• In de 16e eeuw was de jacht op heksen optimaal. Het duurde niet lang of ook de tovenaars werden ontdekt, en beiden werden verjaagd door de gewone bevolking. Zowel veel burgers als magiërs stierven bij dicht gevecht, maar om de vrede te bewaren hebben velen zich gevestigd in wat nu nog steeds "Wicked Valley" wordt genoemd.
    In de loop der jaren verhuisden er steeds meer wezens naar deze vallei, waardoor het nu niet alleen maar heksen en tovenaars bevat. Door de magie is deze vallei voor normale mensen onvindbaar, waardoor er enkel geruchten in hun wereld gaan. De wezens kunnen er echter wel uit, maar de magiërs (de regering van Wicked Valley) zijn het hier niet altijd mee eens. Zo zijn andere wezens er weer niet zeker van dat de magiërs de regering moet vormen, waardoor er weleens een conflict onstaat.

    Wicked Valley bezit een aardig groot dorp, met alles wat nodig is. De magiërs wonen in de rijkste buurt, voor de rest leven de soorten in wijken bij elkaar. Dit vooral omdat in deze wijken ook de winkels en dergelijke zitten die bij deze soort aansluiten.
    In de vallei is nog een groot meer, een bos en verschillende weilandjes. Hier staan ook koeien, geiten en een enkel paard.

    Wezens:
    - Magiërs (heksen/tovenaar)
    - Zeemeerminen
    - Vampiers
    - Weerwolven
    - Demons
    - Feeën/elfen
    - Nymfen
    - Gevallen engelen
    - Ontsterfelijken
    - Geesten

    Nymfen zijn ondergedeeld in hydriaden (waternymf), oreaden (bergnymf), dryaden (bosnymf) en de anthousa (bloemennymf).

    Regels:
    - Geen dubbel FC's
    - Maximaal drie kruizingen (nog 1 beschikbaar, moet een jongen zijn)
    - 16+ mag
    - Schrijf enkel voor je eigen personage's
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Probeer nieuwe personage's erbij te betrekken
    - Niet aan de lopende hand freezen met één en hetzelfde persoon
    - Ideeën voor complotten en dergelijke zijn altijd welkom, bespreek dit
    - Huisdieren zijn toegestaan
    - Leeftijden zijn onbeperkbaar, maar zet wel de 'lichamelijke' leeftijd erbij
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Als iemand zich later inschrijft met dezelfde FC als jij meldt dit bij diegene en zonodig bij mij
    - Er komen niet meer dan tien beschikbare personages, gewoon omdat ik het niet te groot wil laten worden. Klinkt vreemd, dat snap ik, maar omdat ik niet bijzonder veel tijd heb wil ik het niet verwaarlozen

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    FC:
    Extra:


    Als je personage iets anders krijgt, bijv. een nieuw huisdier, een (nieuwe) baan, een litteken of wat dan ook, pas de omschrijving dan aan.

    Mannen:
    1. Aiden Tristan Bennett- Gevallen engel - Naturawolf
    2. Gereserveerd - Weerwolf - xJules001
    3.
    4.
    5.

    Vrouwen:
    1. Elizabeth Chryse Marvella - Olores (zeemeermin/vampier) - Voltaire
    2. Charlène Mary Lachesis - Nymf (dryade) - Voltaire
    3. Celia Laia Castillo - Fee - LexLover
    4. Jade Skyler Unicera - Magiër/gevallen engel - HurtedHeart
    5. Gereserveerd - Zeemeermin - Fantine

