• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt natuurlijk een paar credits (: als er meerdere zijn die ik mooi vind, krijgen die ook credits.

Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt een streng afgezonderde gevangenis. Enkel de meest gevaarlijke criminelen komen er te zitten. De cipiers die ze bewaken, zijn ook mentaal niet in orde en zijn soms zelfs gevaarlijker dan de gevangenen zelf. Dan komt er een nieuwe cipier bij, een jonge man. Hij heeft de job aangenomen omdat hij dacht dat hij deze aankon. Stilletjes aan leert hij hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis. Uiteindelijk wordt hij verliefd op één van de gevangenen die er al erg lang zit en verbitterd is.
    Door het verhaal heen leer je alle gevangenen kennen en hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.

De titel is 'Gevleugeld en gekooid' (dus iets doen met een vogelkooi kan prima) en mijn naam is Bes Ceyssens. Graag wil ik de titel duidelijk en mijn naam kleiner als de titel. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

Alvast bedankt!

Even the smallest can change the course of the future

Oeh oeh, kies mij! ;DD

[ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 22:45 ]

Shit happens but pee happens a lot more.

Klik
    Ik verveelde me heel erg dus ik heb maar wat gemaakt. Voor een eerste keer vind ik dit heel slecht.:')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Als je me dit weekend nog de tijd kan geven, lijkt het mij ook wel leuk om nog wat te maken.

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Mousider schreef:
    Als je me dit weekend nog de tijd kan geven, lijkt het mij ook wel leuk om nog wat te maken.

Oké (: dan verschuif ik de datum gewoon naar maandag of wanneer jij klaar bent.

Frodo schreef:
    (...)

Oké (: dan verschuif ik de datum gewoon naar maandag of wanneer jij klaar bent.

Oké dankje(flower)

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Zou je me willen waarschuwen wanneer je begint C; ?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jemima schreef:
    Zou je me willen waarschuwen wanneer je begint C; ?

Natuurlijk ^^

Groter

Niet mijn beste werk en heel anders dan alles hierboven, maar ik hoop dat je hem mooi vindt en dat hij een beetje bij je verhaal past.

Niet zo heel bijzonder, ik heb gewoon wat gespeeld met filters en actions :'D

Vergroting

[ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 12:33 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Mag ik een waarschuwing als je gaat beginnen?

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik verveelde me dus ik dacht ik ga er ook maar één proberen (:
    En er zitten echt zulke mooie covers tussen hier.. wauw.

Believe in yourself.

[ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 23:59 ]

Waarom maken jullie het zo moeilijk D:
    Ik heb de mening van andere mensen nodig voor ik kan beslissen. Daarom zal ik er pas zondag opzetten welke ik ga nemen (ja, het gaan er sowieso meerdere zijn).
    Alvast heel erg bedankt allemaal voor de moeite.

Mousider schreef:

Groter

Niet mijn beste werk en heel anders dan alles hierboven, maar ik hoop dat je hem mooi vindt en dat hij een beetje bij je verhaal past.

Wauw, ik vind deze echt iets hebben.

I still think of the guitar bible.

Alayna schreef:
    (...)
    Wauw, ik vind deze echt iets hebben.

Hij is erg schokkend, inderdaad (: