Laf! Onnozel! Zielig!
Ja, dat zijn JULLIE! En jij ventje, JIJ vooral ook! Waar is die lieve jongen van het derde middelbaar en het begin van het vierde middelbaar? WEG! Je bent gewoon zo hard veranderd! Ik dacht dat je me echt respecteerde, ik dacht dat we echt zo goed overeenkwamen! Je was echt een zo'n lieve jongen! Maar waar is hij nu? Nogmaals: WEG! Ik was zo verliefd op jou, verliefd op jouw lief kantje! Maar waar is dat? Hij is WEG! Dus ik ben sterk geweest om over jou heen te komen! Maar dan heb je wrs te laat opgemerkt dat ik gevoelens had voor jou en nu pest je me ermee, samen met die coole maten van je! Dat je "seks wilt" met dat meisje, oké, maar moet ik dat nou weten? Nee, eigenlijk wil je dat niet, eigenlijk zeg je dat om me jaloers te maken! Nee, dat is echt niet gelukt, maar je hebt me wel kwaad gekregen!
En me voor mijn ogen belachelijk maken samen met die swag-matties van je, gewoon omdat ik zo mijn keuzes heb, sorry hoor!
Ik heb me gewoon enorm vergist in jou! Echt waar, dat mag je heus weten! Ooit pak ik jou terug! Wacht maar!
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.