• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Niet als ik de meeste fans ook overhaal. Ondertussen is meer dan de helft positief gaan reageren, en trouwens we kunnen toch niet optreden. Louis is ziek' Bij het laatste ademde ik even diep in. 'Als hij chemokuren heeft gehad, kan hij niet optreden om dan voelt ie zich veel te beroerd. Ik ken genoeg mensen die dat hebben gehad' Helaas was het waar. Met een zucht schudde ik mijn hoofd eventjes. 'We maken er over een paar maanden wel zorgen om. En de paparazzi komt er van zelf wel achter. Als je het wilt, kunnen we het altijd nog vertellen' glimlachte ik. Ik begeleidde Mackenzie door de paparazzi die allemaal vragen stelden. Zelf negeerde ik ze en gaf antwoord op geen enkele vraag. Bij mijn auto aangekomen ging ik gelijk achter het stuur zitten omdat de paparazzi al gelijk op ons af kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, de laatste tijd was het echt hectisch geweest. Louis, ikzelf en zo ook nog een paar andere dingen. ''Je hebt gelijk, Louis kan niet optreden na zijn chemokuren. Dan ben ik hoogzwanger van een tweeling en kan ik haast iets doen, tenminste dat denk ik.'' mompelde ik. Ik wurmde mezelf tussen alle paparazzi door en stapte in de auto. ''Weet je, ik kan het haast niet geloven. Je familie moet het ook weten, niet? En de mijne ook..'' grinnikte ik en grijnsde breed. ''Dat wordt dubbel druk voor ons.. En dubbele ruimte wordt dan in beslag genomen.'' zuchtte ik. Waar was ik aan begonnen? Ja, het was zeker leuk dat we een kind kregen, dat wel natuurlijk, maar het ging wel veel moeite vergen van mij. ''Heeft het eigenlijk nog nut om te werken?'' dacht ik hardop na.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Alweer startte ik de auto, vond een uitweg tussen al de paparazzi en reed naar het huis. 'Dadelijk gaan we het eerst de jongens vertellen en dan onze families, als je dat goed vind' glimlachte ik. Ik keek even naar Mackenzie en grinnikte even, waarna ik me weer op de weg richtte. 'Dat is geen probleem. Na de tour zouden we toch alleen maar liedjes opnemen in de studio in Londen, dus dat kunnen we net zo goed ervóór doen. Dus druk heb ik het niet, en ik durf te wedden dat jij ook vrij kan krijgen van jou werk' zei ik. 'De zorgen komen later' mompelde ik, waarbij ik bij het huis parkeerde. 'Let's go' Ik stapte de auto uit en keek naar het huis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Dat is dan geregeld.'' grinnikte ik en stapte bij de auto uit. Ik rende gelijk het huis in, zoekend naar Niall. ''Niall?!'' riep ik. Ik vond Niall ergens in een kamer met Harry en ik rende gelijk naar hem toe om hem stevig te knuffelen. ''Ik ben je voor eeuwig dankbaar, little Irish leprechaun.'' grinnikte ik en drukte een kus op zijn wang. Grinnikend ging ik tussen Harry en Niall zitten en keek ze beiden stuk voor stuk onderzoekend aan. ''Ik denk dat jullie wel wat goed nieuw kunnen gebruiken?'' zei ik en sloeg een arm om hen heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Lachend liep ik Mackenzie achterna en sloot de deur. Ik liep eerst even naar Niall en keek hem schuldig aan. 'Sorry dat ik zo deed. Jij hebt niks fout gedaan, ik was kwaad om niks' verontschuldigde ik me en ik gaf na Mackenzie hem een knuffel. Lachend ging ik vóór de bank op de grond zitten en keek naar iedereen. 'Vertel jij wat er is?' vroeg ik aan Mackenzie en ik grijnsde. Voor ons was het goed nieuws maar ik wist niet hoe de jongens zouden reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik geef Niall even een kans om te reageren^.^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haha, sorry]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ghehe^^ Serious, I'm dying. Ik kan niet wachten tot 3 mei man.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik kan niet wachten tot dertien April ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dat is al best snel, mijn vriendin gaat ook naar Justin^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga samen met Hayden ;D. Arme ik, die meid kan hard gillen >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dinges, - Yvonne/Niall moet snel online komen, ik verveel me nogal >_< ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Je hebt geluk dat je kaartjes hebt voor het 1D concert in Nederland. Ik ga volgende week in Cardiff (:
    En in Oberhausen 4 mei. En twee keer naar Justin :3 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sorry gig tv kijke enz..

    Niall James Horan.
    Mackenzie kwam de kamer in gestormd en omheslde me en bedankte me net als Liam. 'wacht waarom bedank je me. Er is toch niets met het kind he?' angstig kijk ik haar even aan.

    Mobiel kort sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik liep weer naar binnen en ging naast Liam zitten. 'Nieuws? Wat voor nieuws?' vroeg ik. Ik prikte in Liam's wang en keek naar Mackenzie. 'Ik weet bijna zeker dat het een jongen wordt' grijnsde ik. 'Misschien kunnen jullie of de dokter het niet zien, maar mijn gevoelens weten het!' riep ik uit alsof ik een helderziende was.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5