• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Let’s watch this city burn
    From the skylines on top of the world
    Till there’s nothing left of her

Daar heb ik nu echt zin in. Gewoon een complete stad af laten branden.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Daar heb ik nu echt zin in. Gewoon een complete stad af laten branden.

Nou als er een complete stad is afgebrand weet ik wie het gedaan heeft. ^^

I still think of the guitar bible.

Alayna schreef:
    (...)
    Nou als er een complete stad is afgebrand weet ik wie het gedaan heeft. ^^

Hahaha, ja :x

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hahahaha ik mag er 6:20 alweer uit :'D. Maar ik moest en zou dat verhaal afschrijven. FUCK THE SYSTEM. Dat wordt cafeine zuipen.

No growth of the heart is ever a waste

Heu, nieuwe username.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Hashirama schreef:
    Hahahaha ik mag er 6:20 alweer uit :'D. Maar ik moest en zou dat verhaal afschrijven. FUCK THE SYSTEM. Dat wordt cafeine zuipen.

:D:D.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Zo moe. En geen zin om te werken, maar het valt achteraf altijd heel erg mee. Maar het is nog zo vroeg en ik ben pas om 4uur vrij.

-

Hm, ik heb geen zin in vandaag xd wel in morgen *O*

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dus alweer eerste 2 uur vrij en ik was op school. Kut school, kunnen ook niets regelen.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Voor het eerst in drie weken weer rijles. Ben benieuwd wat dat gaat worden. :W

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    Voor het eerst in drie weken weer rijles. Ben benieuwd wat dat gaat worden. :W

Hahaha, dat had ik laatst ook, alleen waren het na 2 maanden :x Het is me nog best goed gelukt. Hoewel ik bijna een fietser had aangereden :x

[ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 11:40 ]

Vreemd weer, het sneeuwt en de zon schijnt.

You are beautiful, you are love.

O mijn god, beter kan gewoon niet.
    YAY!

I believe in yesterday.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, dat had ik laatst ook, alleen waren het na 2 maanden :x Het is me nog best goed gelukt. Hoewel ik bijna een fietser had aangereden :x

Ah, top! Gelukkig is bijna niet helemaal. (: Mij ging het ook wel goed af.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    (...)

Ah, top! Gelukkig is bijna niet helemaal. (: Mij ging het ook wel goed af.

Nou beter toch :3