• Mijn school heeft iets geweldigs bedacht namelijk vrijwilligersdag. Nou, in december heeft mijn coach al mailtjes gestuurd er over maar aangezien het vrijwillig was en ik niet zo heel veel zin en tijd had heb ik het ton niet gedaan. Je moet dan iets doen voor een ander. Een heel mooi initiatief natuurlijk maar twee weken geleden kwam dus het leuke nieuws dat ik dus verplicht aan vrijwilligersdag moet mee doen. En dat ik het deze week moet doen. Ik had er zo de pest over in. Ze weten al minstens vanaf december dat ze vrijwilligersdag willen doen en twee weken geleden werd het ineens verplicht. Wat ook zo leuk was, dat was een week voor de vakantie dus ik kon weinig regelen.

    Dus ik ben een beetje boos en ik moest het even kwijt.

    Iemand nog zo'n school die op tijd met dingen komt die je moet regelen?


    Physics is awesome

    Ikke :3
    nou niet met dingen regelen, maar eerder gewoon plannen...heerlijk...hoorden de dag van te voren pas hoe laat we ergens aanwezig moesten zijn...kun je echt heeeeeeeeeeeeerlijk mee plannen -not-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ah, dat zijn altijd van die fijne dingen. Ik heb ook zo'n school gehad...


    Bad decisions make good stories.

    Delain schreef:
    Ikke :3
    nou niet met dingen regelen, maar eerder gewoon plannen...heerlijk...hoorden de dag van te voren pas hoe laat we ergens aanwezig moesten zijn...kun je echt heeeeeeeeeeeeerlijk mee plannen -not-


    Dat zijn echt van die dingen die je school ruim van te voren moet aan geven, vind ik. Maar ja, sommige scholen denken daar anders over. En als jij iets te laat door geeft dan zwaait er wat, is mijn ervaring.


    Physics is awesome

    Anarose schreef:
    Ah, dat zijn altijd van die fijne dingen. Ik heb ook zo'n school gehad...

    This exactly. Mij verplichten ze ieder jaar van die stomme bloembollen te verkopen..


    26 - 02 - '16

    Handig! -.-"

    Nou, wij hebben zoiets als de SLOB (Studie Loopbaan Oriëntatie). En dan moeten wij naar minimaal drie open dagen/beursen/meeloopdagen/iets wat met een vervolgopleiding te maken heeft. Hebben we het hele jaar voor. (zeiden ze)
    Maar nu moeten we aankomende vrijdag al een presentatie inleveren over een studie die we interessant vinden. Thafuq? Ik heb nauwelijks twee SLOB-opdrachten af en ben naar één open dag en een proefstudeerdag geweest. Ik weet net pas dat ik een tussenjaar wil gaan doen en dat het sowieso iets wordt met Biologie. Ja, logica! -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat zijn echt van die dingen die je school ruim van te voren moet aan geven, vind ik. Maar ja, sommige scholen denken daar anders over. En als jij iets te laat door geeft dan zwaait er wat, is mijn ervaring.


    Klopt...soms zijn instanties erg hypocriet...maar dat is meestal zo...ouders kunnen ook best hypocriet zijn...ik krijg altijd te horen dat ik iets op tijd moet doorgeven, zodat ze kunnen plannen, maar hoho dat zij iets op tijd doorgeven dat ik kan plannen -.-
    Typisch instanties/groepen die teveel macht hebben over een individu...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anarose schreef:
    Ah, dat zijn altijd van die fijne dingen. Ik heb ook zo'n school gehad...


    Ik zou eraan gewend moeten zijn maar ik had de hoop dat deze school anders zou zijn.


    Physics is awesome

    vrijwilligersdag die niet vrijwillig is? Leuk^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    vrijwilligersdag die niet vrijwillig is? Leuk^^


    Ik snap ook niet dat ze het nog vrijwilligersdag noemen.


    Physics is awesome

    Ze kunnen Vrijwilligerdag beter tussen aanhalingstekens zetten. Wat een eikels. Ik zou zeggen: ga gewoon niet, meldt je ziek, he een afspraak met de tandarts/het ziekenhuis/weetikwat.
    Ze kunnen je niet verplichten aan een VRIJWILLIGERSdag mee te doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vrijwillerswerk verplicht? Is dit wat ze noemen een paradox?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, vrijwilligerswerk moet inderdaad wel vrijwillig blijven, ja.
    Mijn school had laatst alle namen en adressen door elkaar gegooid, waardoor iedereen een brief toegestuurd kreeg met een andere naam erop. (': Eigenlijk was dat best grappig, maar dat hoort een school ook echt niet te doen. Stel nou dat er echt iets persoonlijks in stond ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn school maakt alleen maar fouten :')


    •*• Lululu •*•

    Junns schreef:
    Ze kunnen Vrijwilligerdag beter tussen aanhalingstekens zetten. Wat een eikels. Ik zou zeggen: ga gewoon niet, meldt je ziek, he een afspraak met de tandarts/het ziekenhuis/weetikwat.
    Ze kunnen je niet verplichten aan een VRIJWILLIGERSdag mee te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.