• ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik heb nu alleen maar jongens die me bedriegen ligt het dan aan mij dat ik bedrogen word ? ik weet niet zo goed wat ik fout doe ik ben in staat om alles te veranderen aan mij

    Misschien letten op het type waar je mee omgaat, brengt je vaak al een heel end.
    Ik zie net dat je pas 15 jaar bent, waar maak jij je in godsnaam druk om? Richt je liever op school dan je druk te maken om jongens, zeg.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 16:43 ]


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk ligt het niet aan jou, als een jongen jou bedriegt is het zíjn schuld. Wel kan het zijn dat je wet beter naar je potentiële vriendjes moet kijken en voor een ander soort jongen moet gaan.

    @michonne: Je druk maken om jongens hoort toch helemaal bij vijftien zijn?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 16:45 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je doet niets fout en meid, je moet helemaal niets aan jezelf veranderen ;) Voor niemand! Mensen moeten je nemen zoals je bent en als ze dat niet doen, dan zijn ze jou helemaal niet waard. Ik heb even gekeken op je profiel en ik heb gezien dat je pas 15 bent. Waarom zou je nu al een vriendje moeten hebben? Je bent nog jong en je hebt er nog alle tijd voor! Ik was ook pas 16 toen ik mijn eerste vriendje kreeg hoor. Als jongens jou bedriegen hebben zij daar schuld aan, jij doet daaraan niets fout. Het is echt niet gek dat je op je vijftiende nog geen vriendje gehad hebt. Veel mensen denken dat, maar dat hoort allemaal bij groepsdruk en de mainstream. Je moet je er niet zo druk om maken en ooit kom je vanzelf een jongen tegen die wel lief en betrouwbaar is voor jou. Alles op z'n tijd. Misschien ben je wel toe aan een relatie, maar die moet je niet beginnen door jezelf te veranderen of door de eerste de beste jongen te nemen omdat je bang bent dat je altijd alleen blijft of niet bij de groep zou horen. Geniet nog gewoon van je single bestaan. Focus je op school, je vriendinnen, je hobby's. :)
    Het is beter single te zijn als je jong bent, bespaart een hoop ellende en liefdesverdriet.
    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja. (krul)

    Sarcasme overload

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tempesta schreef:
    Natuurlijk ligt het niet aan jou, als een jongen jou bedriegt is het zíjn schuld. Wel kan het zijn dat je wet beter naar je potentiële vriendjes moet kijken en voor een ander soort jongen moet gaan.

    @michonne: Je druk maken om jongens hoort toch helemaal bij vijftien zijn?


    Ik denk inderdaad dat het vooral ligt aan je smaak in jongens.


    You are beautiful, you are love.

    Het kan zijn dat het aan jou ligt, maar ga daar maar niet van uit!
    Het is meer een bepaald soort jongens en een bepaalde manier van benadering.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nooit jezelf veranderen; je bent prima zoals je bent. Je vindt vanzelf iemand die bij je past. En geniet alsjeblíéft van je vrijgezelle leven zolang het nog kan!


    Bad decisions make good stories.

    boybiebjamie schreef:
    ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik heb nu alleen maar jongens die me bedriegen ligt het dan aan mij dat ik bedrogen word ? ik weet niet zo goed wat ik fout doe ik ben in staat om alles te veranderen aan mij ik van oop jongens dize :
    -alleen spijkerbroek dragen
    -zich zorgen maken om uitelijk
    -met merken lopen
    -lief
    -humor
    -en die niet bedriegen
    is dat teveel gevraagd ja he ?

    Je hebt nog nooit een vriendje gehad en toch ben je bedrogen. Op welk vlak?
    Wat helpt om minder snel bedrogen te worden is mensen niet snel vertrouwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    boybiebjamie schreef:
    ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik heb nu alleen maar jongens die me bedriegen ligt het dan aan mij dat ik bedrogen word ? ik weet niet zo goed wat ik fout doe ik ben in staat om alles te veranderen aan mij ik van oop jongens dize :
    -alleen spijkerbroek dragen
    -zich zorgen maken om uitelijk
    -met merken lopen
    -lief
    -humor
    -en die niet bedriegen
    is dat teveel gevraagd ja he ?


    Waarom moeten ze merken dragen? Nou, goed. Jouw smaak... Ik begrijp je andere puntjes nog wel, behalve dat je een bepaalde kledingstijl vereist. Als een jongen jouw vertelt dat jij alleen maar rokjes mag dragen met een naveltruitje doe je dat toch ook niet?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 8:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Op het moment dat iemand vreemd gaat ligt het altijd aan die persoon. Als je denkt dat iets niet meer werkt dan heb je het daar over, dan ga je niet iets achter iemand rug om doen.

    2 vraagjes:
    "ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik heb nu alleen maar jongens die me bedriegen"
    Hoe bedriegen ze je als het jouw vriendjes niet zijn?

    "met merken lopen"
    Wut? Als dat je classificatie is voor 'een leuke jongen' dan is dat iets wat ik toch echt zou aanpassen. Kledingstijl zegt alleen maar iets over hoe iemand wilt dat je hem ziet, niet hoe iemand werkelijk is.

    En ik hoor dat je 15 bent, in dat geval:

    Anarose schreef:
    Je vindt vanzelf iemand die bij je past. En geniet alsjeblíéft van je vrijgezelle leven zolang het nog kan!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    nee ik bedoel met merken dat ik daar niet oplet maar dat dat een plus punt is

    Waarmee zouden die jongens jou dan mee bedrogen hebben? In ieder geval je vindt vanzelf wel een leuke jongen die bij je past en jou niet bedriegt ^^


    I still think of the guitar bible.

    boybiebjamie schreef:
    nee ik bedoel met merken dat ik daar niet oplet maar dat dat een plus punt is

    Ik vind het nogal een raar pluspunt. Er zijn zoveel meer dingen waarvan je een pluspunt kunt maken. Een jongen vinden die je niet bedriegt, lijkt me een beter pluspunt.
    Ik vind trouwens het eerste punt ook maar raar. "Alleen spijkerbroek dragen,"?
    Misschien moet je wat andere eisen zoeken? Lief en humor zijn al twee goede.
    Je zult je keuze in jongen dus moeten veranderen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 22:59 ]


    Take me to wonderland

    boybiebjamie schreef:
    boybiebjamie schreef:
    ik heb nog nooit een vriendje gehad maar ik heb nu alleen maar jongens die me bedriegen ligt het dan aan mij dat ik bedrogen word ? ik weet niet zo goed wat ik fout doe ik ben in staat om alles te veranderen aan mij ik van oop jongens dize :
    -alleen spijkerbroek dragen
    -zich zorgen maken om uitelijk
    -met merken lopen
    -lief
    -humor
    -en die niet bedriegen
    is dat teveel gevraagd ja he ?


    Ja, dat is teveel gevraagd ja. Jij let dus duidelijk teveel daarop. Jongens zijn echt niet dingen die je zo met die eisen in de winkel kunt kopen. En als je dus zulke jongen aan het uitzoeken bent, is het logisch dat er klootzakken tussen zitten.
    Sorry hoor, maar dit topic slaat nergens op. Maak je niet zo druk om jongens en ga er niet naar op zoek.

    Liefde zoek je niet op, dat overkomt je.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 23:04 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."