• Daar zit je dan, in een of andere cliniek. Samen met 9 anderen die hier allemaal voor een rede zijn. De ene is hier door haar ouders gestuurd en de andere kwam hier vrijwillig. Komen hier is een stuk makkelijker dan weggaan. Is het wel mogelijk? Ben je eigenlijk wel gek? Of zijn de mensen om je heen gewoon allemaal gek. Je bent anders, dat staat vast, maar is dat wel zo erg? Het is hier zo koud en stil, een traan rolt over je wang. Je wil weg, of je wordt echt gek. Teminste als je dat nog niet was.

    The loners is een cliniek voor mensen die gek zijn. Je kan je hier vrijwillig aanmelden, maar ook gewoon worden gebracht door bv je ouders. Iedereen hier is wel iets mis mee, de een is veel te agresief, de ander heeft te veel fantasy en de ander weigert nog met mensen te praten. Het maakt niet uit, maar je bent anders. Hoe zal het zijn bij 'The loners'? Samen met 9 anderen zit je daar opgesloten. Wegkomen blijkt onmogelijk. Je krijgt er therapie en meer van dat soort dingen.

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar Argessie, geen respect voor het medemens
    -Anthony -Antz- Kilian von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Brandon -Bam- von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Michael Oliver Clarkson Nyan Trauma's en angsten door mishandelingen
    -Justin Allejandro Rodrigez Pebble veel angsten

    Meisjes:
    -Amelia Pond BigFatLiar Kan gedachtes lezen en maakt daar misbruik van
    -Scarlett Jane Middleford Mavis dysthyme stoornis, agressie, eetproblemen
    -Annabeth Mai Musso Pebble 2 persoonlijkheden
    -Riley June Fraser Arriver Te veel fantsie en niet praten
    -Chiara Bella Love DamnBieber agressie, niet praten

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Wat is er mis met je (voor gekken):
    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken):
    Karrakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    Geen oneliners
    Geen OOC ruzies
    Niemand buitensluiten
    Maximaal 2 rollen
    Het liefste al een beetje RPG ervaring
    Langere afwezigheid melden
    Geen topics openen zonder mijn toesteming

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 1:54 ]


    Dont say why me, say try me

    Volledige naam: Justin Allejandro Rodrigez
    Leeftijd: 19 jaar.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Justin heeft last van vele angsten, zoals spinnen, vliegtuigen, lepels, messen, bloed, de kleur rood en getallen.
    Uiterlijk:




    Justin heeft redelijk kort, donker haar en grote, chocoladebruine ogen. Deze zijn omringt met lange, donkere wimpers waar elk meisje jaloers op is. Hij heeft een strakke kaaklijn en onder zijn volle lippen schuilen spierwitte tanden. Ook is Justin redelijk gespierd en is hij ongeveer 1,88 meter lang.
    Karakter: Justin is onzeker, verlegen en nuchter. Hij heeft dikke muren om zich heen gebouwd, waar moeilijk door heen te komen is. Dat komt deels omdat hij anders is als de anderen, maar ook omdat hij bang is dat ze hem stom gaan vinden. Maar zodra iemand door zijn muren heen komt, vertrouwt hij die persoon volledig en is hij een hele aardige warme jongen die veel lacht.
    Extra:Justin houdt van gitaar spelen, race games en eten (hoewel hij geen gram aankomt)
    Justin woonde thuis met zijn moeder en 3 kleine zusjes. Hij is ook half Italiaans, zijn vader woont nog in Italië, maar Justin ziet hem nooit door zijn vliegangst. Hij verstopte zijn angsten voor zijn familie omdat hij sterk en dapper over wilde komen als de enige man in huis, maar al gauw kwam zijn moeder erachter waarom hij zich zo vaak opsloot in zijn kamer om te huilen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    mooi nu alleen nog begeleiders enzo :)


    Dont say why me, say try me

    Is het misschien handig om achter de personage's te zetten waar ze last van hebben?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    zal ik straks gaan doen
    is inderdaad wel waar


    Dont say why me, say try me

    Ik ga mijne na school verder invullen en uitgebreider


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Een van de gekken
    Naam: Michael Oliver Clarkson.
    Leeftijd:17 jaar hij verjaard in December.
    Wat is er mis met je (voor gekken): Hij heeft een trauma opgelopen door mishandeling en suxueel misbruik,daardoor is hij bang van mensen geworden en heeft hij nog erge nachtmerries :
    Zijn vader is hem op 12 jarige leeftijd beginnen opsluiten en martelen ,als hij ontsnapte dan stond daar een erge straf voor. Zijn vader had verschillende marteltuigen en Michael kent ze nog allemaal veel te goed...
    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken): Nadat ze zijn vader achter de tralies gezet hadden, wisten ze niet wat ze met hem moesten doen. De rechter heeft tijdens de rechtzaak van zijn vader dan ook besloten hem hier naartoe te sturen.
    Karrakter: Michael heeft een ineengedoken karakter,hij is erg stil en bang ook is hij erg onzeker en verlegen.
    Bij mensen die hij niet kent zal hij erg kort of stil zijn ,bij mensen die hij vertrouwd -wat erg lang kan duren- zal hij wat opener worden. Hij is ook nog redelijk creatief en zal zijn verhalen meestal ook uitleggen via een tekening of schets. Soms heeft Miochael van die mometnen ,waarbij hij niet kan slapen ,of hij zit de hele nacht woorden te fluisteren ,waarbij hij naar iets in de verte staart. Of hij zal beginnen schreeuwen,het kan dus veranderlijk zijn. (rest in rpg )
    Uiterlijk:


