• Okay, so, what's the point...
    Om de een of andere reden ben ik voor de jongens om me heen hét meisje om vrienden mee te worden. Om mee lachen, om alles mee te delen, en zelfs het meisje om mee op een hooizolder te slapen (True story). En geloof me, ik hou van mijn vrienden. Het is mijn legertje levende teddyberen. Maar ik word er gek van om te zien dat iedereen om me heen een vriendinnetje krijgt, of een oogje op iemand heeft en ja. Of hoe vriendinnen een vriendje krijgen... Ik bedoel, er is geen jongen die mij leuk vind. Ik ben allen goed genoeg om vrienden mee te zijn. En ik begin het goed zat te worden.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:



    Leuke reactie, ze vraagt alleen maar om advies


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je bent niet minder waard als je vrienden. Je moet jezelf ook niet zo forceren. Alles komt van zelf goed en je vast van zelf wel ieman dvinden waar je verliefd op wordt en diegene op jou.


    I still think of the guitar bible.

    kittje schreef:
    (...)

    Leuke reactie, ze vraagt alleen maar om advies


    Het is gewoon een grapje, ik moest er gewoon aan denken bij het woordje Friend Zone.



    On topic: Dat lijkt me inderdaad vervelend, maar zelf heb ik nooit in zo'n situatie gezeten, aangezien ik niet echt een hetero beste vriend jongen heb, en nooit heb gehad. Wat ik wel heb gehad, is dat ik enorm wachtte op de 'ware', tot mijn zus vertelde -wat ik eigenlijk al wist- Dat het gewoon niet komt als je erop wacht.
    Sterkte verder!


    Tijd voor koffie.

    lol oke


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    Nou als je het zat wordt, moet je er iets aan doen :Y) Dit is niet de friendzone, dit is gewoon geen actie ondernemen. (krul)