• Daar zit je dan, in een of andere cliniek. Samen met 9 anderen die hier allemaal voor een rede zijn. De ene is hier door haar ouders gestuurd en de andere kwam hier vrijwillig. Komen hier is een stuk makkelijker dan weggaan. Is het wel mogelijk? Ben je eigenlijk wel gek? Of zijn de mensen om je heen gewoon allemaal gek. Je bent anders, dat staat vast, maar is dat wel zo erg? Het is hier zo koud en stil, een traan rolt over je wang. Je wil weg, of je wordt echt gek. Teminste als je dat nog niet was.

    The loners is een cliniek voor mensen die gek zijn. Je kan je hier vrijwillig aanmelden, maar ook gewoon worden gebracht door bv je ouders. Iedereen hier is wel iets mis mee, de een is veel te agresief, de ander heeft te veel fantasy en de ander weigert nog met mensen te praten. Het maakt niet uit, maar je bent anders. Hoe zal het zijn bij 'The loners'? Samen met 9 anderen zit je daar opgesloten. Wegkomen blijkt onmogelijk. Je krijgt er therapie en meer van dat soort dingen.

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar Argessie, geen respect voor het medemens
    -Anthony -Antz- Kilian von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Brandon -Bam- von Monroe Mufinn ADHD, aanhakelijk, woedeaanvallen
    -Michael Oliver Clarkson Nyan Trauma's en angsten door mishandelingen
    -Justin Allejandro Rodrigez Pebble veel angsten

    Meisjes:
    -Amelia Pond BigFatLiar Kan gedachtes lezen en maakt daar misbruik van
    -Scarlett Jane Middleford Mavis dysthyme stoornis, agressie, eetproblemen
    -Annabeth Mai Musso Pebble 2 persoonlijkheden
    -Riley June Fraser Arriver Te veel fantsie en niet praten
    -Chiara Bella Love DamnBieber agressie, niet praten

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Wat is er mis met je (voor gekken):
    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken):
    Karrakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    Geen oneliners
    Geen OOC ruzies
    Niemand buitensluiten
    Maximaal 2 rollen
    Het liefste al een beetje RPG ervaring
    Langere afwezigheid melden
    Geen topics openen zonder mijn toesteming

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 1:54 ]


    Dont say why me, say try me

    Rol: Een van de 'gekken'
    Naam: Scarlett Jane Middleford
    Leeftijd: 17
    Wat is er mis met je: Scarlett heeft last van een dysthyme stoornis (depressie) die al enkele jaren aanhoudt. Hieruit zijn ook andere dingen ontwikkelt, zoals agressie en eetproblemen.
    Hoe je hier terecht bent gekomen: Ze heeft in een agressieve bui iemand het ziekenhuis in geslagen en ze begon zichzelf uit te hongeren.
    Karakter: Scarlett is wantrouwig, somber en een meisje dat niet zomaar haar geheimen aan iedereen vertelt. Bovendien is haar gedrag onvoorspelbaar.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar familie wil haar eigenlijk liever niet meer zien.


    26 - 02 - '16

    Rol:
    Een van de 'gekken'

    Naam:
    James Julian Mathers

    Leeftijd:
    17

    Wat is er mis met je (voor gekken):
    James is veel te agresief en buiten dat heeft hij geen respect meer voor het medemens. Hij ramde vaak mensen in elkaar bedreigde leraren en verkachte meisjes

    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken):
    James begon een gevecht met zijn vader nadat ze een ruzie hadden over het feit dat de ouders van een meisje hem wouden aanklagen. Na een aantal gesprekken met de politie hebben zijn ouders besloten hem hier te plaatsen.

    Karrakter:

    James was altijd een van de populaire jongens. Dat kwam vooral omdat iedereen bang voor hem was. Niemand weet waar zijn woede vandaan komt. De enige reden dat hij nog vrij hoge cijfers op school haalt is omdat hij de leraaren bedreigt zodat ze hem geen lage cijfers geven. Natuurlijk lukte dit niet bij ze allemaal, maar wel bij een paar. Zijn vriendengroep bestond uit een paar spijbelende, stelende vechtersbazen, maar geen van hen was zo erg als James

    Uiterlijk:




    Extra:

    Hij wil zijn familie niet zien omdat hij woedend is dat ze hem hier gestopt hebben

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:40 ]


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje reserveren? Vul haar vandaag nog in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    okey mag


    Dont say why me, say try me

    mag ik 2 jongens, dan wil ik namelijk een tweeling ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    okaay :)
    overigens jou 2ling ken ik inmiddels wel haha

