Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
DarkSavior schreef:
(...)
Leuk hoor Leuker dan weer hier zijn. Daar hoefde ik niet de hele tijd Norman te zien en had ik Nikki voor mezelf.
Heeft Nikki nog een stripper geregeld? (aa) Lolol.
En eh, yeah... Wat zal ik eens op dat tweede zeggen? You're putting me on a difficult spot here, dude.
Dit is toch geen vakantie Eerst word ik telkens om 8 uur wakker, gewoon omdat ik niet verder kan slapen. Dan heb ik vandaag al de ramen moeten lappen, ineens verplicht naar een verjaardag toe en daar bij de chinees gaan eten, terwijl ik helemaal geen chinees lust. En dan ook nog eens morgenochtend om kwart voor 7 opstaan, omdat ik op iemand moet passen x___x en dat terwijl ik al vermoeid ben.
Tortura schreef:
(...) Heeft Nikki nog een stripper geregeld? (aa) Lolol.
En eh, yeah... Wat zal ik eens op dat tweede zeggen? You're putting me on a difficult spot here, dude.
Stripper? Daar weet ik niks van af? NVM, Nikki heeft het nu verteld. Je bent een gek wijf Maia.
En je hoeft niks te zeggen.
[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:42 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.