• Neus. Ik moet om de 10 minuten mijn neus snuiten en het is nu zo schraal geworden dat het daarnet een klein beetje bloedde.
    Ik ben al overgestapt naar utra soft tissue's, maar iets van vaseline smeren helpt niet omdat ik het toch steeds eraf haal als ik mijn neus snuit.

    Het doet verrekesses' pijn, iemand tips?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niet je neus snuiten. Is ook slecht voor je neus, trouwens. Steek er gewoon iets in.


    Your make-up is terrible

    Ik wilde insmeren zeggen, maar het is niet handig als het er elke keer afgaat door het snuiten :W. Ik kan alleen zeggen blijven insmeren, maar voor de rest weet ik het niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Niet je neus snuiten. Is ook slecht voor je neus, trouwens. Steek er gewoon iets in.


    Hahaha ik was gister mijn stem kwijt, en ik ben blij dat al dat slijm eindelijk uit mijn keel is. Dus liever niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ik was gister mijn stem kwijt, en ik ben blij dat al dat slijm eindelijk uit mijn keel is. Dus liever niet.


    Ik had gister hetzelfde, maar ik steek het gewoon in mijn neus. ;Y) Dat liever dan last van mijn neus, dat is echt een kutgevoel.


    Your make-up is terrible

    Misschien kan je aan je moeder vragen of ze je neuspompje nog heeft van toen je baby was. Dan hoef je, je neus niet te snuiten maar ben je wel je snot kwijt. En daarna weer in smeren met vaseline.


    {neuspompje}


    Physics is awesome

    Uhm.. Ja.. Ik zou ook insmeren zeggen, maarja, dat helpt dus niet echt.. ;/
    Smeer je trouwens ook vasaline of iets dergelijks voor je gaat slapen? Want als je nog enigsinds vasaline op je neus hebt voordat je in slaap valt, trekt het wel beter in (;
    En heb je Viks in huis? (of Vix, ik weet niet hoe je het schrijft ;p). Dat ruikt namelijk naar eucaliptes, wat goed is voor de luchtwegen. Dat kun je 's avonds op je borst of rug smeren, daar gaat je neus van open (: Okee, niet dat je een verstopte neus hebt, iniedergeval dat staat niet in je verhaal, maar misschien gaat het dan sneller over, als je neus meer open gaat?


    Inspiration can hit you any time

    Neuspray? Haha, of zachtere doekjes (:


    I still think of the guitar bible.

    Niet snuiten maar deppen.
    De als viks bij de drogist te krijgen
    Ik hebl astma en ben erg vaak verkouden. Dus deppen of met je zakdoek in je neus. Zelf gebruik ik luuf dat is hetzelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zout spuiten (cat)
    Burns like hell, maar het ontsmet en zorgt ervoor dat de ontsteking sneller verdwijnt.
    Physiomer (volgens mij heette het zo) is goed spul.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    smeer eens in met purol als je gaat slapen en 's ochtends, werkt echt geweldig tegen scharle huid. Te koop bij etos


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Alayna schreef:
    Neuspray? Haha, of zachtere doekjes (:


    Bad decisions make good stories.

    Heb ik ook altijd als ik super verkouden ben.. Maar ik weet nooit een andere oplossing. Zachte tissues irriteren zelfs op den duur. Maareh, ik smeer er dan meestal dagcrème op om het te verzachten.


    You are beautiful, you are love.

    Neusspray? Dat gebruik ik altijd als ik verkouden ben ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Bruises schreef:
    Neusspray? Dat gebruik ik altijd als ik verkouden ben ^^

    Als al je snot uit je neus is verdwenen hoef je ook niet meer je neus te snuiten en dus gaat je neus niet nog schraler worden ^^


    I still think of the guitar bible.

    Zachtere doekjes, stomen met van die kruitvat menthol dingen of er een uitdrukken in je zakdoek.
    Ik heb een vochtophoping in mijn knie. Ter grote van een golfbal. Wat zijn hockeyballen toch leuk (:
    Iemand daarvoor tips?


    Miep