    Michael heeft bruin haar die hij vaak in een kuif zet of gewoon warrig laat.
    Hij heeft blauwe ogen,met een soort van lichte gloed in door zilveren spikkeltjes die in het blauw gemengd zijn ,bij zijn neus heeft hij lichte sproetjes die wat meer uitkomen als het zonnig is. Michael is redelijk gespierd en is zo'n 1m 79 lang.
    Maar ook heeft hij erg veel blauwe plekken over zijn hele lichaam ook schrammen en erg veel litekens,vooral aan zijn handen of armen. Aan zijn linkerhand is hij een nagel kwijt en hij is redelijk mager en eet ook niet zoveel.
    Extra: Zijn moeder was weggevlucht toen hij 12 was en toen werd zijn vader eigenlijk gek.En Michael is linkshandig en kan eigenlijk niet goed lezen of schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 19:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol:
    Een van de gekken.
    Naam:
    Riley June Fraser
    Leeftijd:
    16
    Wat is er mis met je:
    Mensen zeggen dat ze teveel fantasie heeft, waardoor ze haar eigen wereld heeft gecreëerd, het is zover geworden, dat alles wat in haar wereldje is klopt en de echte werkelijkheid niet meer. Mensen noemen haar hierdoor een freak, Riley heeft uiteindelijk besloten, niet meer te praten, aangezien andere het toch maar dom en onzinnig vinden.
    Hoe je hier terecht bent gekomen:
    Door haar 'vrienden' die nu geen vrienden meer zijn, die haar ouders zover hebben gekregen dat ze naar deze kliniek werd gestuurd, ze heeft en zal het die mensen nooit vergeven.
    Karakter:
    Komt nog.
    Uiterlijk:


    Extra:
    -


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Een van de gekken
    Naam: Anthony -Antz- Kilian von Monroe
    Leeftijd: 19
    Wat is er mis met je: Antz heeft zwaar ADHD. hierdoor is hij niet alleen veelte druk, maar heeft ook snel last van woedeaanvallen, als hij zijn zin niet krijgt of iets anders gaat zoals hij gewent is, of wilt. Nu heb je daar pilletjes voor, maar die weigert hij te slikken. Daarnaast is hij heel afhankelijk, kan moeilijk alleen zijn en wil hij altijd aan mensen zitten.
    Hoe je hier terecht bent gekomen: een van Antz is al erg, maar twee is onhandelbaar. zijn ouders konden het gewoonweg niet meer aan, dus hebben ze hem hier heen gestuurd.
    Karrakter: van twintig meter afstand kan je nog zien dat Antz, adhd heeft. je zal hem altijd zien stuiteren, gek doen en lachen. Hij praat letterlijk altijd, maar vaak gaat dat zo snel, dat je, je best moet doen om hem te verstaan. Vaak worden mensen er een beetje bang van, maar als iemand lief en warmhartig is, is het Antz wel. Hij zou nooit een vlieg kwaad doen en als hij zijn pilletjes zou slikken, zou hij de onschuld zelve zijn. Maar dat doet hij niet. Wel moet je uit zijn buurt blijven als hij last heeft van zijn woedeaanvallen. Maar die rkigjt hij alleen als hij in aanraking komt met iets onbekends en het niet gaat zoals hij gewent is. Antz heeft heel veel structuur nodig, anders word hij gek en slaat hij door. Antz is bang om alleen te zijn. Enkel omdat hij nooit geleerd heeft hoe het is om alleen te zijn, omdat hij altijd met zijn tweelingbroer Bam is.
    Antz houd van aandacht en als hij die niet krijgt, eist hij het wel op. Hij wil altijd dat iedereen hem aardig en leuk vind en zou er dan ook alles aan doen om dat waar te maken. Wel op zijn eigen rare manier. maar hij probeert het wel.
    Uiterlijk:[/b]



    Extra: Anthony heeft een Tweelingbroer Brandon. ze zijn als twee handen op 1 buik en zijn bijna altijd bij elkaar te vinden.
    Anthony is Biseksueel

    de twin komt later. ga nu sporten. ;3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik vul mijn meisje straks in daarna wachten we ff op mufinn en dan laat ik die andere rollen wel vervallen zodat je uit je eigen pov over hun kan schrijven

