• http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papiersneetjes-messteken-worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 13 hoofdstukken
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren

    Ik sta open voor feedback of ideeen voor een toevoeging op het verhaal

    p.s. post gerust jou verhaal hier want ik lees graag!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:35 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik lees je verhaal al c:

    Misschien wil je wel de mijne lezen?




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Ik lees je verhaal al c:

    Misschien wil je wel de mijne lezen?




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link
    ik lees jou verhaal ookal hahaha xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)ik lees jou verhaal ookal hahaha xD


    Haha :'D


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Haha :'D
    jou verhaal is leuk ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)jou verhaal is leuk ˆˆ


    Ik vind jouw story ook erg leuk c:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Ik vind jouw story ook erg leuk c:


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    nieuw hoofdstukje geplaatst ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    hoofdstuk 17 is net geactiveerd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.