• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Pardon?' vroeg ik ongelovig aan Niall. Ik keek hem verbaasd aan. 'Waarom zit je nou te liegen, Niall?' Ik schudde mijn hoofd eventjes en keek Niall aan. 'Scheve tanden heb je niet. Een beugel bij een jongen van negentien is heel normaal. Mensen in de dertig hebben zelfs nog een beugel. En een buikje heb je helemaal niet. Je hebt een prachtig lichaam, waarom zou je daar überhaupt over twijfelen?' vroeg ik hem, enkel verbaasd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik schudde hevig mijn hoofd heen en weer, waardoor mijn krullen vrolijk langs mijn hoofd sprongen. 'Nee, ze vind je leuk, ik weet het zeker. Ook al heb ik jullie nog niet samen gezien, jullie zijn schattig.' Een speelse grijns verschijnd rond mijn lippen, waarna ik knik. 'Ja, ik ben al heel lang verliefd op je, nooit geweten?' Ik bijt op mijn lip om mijn lach in te houden en prik uiteindelijk expres nog een keer in zijn zij. Ik slaakte een gilletje toen de deur ineens openging, maar eigenlijk sloeg het nergens op want het was Mackenzie maar en natuurlijk verscheen Liam ook achter haar. Ze kwam tussen ons in zitten, helaas kon ik Niall nu niet meer prikken. En zelfs verscheen na een paar seconde Zayn ook in de kamer, die Liam begon te prikken. Opnieuw verscheen er een glimlach rond mijn lippen. 'Wat leuk! Als jullie twee jongetjes krijgen noemen jullie ze wel Harry en Louis, toch?' Een grinnik verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Jesus, Niall. Doe even normaal. Luister naar wat Liam zegt! Ik ben jaloers op je, en als je dik was zou ik er echt wat van zeggen. Zelf ben ik hartstikke lui, maar lui betekent gewoon nergens zin in om te doen. En ik ben toch ook niet dik, of ben ik blind?' zuchtte ik geërgerd. Deze discussie hadden we al zo vaak gehad. Niall die bleef aandringen dat ie lelijk was, Liam die hem alsmaar pushte in de richting dat hij juist knap was, wat ie ook was, ik die hem alsmaar complimenten gaf en Louis en Harry die hem goed wilden laten voelen. 'Oké, ik weet het goed gemaakt. Ze gaan Ziall en Larry heten!' zei ik.

    [Kan ik nog een meisje aanmaken? Niet voor Zayn, maar gewoon]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 23:24 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Tuurlijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahaha zo moeten die kinderen heten.
    Niall James Horsan
    Ik bijt op mijn lip en kijk zuchtend naar beneden. Oke ik was misschien niet de dikste, maar ik had geen sixpack ofzo en ik weet dat vrouwen dat leuk vinden. En mijnn tanden tsja ze waren eigenwijs net als ik. Niet dat ik vaak eigenwijs was hoor maar af en toe wel. Ik grinnik even om de namen 'ja zo gaa ze heten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Vakantie, wie ook? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 9:20 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even breed en fronste mijn hoofd bij Niall's woorden. "Niall, ik heb in mijn leven maar twee vriendjes gehad en Liam is mijn tweede. Wacht maar af, je kan je liefde zo tegenkomen. En kom op, je bent perfect." Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Larry en Ziall? Een grapje zeker.." Lachte ik. Hoe raar die jongens konden zijn..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Vakantie, wie ook? (: )


    [Nu pas? ;o Ik had twee weken geleden al vakantie, haha. Vandaag ben ik vrij. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    [Nu pas? ;o Ik had twee weken geleden al vakantie, haha. Vandaag ben ik vrij. (:]


    (jup, nu pas. Wel een week^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    (jup, nu pas. Wel een week^^)


    [Aha. :'D Iedereen heeft gewoon een week. ^^ Ik heb toevallig vrij vanwege een open dag. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    [Aha. :'D Iedereen heeft gewoon een week. ^^ Ik heb toevallig vrij vanwege een open dag. ;3]


    (Na ja, ik ben wel toe aan een vakantie :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    (Na ja, ik ben wel toe aan een vakantie :') )


    [Snap ik, ik zou ook wel weer vakantie willen, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Oh nee, daar gaan we weer' kreunde ik. 'Ik heb een idee. Als jullie later jullie eigen kinderen gewoon Larry en Ziall noemen, en geen namen gaan verzinnen voor onze kinderen. Wat dacht je daar van?' grinnikte ik. 'En wat nou als het twee meisje worden?' merkte ik lachend op. 'Trouwens, namen verzinnen hoeven we pas over een paar maanden te doen. Laat maar weten als je een mooie naam hebt' zei ik, zodat ze tenminste ophielden.

    [Ik lig op de leuning van de bank, met mijn tenen op de verwarming. Ze zijn er waarschijnlijk afgevroren, of gevoelloos]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rende even snel naar beneden en pakte een flesje water. Ik mocht wel frisdrank, maar daar werd ik weer zo misselijk van de laatste tijd. Trouwens, je mocht pillen en frisdrank niet tegelijkertijd. Ik liep weer naar boven, dit keer met een flesje water, een pak cake met een bord en mes en wat slagroom. Zuchtend liet ik me op Liam's schoot ploffen en legde de cake op mijn eigen schoot. ''Slagroom en cake, perfecte combinatie.'' grinnikte ik en begon een paar plakjes te snijden. Eten was altijd een goede uitweg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.