• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek Niall aan. "Waarom zou ik je bedanken als er iets mis is?" grinnikte ik. Ik haalde diep adem en grijnsde. "Guess what? We krijgen een tweeling!" kirde ik blij. "En Zayn, we gaan daarop wedden. Ik denk namelijk dat het een meisje wordt." grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Mijn mond viel open. Als een gek wilde ik naar Mackenzie kruipen, maar viel dus ik begon twee keer overnieuw totdat ik aankwam. 'Oh wat leuk!' riep ik gelijk en ik deed alsof ik hoorde wat er in Mackenzie's buik omging. 'Jazeker! Ik hoor Zayn Junior en Zayn Junior II al roepen dat ze géén meisjes zijn' zei ik beslist en ik gaf een klopje op Mackenzie haar buik. 'Ik wed om vijftig pond dat het twee jongetjes zijn!' zei ik gelijk.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde met mijn ogen en gaf Zayn een klap op zijn achterhoofd. "Ik ben niet van jou zwanger, gek." zei ik. "Maar van Liam." maakte ik mijn zin af. "Ik snap jongens echt niet. Behalve jongens waarmee ik een relatie heb. Weet je." mompelde ik. Ik ging naast Liam zitten en grinnikte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [lol kom er echt net pas achter dat jullie gereageerd hebben=) Q is sloom

    Niall James Horan.
    Ik kijk haar met grootte ogen "echt, oh wat gaaf, gefeliciteerd" glimlachend kijkend naar Mackenzie's buik. "Het gaan wel twee hele lieve kindjes worden, net als hun ouders" glimlach ik liefjes. Wauw Liam zal echt helemaal trots en blij zijn, hij kreeg niet een kind nee hij kreeg er twee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ja, droom jij maar lekker verder, Zayn' grinnikte ik. Ik glimlachte naar Niall en tilde Mackenzie op mijn schoot. 'Ik zou niet weten wat ze worden. Mij maakt het niet uit of het nou één meisje en één jongen is, twee meisjes of twee jongens. Ik ben er gelukkig mee' zei ik en ik legde mijn kin op Mackenzie's schouder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Jams Horan.
    Ik glimlach door Liams blijheid. "Jullie kinderen gaan schattig worden en ik ga ze gruwelijk verwennen" grijns ik.
    Ik hoopte gewoon dat ze mij als oom zouden zien dat zou gewoon leuk zijn. IK vond kleine kinderen echt super leuk, gewoon alles zo mega schattig.
    Ome Niall, hmm dat klinkt wel leuk. "Ome Niall zal goed voor jullie zorgen. En we gaan lekker vaak uiteten naar Nando's" beloofde ik de twee baby's in Mackenzie's buik


    ugh eet nooit een appel terweijl je cola drinkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en draaide mijn hoofd om een kus op zijn lippen te plaatsen. "Ik ben echt heel blij. Weet je." fluisterde ik glimlachend. Ik draaide mijn hoofd en glimlachte naar Niall. "Jij zal je kind ook wel krijgen. Wie weet wordt het ook wel een tweeling." glimlachte ik breed. Ik pakte Liam's hand vast voor de zoveelste keer en gaf een kneepje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Even douchen, rond half negen terug]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    "Jij zal je kind ook wel krijgen. Wie weet wordt het ook wel een tweeling." zegt Mackenzie lief en ik knuffel haar even. Ik kreeg even het gevoel dat ik zelf vader werd, zo trots was ik op ze. Stiekem voelde de kindjes nu al als broertjes en zusjes. "Ze mogen me wel Ome Niall noemen toch?" vragend kijk ik ze aan.
    "eerst de ware vinden" mompel ik in mezelf. Ik had nog maar 1 vriendin gehad, Amy. Maar door alle druk was het niet te doen. Ik snapte niet wat Harry er zo leuk van vond, elke dag een nieuw meisje of tenmiste bijna elke maand. Je brak alleen maar harten, wat is zo leuk aan dat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik heb net mijn nagels gelakt en zit in het raamkozijn met de ramen wagenwijd open. Ik heb mijn oortjes in en neurie met wat muziek mee terwijl ik van de zon en het lekkere weer geniet. Mijn ogen sluit ik en de ramen duw ik nog iets verder open voor meer frisse lucht. Ik luister All Time Low. Iets dat ik wel vaker deed. Hun nummers waren veel beter dan ik ooit had verwacht. Mijn tenen heb ik ook gedaan en hebben nu een knal rode kleur. Ik hate het wachten tot mijn nagels droog waren. Ik kreeg altijd jeuk op mijn neus of rug ofzo..

    Liam James Payne

    'Natuurlijk. Ome Niall. Klinkt goed' grijnsde ik. 'Ik ben ook erg blij. Beter nieuws konden we niet krijgen' fluisterde ik terug. 'Niall. Hoe gaat het met Demi?' vroeg ik hem toen hij over de ware begon. Misschien was Demi zijn ware, wie weet. 'Het is fijn om zo met zijn allen bij elkaar te zitten. Jammer genoeg zitten we niet thuis. Ik bedoel gewoon, in de binnenstad van Londen' zuchtte ik. Binnenkort had ik niet alleen een vriendin, maar ook twee kinderen wat me meer deed glimlachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik glimlach blij en kijk dankbaar naar LIam. Het betekende veel voor me. Hij vroeg hoe het met Demi ging 'ik weet het niet. Ze zei dat ze me schattig vind en ook erg leuk vind. Maar dat bedoeld ze vast als vrienden'zeg ik zacht en onzeker. Ik wist het gewoon niet. Ze had me geknuffeld maar dat was vriendschappelijk....toch?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Niall, niet zo onzeker. Misschien vindt zij jou ook wel leuk, net zoals jij haar leuk vindt. En trouwens, ze is hier net' zei ik, maar ik fronste even. 'Oké, dat mag ik niet zeggen om ik kende Mackenzie pas een dag en toen had ik al een relatie met haar' zei ik, terwijl ik mijn hoofd goed draaide en weer een kus op Mackenzie's lippen drukte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    'het is wel zo Li. Ik ben niet jullie he jullie kunnen iedereen krijgen ik ben hier degene met scheve tanden,buikje enzo niet jij'mompel ik in mezelf hopend dat Liam het niet hoorde want anders kreg ik weer een preek dat iedereen perfect was in zijn of haar manier.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. 'Ik vind het eng om auditie te doen zonder jou.' Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. Morgen tijdens mijn auditie zou ik een scène alleen laten doen, zodat de jury zou zien dat ik ook helemaal alleen een goede scène eruit kon krijgen. Dat Douglas er niet bij was om me te steunen tijdens mijn auditie wekte enige zorgen bij me, wat duidelijk te zien was op mijn gezicht, maar ik wilde dit toch echt alleen doen. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne. 'Heb je trouwens al van Louis gehoord, dat hij ziek is?' fluisterde ik toen zacht in zijn oor. Als huisgenoot had hij recht om het te weten. Ik vond het echt erg voor Louis, ik snapte niet hoe het hem kon overkomen. 'Ik vind het zo erg...' Mijn blik gleed naar buiten. 'Ga je mee naar buiten? Het is heerlijk weer en ik word wat rustiger van de zon en de frisse lucht,' mompelde ik toen, opkijkend naar zijn gezicht.

    [Aangepast (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel