• In de 16e eeuw was de jacht op heksen optimaal. Het duurde niet lang of ook de tovenaars werden ontdekt, en beiden werden verjaagd door de gewone bevolking. Zowel veel burgers als magiërs stierven bij dicht gevecht, maar om de vrede te bewaren hebben velen zich gevestigd in wat nu nog steeds "Wicked Valley" wordt genoemd.
    In de loop der jaren verhuisden er steeds meer wezens naar deze vallei, waardoor het nu niet alleen maar heksen en tovenaars bevat. Door de magie is deze vallei voor normale mensen onvindbaar, waardoor er enkel geruchten in hun wereld gaan. De wezens kunnen er echter wel uit, maar de magiërs (de regering van Wicked Valley) zijn het hier niet altijd mee eens. Zo zijn andere wezens er weer niet zeker van dat de magiërs de regering moet vormen, waardoor er weleens een conflict onstaat.

    Wicked Valley bezit een aardig groot dorp, met alles wat nodig is. De magiërs wonen in de rijkste buurt, voor de rest leven de soorten in wijken bij elkaar. Dit vooral omdat in deze wijken ook de winkels en dergelijke zitten die bij deze soort aansluiten.
    In de vallei is nog een groot meer, een bos en verschillende weilandjes. Hier staan ook koeien, geiten en een enkel paard.

    Wezens:
    - Magiërs (heksen/tovenaar)
    - Zeemeerminen
    - Vampiers
    - Weerwolven
    - Demons
    - Feeën/elfen
    - Nymfen
    - Gevallen engelen
    - Ontsterfelijken
    - Geesten

    Nymfen zijn ondergedeeld in hydriaden (waternymf), oreaden (bergnymf), dryaden (bosnymf) en de anthousa (bloemennymf).

    Regels:
    - Geen dubbel FC's
    - Maximaal drie kruizingen (nog 1 beschikbaar, moet een jongen zijn)
    - 16+ mag
    - Schrijf enkel voor je eigen personage's
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Probeer nieuwe personage's erbij te betrekken
    - Niet aan de lopende hand freezen met één en hetzelfde persoon
    - Ideeën voor complotten en dergelijke zijn altijd welkom, bespreek dit
    - Huisdieren zijn toegestaan
    - Leeftijden zijn onbeperkbaar, maar zet wel de 'lichamelijke' leeftijd erbij
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Als iemand zich later inschrijft met dezelfde FC als jij meldt dit bij diegene en zonodig bij mij
    - Er komen niet meer dan tien beschikbare personages, gewoon omdat ik het niet te groot wil laten worden. Klinkt vreemd, dat snap ik, maar omdat ik niet bijzonder veel tijd heb wil ik het niet verwaarlozen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    FC:
    Extra:


    Als je personage iets anders krijgt, bijv. een nieuw huisdier, een (nieuwe) baan, een litteken of wat dan ook, pas de omschrijving dan aan.

    Mannen:
    1. Aiden Tristan Bennett- Gevallen engel - Naturawolf
    2. Gereserveerd - Weerwolf - xJules001
    3.
    4.
    5.

    Vrouwen:
    1. Elizabeth Chryse Marvella - Olores (zeemeermin/vampier) - Voltaire
    2. Charlène Mary Lachesis - Nymf (dryade) - Voltaire
    3. Celia Laia Castillo - Fee - LexLover
    4. Jade Skyler Unicera - Magiër/gevallen engel - HurtedHeart
    5. Gereserveerd - Zeemeermin - Fantine

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:35 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fantine schreef:
    (...)

