• Wie weet leuke uitjes in Nederland?
    Als het even kan in de buurt van Zuid Limburg, ik wil mijn vriend komende Zondag verrassen.
    Maar ik weet echt niet wat we kunnen gaan doen.
    Dierentuin? te koud, de dieren liggen binnen.
    Pretpark? Te ver weg, we moeten beide betalen voor de trein.

    Hij is een echte doener, en houd wel van avontuur. Ik ben zijn tegenpool, heel kalm en rustig. En kijk eerst de kat uit de boom.
    Wie weet iets leuks om samen te doen? want ik word wanhopig..


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik wilde meteen heel enthousiast 'De Efteling!' gaan typen, maar nu zie ik dat je dat te ver weg vindt, hmm.
    Verder weet ik niet zo heel veel van Zuid Limburg, dus dan weet ik het niet... Maar de Efteling is wel awesome hoor ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik wilde meteen heel enthousiast 'De Efteling!' gaan typen, maar nu zie ik dat je dat te ver weg vindt, hmm.
    Verder weet ik niet zo heel veel van Zuid Limburg, dus dan weet ik het niet... Maar de Efteling is wel awesome hoor ;D


    Haha, mij leek de efteling ook geweldig o.0 maar ja het is jammer genoeg te ver weg


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Trouwens, heb je niet veel grotten in Zuid Limburg? Is het misschien leuk om een rondleiding door die grotten te doen? Of anders een dagje naar Maastricht? Anders zou ik het ook niet meer weten. (': Of Snowworld Landgraaf?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Trouwens, heb je niet veel grotten in Zuid Limburg? Is het misschien leuk om een rondleiding door die grotten te doen? Of anders een dagje naar Maastricht? Anders zou ik het ook niet meer weten. (': Of Snowworld Landgraaf?


    Ik woon in Valkeburg, ik ken alle grotten vanbuiten xD, dagje maastricht doen we al aktijd. Snowworld landgraaf is wel een leuk idee!!!


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|