• Luidsprekermeneer: "Dames en heren. Door seinstoringen is het voor de reizigers van Helmond naar Eindhoven niet mogelijk met de trein te reizen. We hopen dat dit snel opgelost is."

    Balen dat ik nou net die trein moest hebben. Nu dus een dag vrij, met dank aan het openbaar vervoer. Iemand nog meer probleempjes met deze geweldige mogelijkheid om op verschillende bestemmingen te komen?


    I believe in yesterday.

    Mocht het sneeuwen dan vallen automatisch de helft van de treinen die ik nodig heb uit. Als ik er dan eentje missen dan is het gelijk een uur wachten. Net zo leuk is het als een trein 30-45 minuten vertraging heeft, en je dus net zo goed de volgende had kunnen pakken.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik ga elke dag met de trein naar school (Barneveld), maar verrassend genoeg heb ik vrij weinig problemen. Hoewel, het de laatste tijd wel vaker dan normaal voorkomt dat er een trein niet rijd. Maarja, ik kan altijd nog de bus pakken (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 13:05 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ken het, ik ga met de bus en trein naar school, daarvoor heb ik zelfs een abonnement eerste klas. Dan neem je de trein vlak voor het spitsuur, zitten er mensen die normaal in tweede klas zitten in de wagon eerste klas dat er geen plaats meer is, dan sta je tien minuten recht terwijl je een abonnement hebt. Daarbij niet te vergeten, ze controleren niet als het heel druk is, anders vloog de helft uit eerste klas en had ik plek.

    Ik heb er echt hekel aan. Ik kijkt nooit op de ns site. Zie ik op het station staan: 'Wegens de sneeuw rijden de treinen om de uur tussen...' Allerlei steden enz... Gemeen! Kwam ik te laat..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    StyleLamour schreef:
    haha, er is altijd wel wat het openbaar vervoer in Eindhoven!

    Dat is wel zo, haha. Al is dat eigenlijk over het algemeen door heel Nederland, al helemaal als er sneeuw ligt.
    Mijn moeder werkt op Station Eindhoven, en als het sneeuwt en de dienstregeling is anders, geeft de Kiosk vaan gratis koffie en thee weg, voor het ongemak. Alleen komen mensen vaak als het sneeuwt al naar de Kiosken met de vraag of "de koffie al gratis is" terwijl de treinen gewoon nog op tijd rijden. :')

    Madonna schreef:
    Ik reis meestal met de bus, maar dat is sowieso een hel, met of zonder sneeuw. :W


    † Love? I want to sleep.

    StyleLamour schreef:
    haha, er is altijd wel wat het openbaar vervoer in Eindhoven!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Deuren van de bus gingen een keer recht voor mijn neus dicht, want hij zat vol. Toen kwam ik te laat voor school -.-

    Oh, en dit was vorige week in berlijn. We waren met 46 man (inc docenten) naar Berlijn, en namen de bus van Sachsenhausen (een concentratiecamp buiten Berlijn) naar het dichtsbijzijndste trein/metro/tram-station (zelfde voertuig is allemaal, erg vaag). Wij dus met z'n alle instappen, leuke buschauffeur doet maar 1 van de drie deuren open. Iedereen duwen, trekken, proppen om binnen te komen, want het is zo lullig als niet iedereen mee kan in dezelfde bus (HIJ GING EENS PER FRIGGIN UUR), is er plotseling een of andere trut die denkt, Kom, laat ik het kleine doorgangetje wat deze mensen gebruiken om naar binnen te komen even leuk gaan bezetten door een asociale stap naar achter te doen, zodat twintig man buiten mag blijven staan.
    Die kende mijn duitsdocente nog niet. Leuk haar aan de kant gewalst (ze duwde een meisje uit mijn klas er vrolijk doorheen), en daarna liep iedereen naar binnen, was het kind niet zo blij mee.
    Mens gaf ons allemaal blikken van Ugh, zij zijn zooooooooo raar. Nog nooit gezien dat heel V5 het unaniem eens was over iets. Dat kind was een bitch. C:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Bij ons rijden de treinen en bussen vaker wel dan niet. >.< Echt extreem irritant. Wij hebben trouwens ook hele leuke piepende deuren -,- -arriva-


    Quoth the raven "Nevermore".

    Openbaar vervoer is kak, net zoals bus-trein aansluitingen. Die bestaan niet hier :Y). Neem ik een bus die om 10 over vertrekt en om 22 over aankomt. Wil ik een aansluiting halen die om 22 en 44 vertrekt. Blijkt die van 44 niet te rijden op fucking zondag. Mag ik een uur op 't station staan. Godverdomme.


    No growth of the heart is ever a waste