    Face Claim, de persoon die je voor je uiterlijk gebruikt (:


    Bedankt!(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Celia Laia Castillo
    Leeftijd: 38, maar ze ziet eruit als 15/16
    Geslacht: Vrouw
    Wezen: Fee
    Innerlijk: Celia is het liefst alleen, of met Yona, in de natuur of gewoon aan het rondvliegen. Ze denkt veel na, daarom is ze zo vaak weg. Ze is heel behulpzaam, maar stil. Niet verlegen, gewoon stil. Iedereen in Wicked Valley vindt haar sympathiek, maar een beetje mysterieus.
    Uiterlijk:




    Kleding:Een greep uit haar kledingkast: Klik!
    Ze heeft vooral veel jurkjes, in dezelfde kleur als haar vleugels, of in het wit. Ze heeft één paar schoenen, omdat ze het liefst op blote voeten loopt, maar ze vliegt vooral. Ze heeft een paar witte shorts en een paar paarse tops. De lange jurk is vooral voor speciale gelegenheden bedoelt. Haar vleugels kan ze inklappen als dat moet, bijvoorbeeld om een huis van iemand in te komen, de vleugels zijn namelijk nogal groot.
    Haar: Ze heeft lichte, paarse highlights in haar haren. Klik! Bedenk alleen het blonde haar bruin :Y)
    FC: Belle, uit Once Upon A Time. Ze wordt gespeeld door Emilie de Ravin, maar die is van nature blond, en ik vind haar met bruin haar mooier
    Extra: Celia's ouders komen uit Spanje, maar kort nadat ze begonnen is op school, rond haar vierde jaar, zijn zij en haar ouders weggejaagd uit Spanje en zijn ze gaan wonen in Wicked Valley. Ze wonen hier al lange tijd, Celia heeft inmiddels wel haar eigen appartement in het dorp en is op zoek naar een vaste baan, het liefst zou ze dokter worden. Ze werkt graag met planten en vindt het fijn/leuk om mensen te helpen. Als bijbaantje werkt ze in een bloemenwinkel.
    En ze heeft een vlinder, Yona, als huisdier.

    Af(hoera)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:10 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Naam: Aiden Tristan Bennett
    Leeftijd: 20 (is gestopt met groeien op z’n 16de)
    Geslacht: Mannelijk
    Wezen: Gevallen engel
    Innerlijk: Komt nog.
    Uiterlijk:




    FC: Steven Strait
    Extra: Hij is pas kort geleden gevallen en is toen meteen naar Wicked Valley gegaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 17:54 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Paar daagjes even druk geweest.
    Ik ga even alles aanpassen (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dan zijn er bij deze dus nog 3 mannelijke rollen over, waarvan één een kruising kan zijn. Ik zou om sneller te beginnen graag een van die rollen op me nemen, maar ik ken mezelf en 3 personage's is te veel, dan ga ik er één verwaarlozen.

    Dat wordt dus nog even afwachten :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Jason
    Leeftijd:20 (gestopt met groeien wanneer hij 18 werd)
    Geslacht: Man
    Wezen: Weerwolf

    Innerlijk:
    - Gesloten: Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens. Hij heeft dan ook nooit iemand ontmoet met wie hij over zijn gevoelens kon praten.
    - kent geen liefde of vriendschap
    - soms agressief: Wanneer hij geïrriteerd raakt kan hij soms erg agressief worden. Dit probeert hij vaak te onderdrukken. Hij kan erg gevaarlijk worden als hij agressief is.
    - Onzeker: Jason weet niet zo goed wanneer hij iets goed of fout doet. Dit maakt hem heel erg onzeker.

    Uiterlijk:



    Blond, gespierd, strakke gezichtscontouren, 1.82m, veel littekens, een tattoo op zijn schouder die aangeeft dat hij een weerwolf is (deze probeert hij voor andere mensen zo veel mogelijk te verbergen), simpel gekleed (spijkerbroek, effen shirt, vest, sneakers ect.)
    FC: Alex Pettyfer

