Deuren van de bus gingen een keer recht voor mijn neus dicht, want hij zat vol. Toen kwam ik te laat voor school -.-
Oh, en dit was vorige week in berlijn. We waren met 46 man (inc docenten) naar Berlijn, en namen de bus van Sachsenhausen (een concentratiecamp buiten Berlijn) naar het dichtsbijzijndste trein/metro/tram-station (zelfde voertuig is allemaal, erg vaag). Wij dus met z'n alle instappen, leuke buschauffeur doet maar 1 van de drie deuren open. Iedereen duwen, trekken, proppen om binnen te komen, want het is zo lullig als niet iedereen mee kan in dezelfde bus (HIJ GING EENS PER FRIGGIN UUR), is er plotseling een of andere trut die denkt, Kom, laat ik het kleine doorgangetje wat deze mensen gebruiken om naar binnen te komen even leuk gaan bezetten door een asociale stap naar achter te doen, zodat twintig man buiten mag blijven staan.
Die kende mijn duitsdocente nog niet. Leuk haar aan de kant gewalst (ze duwde een meisje uit mijn klas er vrolijk doorheen), en daarna liep iedereen naar binnen, was het kind niet zo blij mee.
Mens gaf ons allemaal blikken van Ugh, zij zijn zooooooooo raar. Nog nooit gezien dat heel V5 het unaniem eens was over iets. Dat kind was een bitch. C:
En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!