• Hallooow :)
    Ik zoek hélé creatieve mensen om een cadeautje te bedenken - ik heb namelijk de creatiefheid van een walnoot - voor mij pa.
    Hij wordt binnenkort 40 en ik wil hem een leuk & origineel cadeautje geven.
    Weet je dus iets leuks, schrijf een reactie en dan maak je mij heel blij :)
    xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    ik had voor mijn ex-boyfriend een doosje als je die open maakt kwam er een hartje uit springen heel makklijk te maken
    een doosje kopen/maken en dan een muizentrapptje maken knip een hartje uit en plak het erop

    bak een taart!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    MexPayne schreef:
    ik had voor mijn ex-boyfriend een doosje als je die open maakt kwam er een hartje uit springen heel makklijk te maken
    een doosje kopen/maken en dan een muizentrapptje maken knip een hartje uit en plak het erop

    Dat is wel een leuk idee maar ik wil iets opvallends & onvergetelijks doen, hij wordt maar 1x veertig.


    fireflower schreef:
    bak een taart!

    Ik en de keuken gaat niet samen, ik wou een keer pindarotsjes maken voor 'm, toen hadden we uiteindelijk fik in de pan en had ik 7 brandblaren xD'


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik heb aan een vriendin van me een "Geldboom" gegeven; een bloempot en daar deed ik geld(muntjes, dan weegt het lekker veel) in, wat aarde er overheen, een plantje er in gezet en een briefje van 5 er half uit laten steken. Gheghe, vond ze wel grappig. Misschien is dat iets? (:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:05 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Koop een collagelijst en stop daar allemaal foto's van je hele gezin in. Niet super creatief, maar wel een mooie herinnering c:


    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    Ik heb aan een vriendin van me een "Geldboom" gegeven; een bloempot en daar deed ik geld(muntjes, dan weegt het lekker veel) in, wat aarde er overheen, een plantje er in gezet en een briefje van 5 er half uit laten steken. Gheghe, vond ze wel grappig. Misschien is dat iets? (:


    Dat is wel een heel leuk idee! Ga ik zeker doen!


    Mavis schreef:
    Koop een collagelijst en stop daar allemaal foto's van je hele gezin in. Niet super creatief, maar wel een mooie herinnering c:


    DIt is een heel leuk idee! Echt, maar dat heb ik al gedaan toen ze twaalf en een half jaar getrouwd waren ;p

    Ja ik weet het ik ben moeilijk xD


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Mueslix schreef:
    (...)
    Ik en de keuken gaat niet samen, ik wou een keer pindarotsjes maken voor 'm, toen hadden we uiteindelijk fik in de pan en had ik 7 brandblaren xD'

    Pindarotsjes is dat ook iets anders dan een taart. Een taart doe je niet in de pan, hoop ik voor je. :')

    Waar houd je vader allemaal van? Of heb je al iets :d


    I still think of the guitar bible.

    Tragically schreef:
    Ik heb aan een vriendin van me een "Geldboom" gegeven; een bloempot en daar deed ik geld(muntjes, dan weegt het lekker veel) in, wat aarde er overheen, een plantje er in gezet en een briefje van 5 er half uit laten steken. Gheghe, vond ze wel grappig. Misschien is dat iets? (:

    Hahaha, genius, die ga ik onthouden!


    † Love? I want to sleep.

    Geef je moeder een lingerie setje!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Licet haar vader was jarig toch?

    [edit] Laat maar ik snap hem al XD

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 10:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Maak kwarktaart! Komt geen oven bij te pas, dus brandwondproof.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb voor een vriendin ooit een verhaal geschreven over een editie van de Hongerspelen waarbij zij en de andere gasten op het feest meededen. Dat was heel leuk, want ik heb daarbij iedereen flink voor schut gezet. Misschien is dat een idee?


    Searching heavens for another earth