Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Oh god, wat moet ik nou dan? Ik heb echt werkelijk geen idee. Ik kan geen mensen kwetsen en ik ben bang dat ik deze te erg ga kwetsen wanneer ik dit doe, maar het is noodzakelijk. Of ja, noodzakelijk. Oh god, waarom hebben sommige mensen zo weinig zelfkennis... it might be the most painful thing I'll ever do..
I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.
Pythias schreef:
Oh god, wat moet ik nou dan? Ik heb echt werkelijk geen idee. Ik kan geen mensen kwetsen en ik ben bang dat ik deze te erg ga kwetsen wanneer ik dit doe, maar het is noodzakelijk. Of ja, noodzakelijk. Oh god, waarom hebben sommige mensen zo weinig zelfkennis... it might be the most painful thing I'll ever do..
Soms is het nu eenmaal nodig om mensen te kwetsen. Je kunt niet altijd alles maar goed praten / doen alsof er niks aan de hand / wat de reden ook is dat je ze niet wilt kwetsen. Soms is het gewoon nodig om ze te laten zien dat ze niet handig bezig zijn
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Vandaag was echt dodelijk voor mijn benen. Ik wil zo graag nu lekker in bad liggen en Fullhouse kijken op mijn laptop, maar er komt een vriendin langs ._.
Ik ben boos omdat ik gisteren verschrikkelijk lang heb gewerkt aan twee powerpointpresentaties die we normaal gezien vandaag moesten geven, blijkt dat we nog twee weken extra krijgen voor beiden.