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:35 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Elizabeth Chryse Marvella
    Leeftijd: 211 (gestopt met groeien op 18e verjaardag)
    Geslacht: Vrouw
    Wezen: Olores (zeemeermin/vampier)
    De Olores is zeer zeldzaam, sterker nog; ze is slechts de tweede bekende. Ze kan zich voeden met 'normaal' voedsel, maar soms wordt de behoefte aan mensenvlees te sterk en gaat ze op jacht. Haar stem is helder en aanlokkelijk als die van een zeemeermin, maar in haar blik is te zien dat ze niet ongevaarlijk is. Ze is veel sterker dan je zou denken, en kan zich zowel op het droge als in het water goed bewegen dankzij de staart die ze daar ontwikkelt.
    Haar hoektanden zijn net iets scherper en langer dan de rest, en ze heeft ook gif ontwikkeld in de loop der jaren.
    Innerlijk: Elizabeth is ingewikkeld. Hoe ze tegen je is, ligt eraan of ze je mag of niet. Meestal bepaalt ze heel snel of dit het geval is, en in weinig gevallen komt ze er nog op terug.
    Velen die haar kennen of hebben gezien omschrijven haar als harteloos of ijskoud, en dit is ze eigenlijk ook. Ze zal nooit iemand zonder reden pijn doen, maar ze zal er sneller een reden voor hebben dan vele anderen. En als ze deze reden heeft gevonden, zal ze het niet erg vinden om haar slachtoffer te laten lijden. Als je haar ziet lachen zal het cynisme zijn, uit leedvermaak of uit verleiding. Elizabeth kan zich de laatste keer dat ze echt heeft gelachen niet herinneren, en de kans bestaat ook dat dit nog nooit is gebeurd.
    Ze gelooft niet in liefde, en eigenlijk ook niet in vriendschap. Dat wilt niet zeggen dat ze mannen haat, in tegendeel. Ze weet goed hoe ze deze om haar vinger moet winden, maar als de jacht klaar is verliest ze haar interesse ook meteen weer.
    Angst kent ze niet, de grenzen is juist iets wat ze opzoekt. Ze daagt anderen uit en kijkt graag hoe ver ze kan gaan, en ook wat er gebeurt als ze te ver gaat. Eigenlijk speelt ze voornamelijk spelletjes met anderen, puur voor haar eigen plezier.
    Uiterlijk: Door een lengte van 1.68 meter ziet Elizabeth vaak de gelegenheid om hakken te dragen, hoewel ze hier niet altijd zin in heeft. Haar huid is net een tint bleker dan die van 'blanke gewone mensen'. Ze heeft van nature roodroze, volle lippen en aardig donkere wimpers in vergelijking met haar blonde, licht golvende haar. Haar ogen zijn blauw-turquoise.
    Haar gezicht heeft hoge, geprononceerde jukbeenderen. Ze mag dan niet lang zijn, maar vrouwelijk is haar slanke lichaam wel. Elizabeth heeft niet erg grote, maar wel volle borsten. Haar benen zijn slank maar goed gevormd, ze heeft volle, ronde billen en een slanke taille.




    FC: Candice Swanepoel
    Extra: Haar vader was een beruchte vampier. Samen met zijn clan ging hij vaak op jacht, om andere clans en mensen te vermoorden voor de lol. Twee jaar geleden werd de groep opgepakt en vermoord.
    Ze werkt elke vrijdag en om de zaterdag in een disco van Wicked Valley; Magique. Hier kan ze prima van leven, aangezien ze veel fooi krijgt en na de dood van haar vader veel geld heeft geërfd.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:32 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Charlène Mary Lachesis
    Leeftijd: 101 (gestopt met groeien op 16e verjaardag)
    Geslacht: Vrouw
    Wezen: Nymf (dryade)
    Innerlijk: Charlène is vrijwel heilig; ze rookt niet, drinkt niet, gaat niet uit en is maagd. Ze kent het leven gewoon niet op die manier. Het is een lief meisje, soms een beetje naïef. Voor een magisch wezen is ze met 101 ook nog redelijk jong. Doordat ze vaak het beste in mensen wilt zien is er al vaker over haar heengelopen, waardoor ze wel voorzichtiger is geworden met vreemden.
    Anderen gaan in haar ogen vaak voor, en ze mijdt 'slechte' wezens het liefst. Ondanks haar naïviteit is ze wel degelijk slim, veel van haar wijsheid heeft ze ook uit de bossen vandaan gehaald.
    Ondanks dat ze zo zachtaardig is, is het niet altijd makkelijk om met haar om te gaan. Ze leeft soms nog weleens in haar eigen wereld, staart dan dromerig voor zich uit en reageert niet echt op iemand die wat zegt.
    Op haar hoede is ze echter wel, ze weet ook wanneer er iets niet deugt. Er hebben al meerderen misbruik van haar gemaakt, waardoor ze steeds minder geneigd is overal in te geloven. Het liefst zit ze de hele dag in 'haar' boom, aan het rand van het bos. Ook heeft ze een zwak voor dieren, voornamelijk voor de herten die rondlopen.
    Als een man interesse in haar toont als vrouw, kapt ze het gesprek vaak snel af. Ze kan slecht tegen complimentjes en staat niet graag in het middelpunt van de belangstelling.
    Uiterlijk: Zoals vele nymfen heeft Charlène een lief, onschuldig uiterlijk. Ze is rond de 1.75 meter lang, maar door haar ranke lichaam lijkt ze langer dan ze is. Ze heeft net genoeg vorm om een vrouwelijk lichaam te hebben, maar nymfen zijn nou eenmaal niet gemaakt om te verleiden.
    Haar haar is lang, tot halverwege haar rug. Het heeft de kastanjebruine kleur van het bos, en haar ogen een zachtgroene kleur. Als ze lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen.




