• Heeeei, weet iemand een goede site waar ik Van god los online kan kijken of downloaden zonder virus en shit, en ook niet dat je tot 10 uur s'avonds moet wachten want om 10 s'avonds heb ik geen zin meer en ik wil het overdag zien haha. alvast bedankt :)


    ailoveejoee.

    Nee sorry.(;


    •*• Lululu •*•

    Ik geloof niet dat dat kan. BNN adverteerde een tijdje geleden nog met "nog één week om van God Los terug te zien, daarna kan het niet meer!" Met Nederlandse series is downloaden altijd een stuk lastiger en riskanter dan met Amerikaanse. Misschien kun je de seizoensDVD gewoon huren bij de videotheek? Scheelt veel gedoe en dan heb je ook nog eens alle afleveringen in een keer in goede kwaliteit.


    ars moriendi

    Ik weet niet eens wat het is. :')

    Apocalyptic schreef:
    Ik geloof niet dat dat kan. BNN adverteerde een tijdje geleden nog met "nog één week om van God Los terug te zien, daarna kan het niet meer!" Met Nederlandse series is downloaden altijd een stuk lastiger en riskanter dan met Amerikaanse. Misschien kun je de seizoensDVD gewoon huren bij de videotheek? Scheelt veel gedoe en dan heb je ook nog eens alle afleveringen in een keer in goede kwaliteit.


    This ^^ En huren is niet eens zo heel duur gelukkig!


    Alleen maar tranen van geluk

    Apocalyptic schreef:
    Ik geloof niet dat dat kan. BNN adverteerde een tijdje geleden nog met "nog één week om van God Los terug te zien, daarna kan het niet meer!" Met Nederlandse series is downloaden altijd een stuk lastiger en riskanter dan met Amerikaanse. Misschien kun je de seizoensDVD gewoon huren bij de videotheek? Scheelt veel gedoe en dan heb je ook nog eens alle afleveringen in een keer in goede kwaliteit.


    Dit.
    Op de site van BNN is het geloof ik ook helemaal niet meer te zien.


    Bad decisions make good stories.