• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Morgen weer school. Na een kut vakantie is dat het laatste waar ik behoefte aan heb.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Stripper? Daar weet ik niks van af? NVM, Nikki heeft het nu verteld. Je bent een gek wijf Maia.
    En je hoeft niks te zeggen.

    Hahahahaha. Trolololol. Thank you for your nice compliment. (krul)
    Ik zal er wel ff over nadenken, alright?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    You're the best. (:


    You are beautiful, you are love.

    Doe ik er goed aan om een keertje links af te slaan...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    IK GA NAAR PINKPOP, OMG! Eindelijk, hahah :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij heb ik mezelf net bekeerd tot het 1D-fandom. ._.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik kan niet kiezen welke BH's ik moet kopen :'D


    -

    Ik wil schrijven, ik wil tv kijken, ik wil slapen. Ik ben luuuuui. En moet autotheorie leren. Man. D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Argh. Ik wil mijn cijfer voor mijn boekbespreking!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Laat me toch eens naar Green Day luisteren ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik hoop dat hij sterft. Dan is het gecrush en gefangirl meteen over. Ik kan er niet meer tegen! Echt, argh.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 17:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt pijn aan mijn hoofd, alsof er iemand heel hard op geslagen heeft. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    Ik hoop dat hij sterft. Dan is het gecrush en gefangirl meteen over. Ik kan er niet meer tegen! Echt, argh.

    Wind je niet zo op over zo'n serie, ga dan andere dingen doen. Ik weet zeker dat iemand anders zich ook wel eens aan jou ergert en dan ook de lieve vrede bewaart door dat niet te zeggen. (cat)
    Ieder mens heeft weer zijn eigen fandoms en laat diegene gewoon fangirlen. Door je eraan te ergeren maak je jezelf alleen maar gek. Chill, relax en kijk de andere kant uit. Zoals bij iedere fandom zakt zoiets weer. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fuuuuuu. Waarom heb jij nou weer een nieuwe scharrel? :C
    Ik dacht dat je mij leuk vond. Niet dus. Rot dan ook maar op.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom ben ik zo gevoelloos nu?


    26 - 02 - '16