    behalve als een van jullie bijzonder veel interese heeft


    Dont say why me, say try me

    Rol:Een van de gekken
    Naam: Brandon -Bam- von Monroe
    Leeftijd: 19
    Wat is er mis met je:
    Bam heeft zwaar ADHD. hierdoor is hij niet alleen veelte druk, maar heeft ook snel last van woedeaanvallen, als hij zijn zin niet krijgt of iets anders gaat zoals hij gewent is, of wilt. Nu heb je daar pilletjes voor, maar die weigert hij te slikken. Daarnaast is hij heel afhankelijk, kan moeilijk alleen zijn en wil hij altijd aan mensen zitten.
    Hoe je hier terecht bent gekomen: een van Bam is al erg, maar twee is onhandelbaar. zijn ouders konden het gewoonweg niet meer aan, dus hebben ze hem hier heen gestuurd.
    Karakter: van twintig meter afstand kan je nog zien dat Bam, adhd heeft. je zal hem altijd zien stuiteren, gek doen en lachen. Hij praat letterlijk altijd, maar vaak gaat dat zo snel, dat je, je best moet doen om hem te verstaan. Vaak worden mensen er een beetje bang van, en dat is ergens ook wel terecht. Bam heeft vaak last van zijn woede aanvallen, omdat hij niets van de wereld snapt. Dan haat hij alles en iedereen en duurt het even voordat hij weer zichzelf is. En als hij zichzelf is, is hij niet meer te stoppen. Hij is zo gek als een deur. Bam heeft heel lang zijn medicijnen geslikt omdat hij depresief werd van zijn woeden aanvallen. maar hij is er mee gestopt, omdat het voor hem geen leven was. Hij werd er duf van en had nergens meer zin in. Terwijl hij normaal alles uit het leven probeert te halen.
    Uiterlijk:



    Extra: Brandon heeft een Tweelingbroer Anthony. ze zijn als twee handen op 1 buik en zijn bijna altijd bij elkaar te vinden.
    Brandon is Biseksueel


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    sorry, maar ik open het nieuwe topic waarschijnlijk pas als ik gegeten heb wat bij jullie rond middernacht zal zijn (of later!) dus als je morgen vroeg op moet, blijf vooral niet wachten want het kan nog wel even duren

    kleind dingetje nog: het kan natuurlijk gewoon dat er een relatie tussen 2 mensen komt, maar begin niet allemaal iets! dat lijkt me niet echt logies in de situatie waarin de meeste mensen zitten


    Dont say why me, say try me

    Omg, de Harries twins! *kwijl*
    Een van de twee toevallig geïnteresseerd in Annabeth, the freak met 2 persoonlijkheden? Ze kan ze best allebei aan hoor haha(puh)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol:
    Gekken

    Naam:
    Amelia -Amy- pond

    Leeftijd:
    5

    Wat is er mis met je (voor gekken):
    Amelia maakt mensen vaak bang. Ze weet dingen doordat ze een gave heeft om gedachtes te kunnen lezen. Haar zeer bijgelovig ouders denken dat ze door de duivel is bezeten. Altijd als er bezoek komt willen de ouders dat amelia in haar kamer blijft omdat ze anders de bezoekers gaat confronteren met alle fouten die ze ooit gemaakt hebben. Verder zijn er soms momenten dat amelia echt 'gek' lijkt. Ze luistert naar niets of niemand en maakt bijna alles om zich heen kapot

    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken):
    Nadat Amelia een een van haar onhandelbare moment gillend op haar broertje is afgerend met een mes en dat in de muur net naast zijn hoofd had gestoken, besloten haar ouders haar in deze cliniek te plaatsen

    Karrakter:
    Amelia is zeker van zichzelf. Voor niets of niemand is ze bang, maar andersom zeker wel. Ze weet altijd wel wat terug te zeggen, maar heeft ok de kleuter school geen vrienden. Dat komt omdat iedereen bang voor haar is, zelfs de leraar! Meestal zat Amelia gewoon in een hoekje te lezen. Niemand had dan last van haar en zij ook van niemand. Ze was goed op school, voor en kleuter. Ze was bijvoorbeeld een van de weinige die kon lezen. Ook was ze bij haar leeftijds genoten erg rustig. Niemand weet precies hoe het kwam dat Amelia haar leeftijds genoten ondweek, maar de rest van de wereld kwaad deed. Haar ouders zeiden dat ze door de duivel was bezeten.

    Uiterlijk:




    Extra:
    ---


    ik wou wel eens weten hoe het is om met een klein kind te schrijven en niemand in dit topic had een eng klein meisje dus tja

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:05 ]


    Dont say why me, say try me

    het nieuwe topic


    Dont say why me, say try me

    Rol:
    Therapeut/begeleider

    Naam:
    Anna MacBrook

    Leeftijd:
    24

    Karrakter:
    Anna is een jonge, maar zeker goede therapeut. Na haar school en studie te hebben afgerond heeft ze hier en daar wat baantjes gehad, maar dit is haar eerste vaste baan. Ze is van plan om het goede in de mensen op te zoeken en hun wonden te helen. Zelf was ze vroeger onzeker, maar dat is nu verandert. Dat is maar goed ook, want je kan geen problemen verhelpen als je ze zelf ook nog hebt. Toch is ze zenuwachtig, mischien zou ze wel veel dingen fout doen. Maargoed, ze overleeft het wel. Zelf vind ze het leuk om verhalen te schrijven en te zingen.

    Uiterlijk:




    Extra:
    ---

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 20:21 ]


    Dont say why me, say try me