• Hoi! Weet iemand toevallig welk toetsenbord er bij ons in de laptops in Nederland op zit?
    Ik ga een macbook kopen en ik kan daar verschillende toetsenborden kiezen, maar weet niet welke ik nu heb haha

    X

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Omdat ik dan nog steeds niet weet of ik een engels of een us toetsenbord heb misschien? want dat verschil zie ik niet.


    Tegenwoordig wordt er voor het overgrote deel US-international gebruikt in Nederland, dan kunnen mensen wel zeggen dat het een QWERTY toetsenboord is, ja, welke dan? Er zijn ruim 30 QWERTY gebaseerde layouts.

    Half gevecht om een vraag over toetsenborden... Ik dacht dat mijn klas erg was.


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    qwerty...
    Kijk gewoon op je eigen toetsenbord waar je nu mee typt omg. D:
    Ik zei net nog tegen iemand dat de jeugd van tegenwoordig te lui of te dom is om te Googlen en het anderen daarom laten doen, nog eens een perfect voorbeeld.

    The stupid...it hurts.

    'Je woont in Nederland, dus een Nederlands toetsenbord'
    'De jeugd van tegenwoordig'

    *wrijft de tranen uit zijn ogen* God dank je, weer is lang geleden dat ik zo gelachen heb.

    Michonne schreef:
    Damn, je doet me echt denken aan iemand die hier lang geleden eens zat en altijd alles beter dacht te weten. Iedereen was zo blij toen diegene uiteindelijk weg was...

    De ironie.


    Wat betreft je vraag: US International is de setting die je moet hebben. Dit lijkt het probleem tenminste te zijn, of bedoel je welk type toetsenbord en niet welke instelling?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 9:30 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Michonne schreef:
    qwerty...
    Kijk gewoon op je eigen toetsenbord waar je nu mee typt omg. D:
    Ik zei net nog tegen iemand dat de jeugd van tegenwoordig te lui of te dom is om te Googlen en het anderen daarom laten doen, nog eens een perfect voorbeeld.


    Aww, kleine Nikki is met het verkeerde been uit bed gestapt :3


    quidquid excusatio prandium pro

    omg hahaha echt droog,
    ik zou het echt niet eens weten ik weet alleen er is een qwerty en nog een vage andere lol.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je moet een US International toetsenbord hebben, de tekens op een nederlands toetsenbord zitten namelijk heel raar ;)
    Kunnen we nu deze discussie over "de jeugd van tegenwoordig" tot rust laten komen? Ik hoor het al vaak genoeg van mijn opa! :')

    (Kijk trouwens even nog voor de zekerheid op deze pagina en vergelijk het toetsenbord dat je nu hebt met het US International en het Nederlandse toetsenbord)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 7:53 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ...

    Ik heb een azerty bij mijn tablet, gsm, computer en een qwerty die op azerty is ingesteld bij de centrale computer die verbonden is met de tv. En mijn school heeft ook allemaal azerty's. That's all I know. :')

    Nja, I dunno.

    Zijn toetsenborden anders in Nederland dan in België?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 7:59 ]


    help

    Graymark schreef:
    ...

    Ik heb een azerty bij mijn tablet, gsm, computer en een qwerty die op azerty is ingesteld bij de centrale computer die verbonden is met de tv. En mijn school heeft ook allemaal azerty's. That's all I know. :')

    Nja, I dunno.

    Zijn toetsenborden anders in Nederland dan in België?

    België en Frankrijk = azerty
    (zo ongeveer) De rest van de wereld = Qwerty


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik heb een macbook en die heeft gewoon een qwerty toetsenbord waar ik normaal mee omga.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    omg lol, gevecht hier om alleen maar 1 vraag..


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Blazerer schreef:
    (...)
    België en Frankrijk = azerty
    (zo ongeveer) De rest van de wereld = Qwerty

    Lang leven de azerty.(;
    Nee, ik heb gewoon een Qwerty, want die zijn er ook gewoon in België. haha

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 11:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Blazerer schreef:
    (...)
    België en Frankrijk = azerty
    (zo ongeveer) De rest van de wereld = Qwerty
    \
    Ik heb gewoon Qwerty


    •*• Lululu •*•

    Thanks voor de antwoorden :) US it is haha


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Memoria schreef:
    (...)
    Lang leven de azerty.(;
    Nee, ik heb gewoon een Qwerty, want die zijn er ook gewoon in België. haha

    Mallory schreef:
    (...)\
    Ik heb gewoon Qwerty


    Maar de meeste gebruiken Azerty ;) (Knap lastig als je een spel speelt met een flink deel toetsenbord, Ben je bezig met letters noemen en dan na 2 minuten bedenk jij je...'ze hebben Azerty, andere toetscombinaties...goddom it')


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ach, Boira dat je dat nu pas merkt(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,