    Extra: Jason is een weerwolf. Zijn vader (William) was ook een weerwolf en was hier trots op. Hij vermoordde onschuldige mensen voor zijn plezier. Ook verkrachtte en vermoordde hij vrouwen. Een van die vrouwen werd per ongelijk zwanger. William besloot zijn ongeboren kind op te voeden. Hij hield de vrouw die zwanger was van zijn kind in gevangenschap en vermoordde haar zodra Jason geboren was. William sloeg Jason vaak, Jason moest de rotklusjes voor zijn vader doen en William leerde hem moorden en stelen. Jason is opgegroeid zonder enige liefde en weet dus ook niet wat liefde is. Pas wanneer een wolvenkind volwassen is kan hij zijn wolvengedaante aannemen en stop diegene met groeien. Weerwolven kunnen veranderen in hun wolvengedaante wanneer ze willen en hebben controle over zichzelf. Dit geldt niet wanneer het volle maan is. Dan verandert een weerwolf sowieso en is de controle weg. Een jaar geleden was Jason het zat bij zijn vader en heeft hij alle moed bij elkaar geraapt om weg te lopen, hij wil namelijk niet zoals zijn vader worden. Een jaar lang heeft Jason rondgezworven en is nu uiteindelijk terechtgekomen in de ‘Wicked Valley’. Omdat een weerwolf bekend staat als een moordend beest houdt hij liever verborgen dat hij een weerwolf is.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 21:35 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Is hij zo goed? Wanneer beginnen we? (A)
    Liefs,

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 0:12 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Voltaire schreef:
    Dan zijn er bij deze dus nog 3 mannelijke rollen over, waarvan één een kruising kan zijn. Ik zou om sneller te beginnen graag een van die rollen op me nemen, maar ik ken mezelf en 3 personage's is te veel, dan ga ik er één verwaarlozen.

    Dat wordt dus nog even afwachten :')


    Ik zou graag dan nog een kruising tussen een geest en een demon reserveren.
    Oh en, momenteel ben ik echt heel erg ziek, dus mijn rol kan wat later komen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik wil wel graag een mannelijke magiër (tovenaar) reserveren. Ik vul hem vanavond in (ben nu nog even bezig met mijn huiswerk).

    Naturawolf => Winterwolves


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kan ik een mannelijke vampier reserveren?


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    kan ik nog een vrouwelijk personage reserveren of zijn die echt helemaal vol?


    To love is to destroy.

    Naam: Ambrose Zachary Lancaster
    Leeftijd: 258 (uiterlijk 19)
    Geslacht: Mannelijk
    Wezen: Vampier
    Innerlijk: Ambrose is erg streng opgevoed aangezien hij is geboren in 1755, maar dat wil niet zeggen dat hij dan ook meteen alles doet wat je zegt. In tegendaal zelfs, hij doet erg vaak koppig en zal je niet vaak je zin geven. Pas als je close met hem bent zal hij vriendelijker tegen je doen, maar dat kan soms maanden tot en aantal jaar duren. Ook is het niet zo'n slim idee om bij hem in de buurt te komen als hij nood heeft aan bloed.
    Uiterlijk:



    Ambrose is ongeveer 1 meter 83 groot en redelijk gespierd. Zijn huid is net iets lichter dan die van de normale mens en ook zijn hoektanden zijn iets langer en scherper, wat best logisch is. Zijn korte bruine haar ligt altijd wel in model en zij heldere groene ogen veranderen naar bloedrood als hij dorst krijgt en moet gaan jagen, daarvoor gaat hij meestal net buiten Wicked Valley, naar een plaats waar het niet zo snel opvalt dat er regelmatig eens mensen verdwijnen. Ook zie je aan de rechter kant van zijn hals duidelijk de beet staan die hem in een vampier veranderde.
    FC: Finn Harries
    Extra: Vanaf het jaar 1774, het jaar dat hij in een vampier werd veranderd, heeft ghij de wereld rond getrokken, maar sinds 10 jaar woont hij vast in Wicked Valley. Daar woont hij in een klein huisje aan het meer en werkt hij als barman in een klein cafeetje in het centrum.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    -dubbelpost- Is hij trouwens goed zo?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:33 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney