreef:
    (...)

    Maar de meeste gebruiken Azerty ;) (Knap lastig als je een spel speelt met een flink deel toetsenbord, Ben je bezig met letters noemen en dan na 2 minuten bedenk jij je...'ze hebben Azerty, andere toetscombinaties...goddom it')


    Dat had ik eens bij een Amerikaans spel, en daarvoor moest je op q en w drukken om van weet ik veel wat te switchen, maar toen was ik een jaar of acht dus ik had niet door dat ik de a en de z moest indrukken. ><

    Nja, alle mensen die ik ken hebben een azerty. :')


    help

    Michonne schreef:
    (...)

    Awh, voel je je soms aangesproken of aangevallen hierdoor, omdat je het zelf ook niet kan? Met één druk op de knop kon je naar mijn profiel en zelf kijken hoe oud ik ben, maar dat lijken jullie niet meer te kunnen.



    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    of ik doe het gewooñ of deze manier? Why would I need a special button? D:

    Zeer vriendelijk Beckett, daar gaat het IQ van het topic nog verder naar beneden. Heeft er iemand een schep?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:14 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    of ik doe het gewooñ of deze manier? Why would I need a special button? D:

    Omdat het kan :Y)
    Ñ power!


    From these ashes, I will rise

    Blazerer schreef:
    of ik doe het gewooñ of deze manier? Why would I need a special button? D:

    Zeer vriendelijk Beckett, daar gaat het IQ van het topic nog verder naar beneden. Heeft er iemand een schep?

    Wauw, je bent echt vol van jezelf. Omdat iemand het met iemand anders eens is hoeft deze persoon niet meteen dom te zijn. Ik vind eerder dat jij het IQ omlaag haalt door je gedrag.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blazerer schreef:
    of ik doe het gewooñ of deze manier? Why would I need a special button? D:

    Zeer vriendelijk Beckett, daar gaat het IQ van het topic nog verder naar beneden. Heeft er iemand een schep?

    Waarom heb je een schep nodig? We zijn hier niet in een speeltuin hoor..

    Ja die moest ik maken.(cat)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:31 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Blazerer schreef:
    of ik doe het gewooñ of deze manier? Why would I need a special button? D:

    Zeer vriendelijk Beckett, daar gaat het IQ van het topic nog verder naar beneden. Heeft er iemand een schep?


    Ik kon het niet laten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De vraag is beantwoord, slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn