Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Nog een klein beetje, een klein beetje meer en het is klaar. Dan heb ik het gehad, dan is het helemaal klaar.
Je weet zo goed waar ik niet tegen kan en dan ga je het juist doen. Dat is zo zo laag.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef:
Nog een klein beetje, een klein beetje meer en het is klaar. Dan heb ik het gehad, dan is het helemaal klaar.
Je weet zo goed waar ik niet tegen kan en dan ga je het juist doen. Dat is zo zo laag.
Omg. Fucking tyfuszooi. Ik word helemaal gestoord van die vercrackte kut database berichtjes. Wat nou er is een probleem? Een probleem met je moeder ja. Jezus christ.
Nythau schreef: Omg. Fucking tyfuszooi. Ik word helemaal gestoord van die vercrackte kut database berichtjes. Wat nou er is een probleem? Een probleem met je moeder ja. Jezus christ.
Lolled. Zal Rutger leuk vinden om te lezen
[ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:53 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.