• Heya, Combustible, mijn vorige account heb ik op inactief gezet. Na de ruzie met mijn moeder heeft ze me hier op Q zitten opzoeken en al mijn topics doorgelezen. Niet dat er veel tussen staat wat ze niet mag weten, maar het veilige gevoel wat ik hier al meer dan 3 jaar heb, heeft ze zo compleet verwoest. Niet dat ik er nu behoefte aan heb of Q zo zie, maar ik heb altijd geweten als ik echt iets kwijt moet en ik kan het bij mijn vrienden en moeder niet, dan kan ik het hier, zonder dat hun het weten. En die mogelijkheid is voor mijn gevoel nou afgesloten wat me een heel opgesloten gevoel geeft en ik heb ook best wel moeite om me hier nog helemaal veilig te voelen en gewoon dingen kunnen blijven zeggen die ik wil zeggen.

    Om het op te bouwen heb ik dit account aangemaakt, ik vraag jullie dan ook om mijn hele voornaam niet te gebruiken, maar bijvoorbeeld Sev of een koosnaapje wat je voor me verzint. Het klinkt allemaal heel extreem, maar dat is het voor mijn gevoel ook. Quizlet is heel belangrijk voor me, ik heb hier zoveel meegemaakt, ik kon hier altijd terecht en ik heb me ook altijd veilig hier gevoelt en dat wil ik niet kwijtraken.
    Dus Combustible is uit de lucht, als het ware, ik weet niet voor hoe lang, of dat het permanent is, mijn moeder en ik hebben het bijgelegt, zoals ik al verwachtte gaan de dingen voor mij gewoon door zoals ze eerst gingen, dus it was pretty much all for nothing. Ik wil jullie ook heel graag bedanken, door alle reacties op de topics over haar heeft ze volgens mij wel ingezien dat het niet alleen mijn fantasie is, waardoor ze meer inzet kreeg om het goed te maken. Alleen is er voor mij dus niets veranderd. Ach, gewoon volhouden, 3,5 jaar en ik kan hier weg ;3

    Ik meot wel zeggen dat ik me heel erg heb moeten inhouden bij het goedmaken en nu nog steeds, ze heeft heel veel vertrouwen hierdoor van mij weggespoelt door me hier op te zoeken. Daarbij heeft ze ook laten zien dat ze me uberhaupt niet vertrouwde, anders zocht ze me niet op. Dus het vertrouwen wat ik had was blijkbaar al niet wederzijds, en ik ben er nog steeds heel boos om, het voelt alsof ze mijn dagboek geschonden heeft,maar goed. De ruzie is net voorbij, laat ik het nou zo houden.

    Ik blijf gewoon op Q, maar dan op een ander account, hopelijk voorlopig want ik mis mijn username combustible nu al ._.
    Eerst maar eens kijken of m'n moeder hier weg kan blijven of niet :'D


    Radio, bleed me a melody?

    Och arm, lieverd! Veel succes in ieder geval.
    En tsja, iedere puber heeft wel eens problemen met zijn/haar ouders neem ik aan.

    Ik kan het toch niet laten: Welkom op Q. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Och arm, lieverd! Veel succes in ieder geval.
    En tsja, iedere puber heeft wel eens problemen met zijn/haar ouders neem ik aan.

    Ik kan het toch niet laten: Welkom op Q. :Y)

    Dankjewel, het is geweldig zo warm welkom te worden geheten. Dankje zeer :Y)


    Radio, bleed me a melody?

    Dat is niet niks. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder zoiets zou doen.
    Veel succes en welkom op Quizlet.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lang leve de open band met mijn moeder. *O*


    everything, in time

    Zou het dan niet beter zijn om een topic als dit uit te stellen tot een tijd na de ruzie zodat als je moeder nog op Quizlet komt dat ze niet weet dat jij dit bent?

    Melonpan schreef:
    Zou het dan niet beter zijn om een topic als dit uit te stellen tot een tijd na de ruzie zodat als je moeder nog op Quizlet komt dat ze niet weet dat jij dit bent?


    Nee, niet genoeg aandacht. (cat) Het is blijkbaar tegenwoordig het eerste wat je doet als er iets gebeurd is, er een melding van maken op internet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, niet genoeg aandacht. (cat) Het is blijkbaar tegenwoordig het eerste wat je doet als er iets gebeurd is, er een melding van maken op internet.

    Och, daar zijn zelfs speciale sites voor opgericht: Twitter for example :D.

    ON: Maar inderdaad, wat Melonpan zegt. Wel sterkte gewenst hoor, daar niet van :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Memoria schreef:
    Dat is niet niks. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder zoiets zou doen.
    Veel succes en welkom op Quizlet.:Y)


    •*• Lululu •*•

    Welcome terug op quizlet:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Welkom terug op Q (krul)

    Het lijkt me nou niet zo slim om je oude gebruikersnaam hier neer te pleuren dan. Maar goed, welkom terug (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is vervelend en ik ken het, mensen die mij pesten op school zoeken ook op het internet overal mijn accounts op en misbruiken dat dan ook.
    Maar als je moeder dit topic ziet weet ze meteen dat jij het bent dus dit topic is misschien niet zo slim voor in de toekomst?


    You were born original, don't die as a copy.

    Melonpan:
    Zou het dan niet beter zijn om een topic als dit uit te stellen tot een tijd na de ruzie zodat als je moeder nog op Quizlet komt dat ze niet weet dat jij dit bent?

    Dat maakt in principe niet zo veel uit, ze heeft mijn (oude)account al en kijkt via die topics, jammer genoeg is ze niet dom en had ze duidelijk meteen door hoe je het forum moest doorzoeken, en dat doet ze door middel van 'topicsstarter: combustible' dus dit zou geen problemen op moeten leveren. (ik heb gelijk de geschiedenis gecheckt hoe ze op mijn topics kwam)

    Michonne:
    Nee, niet genoeg aandacht.(cat) Het is blijkbaar tegenwoordig het eerste wat je doet als er iets gebeurd is, er een melding van maken op internet.

    Blijkbaar, maar aangezien hier ook mensen zitten die mij wèl mogen en ik heb ze niet allemaal specifiek op msn/facebook/etc en dat ook een stuk onhandiger is, maak ik een topic aan want ik wil niemand ongerust hebben, of dat ze denken dat ik inmiddels ook echt in het proces zit van naar een internaat gestuurd worden. Maar hartelijk bedankt voor je nuttige reactie, ik had ook niets anders van je verwacht :Y)


    Radio, bleed me a melody?

    Je hebt best wel veel dingen over je moeder gezegd op Quizlet. Heeft ze er niets over gezegd?


    I still think of the guitar bible.

    Tragically schreef:
    Het lijkt me nou niet zo slim om je oude gebruikersnaam hier neer te pleuren dan. Maar goed, welkom terug (:


    Reading a good book is like taking a journey.