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:05 ]


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Patiënt.
    Volledige naam: Annabeth Mai Musso.
    Bijnaam: Meestal wordt Annabeth Anna of Beth genoemd, bijna nooit met haar echte naam.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Reden waarom ze daar zit: Annabeth heeft 2 persoonlijkheden. De ene is zichzelf (lees karakter) en de ander is de gestoorde Alex (lees karakter). Doordat "Alex" af en toe onverwacht op kan duiken is het moeilijk voor Annabeth om mensen te vertrouwen en zich in het openbaar te vertonen. Zodra Alex op komt duiken heeft ze geen controle meer over zichzelf. Daarom hebben haar ouders ervoor gekozen Annabeth weg te sturen.
    Uiterlijk:



    Annabeth heeft lange lichtblonde haren tot haar middel en grote groene ogen. Deze zijn omringt met lange donkere wimpers. Onder haar schattige wipneusje vol lichte sproetjes heeft ze volle lippen en als ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Qua lengte is Annabeth erg klein, zo'n 1 meter 55. Ze vindt het vreselijk als daar opmerkingen over gemaakt worden.
    Karakter: Annabeth is een stil, verlegen, liefkozend meisje dat zich graag op de achtergrond houdt. Ze is erg onzeker over zichzelf en vindt het moeilijk om met mensen kennis te maken (dat komt voor een groot deel door Alex) Maar als Annabeth een persoon in vertrouwen genomen heeft, is ze bijna altijd aardig en vrolijk tegen diegene. Alex daarentegen is bijna het tegenover gestelde van Annabeth. Zij is erg brutaal, gemeen en heel erg druk. Alex kan je vergelijken met iemand met ADHD. Alex flapt er alles uit wat ze denkt (Annabeth heeft dan ook meteen een andere manier van denken), haalt flauwe (soms zelfs pijnlijke) grappen uit en is bijna onhandelbaar.
    Extra: Annabeth houdt van klassieke muziek omdat ze erachter is gekomen dat ze Alex zo langer uit haar "gedeelde" lichaam kan houden. Daarbij doet ze aan ballet en houdt ze van lezen en tekenen. Alex daar integen houdt van hardcore muziek, grappen uithalen en snode plannetjes bedenken.
    Annabeth is enig kind. Dat komt omdat haar ouders, Patricia en Waldor op een vrij jonge leeftijd merkten dat er iets "mis" was met Annabeth. Ze had toen nog geen persoonlijkheid verwisselingen, maar wel hele erge stemmingswisselingen. Waldor heeft een drukke baan als advocaat en Patricia is auteur, waardoor ze toch wel altijd thuis is om er voor Annabeth te zijn. Maar na een grote "aanval" waarin Annabeth twee weken "vast zat" aan Alex, hebben haar ouders besloten haar over te laten plaatsen.
    Je kunt Annabeth en Alex uit elkaar houden door goed naar hun gezicht te kijken. Alex heeft namelijk een rare trek in haar rechter mondhoek en vaak een oog stuiptrekking. Ook heeft Alex een hysterische lach en Annabeth meer een zacht, kinderlijk gegiechel. Ze is gek op aandacht van jongens. (Annabeth stiekem, Alex laat dat echter echt merken en is en enorme flirt) en daarbij zijn ze "allebei" verslaafd aan toffees en zuurtjes.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:30 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Meisje gereseveerd??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    is goed

    ik zoek ook nog andere mensen dan gekken hea!


    Dont say why me, say try me

    Rol: Een van de gekken.
    Naam:Chiara Bella Love
    Leeftijd:18
    Wat is er mis met je (voor gekken):Vul ik later in
    Hoe je hier terecht bent gekomen (voor gekken): Chiara was 6 toen ze haar moeder verloor en haar vader zat aan de drugs. Daardoor was ze veel te agresief tegen mensen en later toen haar vader er achter kwam heeft haar vader haar geslagen. Sinds die dag heeft ze zich voorgenomen nooit meet te praten.
    Karakter:Vul ik later in.
    Uiterlijk:


    Extra:Ze comminiceerd vaak via brieven ze heeft er dan ook altijd een in haar handtas liggen. Ze houd ervan om haar haar te verven

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Devourer heet nu Mavis


    26 - 02 - '16

    Pebble is met twee b's, just to make sure (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    mag ik een jongen reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    okey en thx pebble :P *stomme dyslexie!*


    Dont say why me, say try me