• Straks ga ik dus bij iemand slapen, maar ik ga daar voor de eerste keer heen al ken ik het meisje nu al meer dan een jaar. Ik ben dus heel erg aan het twijfelen of ik dit wel moet doen, maar die ouders van haar hebben al toegestemd dat ik mag blijven slapen en ik vind het ook zo stom om nu nog af te zeggen. Daarbij ga ik ook ergens in de herfst naar barcelona met school en ik heb dus het gevoel dat ik mezelf nu moet pushen om dit te doen omdat dat dadelijk ook niet goed gaat.

    Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan of wachten tot ik daar een paar keer ben geweest?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Jongens niet dan? ;p


    Sommigen wel. De kneusjes!


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaimes schreef:
    Ik heb ook heimwee, dus ik zou precies geweten hebben hoe je je zou voelen dan!

    En wat fijn, dat ze het begrijpt (:


    Ja je weet pas hoe het voelt als je het zelf hebt anders begrijp je het nooit helemaal denk ik toch, al is het inderdaad altijd fijn als er begrip voor word getoond ja.:) She is my little dwarf friend.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Het is bij mij gekomen sinds mijn ouders gescheiden zijn. ;x


    Same al heb ik niet echt last vam heimwee, behalve als ik drie weken weg ben geweest van werk. Dan verlang ik nr huis (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Same al heb ik niet echt last vam heimwee, behalve als ik drie weken weg ben geweest van werk. Dan verlang ik nr huis (:


    Wel voor het slapen gaan geef ik mijn mams altijd een knuffel en een kus op de wang, dan zeg ik dat ik van der hou en dan ga ik slapen, klink misschien wat suf maar als ik dat niet kan doen dan voelt dat nogal verkeerd. Tenzij ik me erg vertrouwd en veilig voel in een omgeving en ik weet niet zeker of ik dat daar (meteen de eerste keer) heb.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik deed dat ook en eerst voelde ik me ook nerveus maar het was super leuk uiteindelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan