• Ik was net eventjes mijn wordbestanden aan het doorspitten en kwam een ideetje van een paar maanden terug. Mwihi. Nu vroeg ik me af wat jullie ervan vinden, onbekende personen verhaal.

    De rivaliteit tussen bepaalde maffioso wordt ten zeerste onderschat door de doorsnee mens. De mens die een verloren voetbalwedstrijd of een gaatje in een 100 euro jurk als het einde van de wereld beschouwd. Ik was een van die mensen, die doorsnee mensen. Niet meer. Achter het getal honderd komen nog twee nullen en de voetbalwedstrijd word ingeruild voor een schietpartij in het straatje wat je altijd gebruikte om je weg van school naar huis te verkorten. Achter een luxe mantel van Lamborghini's en Porsches, Fendi handtassen en Louis Vuitton zonnebrillen, jassen van echt bont en sjaals van kasjmier, schuilt een onderwereld waar alleen de beste, sluwste en meest geraffineerde mensen overleven. En vanaf nu ben ik één van hen.



    Lemme know ;d


    tya

    Het klinkt echt heel gaaf, al doet het me denken aan een ander maffiaverhaal op Q. Kun je me waarschuwen als je eraan begint?


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Het klinkt echt heel gaaf, al doet het me denken aan een ander maffiaverhaal op Q. Kun je me waarschuwen als je eraan begint?
    Haha ik hoop dat het wordt wat je ervan verwacht. Ik ben van plan eerst een stuk of tien hoofdstukken te schrijven, wat niet zo snel zal gaan want ik ben best druk de laatste tijd, en het dan online te zetten.


    tya

    Het klinkt spannend, ik zou het wel willen lezen.


    Physics is awesome

    Seems original to me. Meld me maar wanneer je begint, dan zal je er een trouwe lezer bij hebben.


    26 - 02 - '16