• Hallo,

    Ik ben weer aan een nieuw verhaal begonnen,[url] http://www.quizlet.nl/stories/110066/they-dont-know-about-us/[/url] Het verhaal is gebaseerd op een deel waarheid en een deel fantasie, het is geen 1D story het heeft wel de naam en de soundtack van het liedje They Don't Know About Us, maar het gaat over liefde tussen 2 mensen waar van niemand iets weet, omdat er cultuur verschillen zijn durft Eline (1 van de 2 hoofdpersonen) Niks tegen haar ouders te zeggen en moet ze alles geheim houden, maar hoe lang gaat ze dat volhouden? En kan ze Yasir (De Andere Hoofdpersoon) Wel vertrouwen?

    Ik hoop jullie zo een beetje informatie te hebben kunnen geven over wat jullie van dit verhaal kunnen verwachten
    En ik hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden als jullie het gaan lezen...

    Groetjes

    Zoë A.K.A Taffie122

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:29 ]


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Je tekst leest niet heel prettig, aangezien je elk woord met een hoofdletter schrijft en fantasie is niet helemaal mijn genre.


    26 - 02 - '16

    Tip: Niet Zo Typen.
    Het leest heel irritant. Maar zo te zien is je story niet zo.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb de hoofdletters in dit stukje tekst veranderd/ weg gehaald wat te veel was......


    We doen dit keer zonder terug tik.