• Vaag iets, ik zag dat ik een pb had en ik drukte daar op. De lay-out veranderde en zag dat ik 29 pb's had. Van stories wat ik nieteens lees. Het bleek dat ik ingelogd was op het account van Lovendel. Ik drukte op mijn profiel, ik kwam op haar profiel, maar ik was wel weer met mijn eigen account ingelogd. Het was in ieder geval nogal vaag. Heeft iemand dit ook gehad?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja. Raar...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik drukte toennet weer op mijn pb's was ik ingelogd op het account van EffieTrinket


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik. Meerdere keren. It's driving me crazy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kom continue op iemand anders account-,- ik kijk wel niet naar mijn pb's XD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het nog niet gehad, maar iemand anders zat blijkbaar wel ineens op mijn account. :o


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jep ik ook. Ik lad het in zon topi en dacht dat klinkt grappig en poef het geebeurde. ..

    en al ren aantal keer dat hij zegt nieuwe gb. Dat is dan niet zo

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 7:48 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik. Ik kwam net op Q en was opeens ingelogd als WillNotLearn. Zo lang het gewoon users zijn die verwisseld worden kan er op zich niet heel veel gebeuren (al is het wel erg raar en is het een beetje een enge gedachte dat mensen zomaar bij je stories of pb's kunnen), maar als iemand opeens op het account van een mod zou kunnen zitten lijkt dit me eigenlijk nogal gevaarlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Madonna schreef:
    Ik heb het nog niet gehad, maar iemand anders zat blijkbaar wel ineens op mijn account. :o

    Yup, ik daarnet ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu heb ik het ook.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja dat had ik net dus ook! Echt weird...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik had het net ook, geen idee op wiens account dat was, maargoed, dit is niet bepaald fijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zie het algemene topic hiervoor. Dit is een database fout.

    Topic gemeldt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -> Slotje, dit kan inderdaad in het algemene topic.


    I am an idiot, I move.