    FC: Miranda Kerr
    Extra: Charlène was vier toen haar moeder stierf, het enige wat ze nog weet is haar prachtige zangstem. Ze heeft deze stem van haar moeder gekregen, en zingt nog vaak het liedje wat haar was geleerd.
    Vanaf jongs af aan was ze geïnteresseerd in geneeskunde, en hierdoor is ze hier erg handig in geworden. Met spullen uit het bos kan ze prima drankjes of zalfjes maken met genezende krachten.
    Ze is dol op bloemen, kent alle soorten en hun 'betekenis'. Een baantje heeft ze nog niet, aangezien ze pas net in Wicked Valley is komen wonen. Ze hoopt op een baantje in een bloemenwinkel, maar het zal haar moed kosten om er naar te vragen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:34 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [mag ik een fee reserveren?]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Jongen/meisje?

    I guess meisje :')

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 17:34 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    meisje, ik zal haar nu invullen, maar ik kan haar niet afmaken... Moet zo alweer weg. En wat betekend FC?:$

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 17:34 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Degene wiens foto je gebruikt. Dus als je bv. een foto van Amanda Seyfried gebruikt is dat je FC.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    dat dacht ik al, maar alsnog bedankt :)

    Ik heb helaas geen tijd meer om haar in te vullen, dan wordt het pas morgen middag, sorry:$


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Mag ik misschien een kruizing tussen een magier en een gevallen engel reserveren? Een meisje als het kan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een zeemeermin reserveren?
    Als er echt geen jongens meer komen reserveer ik later een mannelijke rol erbij!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dan zijn bij deze de vrouwen vol (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Voltaire schreef:
    Dan zijn bij deze de vrouwen vol (:


    Bam, haha.
    Kan je de face claim ook alvast reserveren, Astrid Bergès-Frisbey please.
    Anders neemt iemand anders hem ineens en dan ga ik huilen xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik wil graag een mannelijke gevallen engel reserveren.(:
    Ik kan hem wel pas morgen klaar hebben.

    Mag ik vraggen wat FC is?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 18:20 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    Ik wil graag een mannelijke gevallen engel reserveren.(:
    Ik kan hem wel pas morgen klaar hebben.

    Mag ik vraggen wat FC is?


    Face Claim, de persoon die je voor je uiterlijk gebruikt (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Naam: Jade Skyler Unicera
    Leeftijd: 19 (Gestopt met groeien bij 17 jaar)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wezen: Dévrorer (Deevroerer)
    Een eerste wezen dat gemixed is met een magier en een gevallen engel aangezien de meeste kinderen sterven door de grote hoeveelheid kracht in het lichaam. Ze is de eerste in een aantal eeuwen. Dévrorers zijn wezens waar niet veel over te weten is dus eigenlijk moet Jade alles zelf uitvogelen. Jade heeft alle krachten qua magie. Ze kan spreuken uit het hoofd, maar voor sommige krachten hoeft ze geen woorden te gebruiken. Ze heeft vleugels op haar rug die ze in en uit kan trekken en dierdoor beschadigen haar kleren niet. De meeste wezens vinden haar bijzonder, maar onvoorspeldbaar waardoor ze moeilijk bevriend kan raken. Haar vader was niet voor niets een gevallen engel. Hetzelfde bloed en de onvoorspelbaarheid loopt ook door haar aderen.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:




    FC: Selena Gomez
    Extra: Haar ouders hebben het vaak geprobeert, maar ze kregen steeds een miskraam. Oorspronkelijk was Jade een tweeling en zou ze een broer hebben, maar deze stierf ook al in een vroeg stadium. Jade heeft geluk dat ze nu nog leeft
    [De rest komt later ga even leren.]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 21:17 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kan ik nog mee doen?(A)

    Zoja, dan zijn er waarschijnlijk nog alleen maar jongens over?
    In dat geval wil ik een weerwolf jongen reserveren :)

    liefs,

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 11:22 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.