• Het is vakantie en ondanks ik moet leren voor de SE-week, had ik even tijd vrij gemaakt om te tekenen. Ik besloot Ariana Grande te tekenen. Dit is het resultaat. Ik teken eigenlijk bijna nooit portretten, maarja wat vinden jullie ervan? ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:52 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Niet slecht, best mooi eigenlijk. Alleen vond ik haar -haar iets minder, daardoor zag ik niet meteen dat het Ariana was. Haar ogen en wenkbrauwen daarentegen zijn heel goed gelukt. Een goede tekening over het algemeen, beter als mijn stokkenpoppetjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haar ogen zijn echt goed gelukt c:


    26 - 02 - '16

    Wow mijn ipod spaced hahah

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 22:02 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Praelectio schreef:
    Niet slecht, best mooi eigenlijk. Alleen vond ik haar -haar iets minder, daardoor zag ik niet meteen dat het Ariana was. Haar ogen en wenkbrauwen daarentegen zijn heel goed gelukt. Een goede tekening over het algemeen, beter als mijn stokkenpoppetjes.


    Thanks! Haar haar is echt super moeilijk te tekenen, vandaar dat ik het zo had getekend. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    -

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 22:04 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Praelectio schreef:
    Niet slecht, best mooi eigenlijk. Alleen vond ik haar -haar iets minder, daardoor zag ik niet meteen dat het Ariana was. Haar ogen en wenkbrauwen daarentegen zijn heel goed gelukt. Een goede tekening over het algemeen, beter als mijn stokkenpoppetjes.
    De schaduw vond ik ook wel wat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind hem best mooi.
    En je kan in ieder geval veel beter tekenen dan ik :Y)


    Do what people say you can't.

    Je moet iets beter kijken naar de referentie foto. Heb je trouwens deviantart?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Je moet iets beter kijken naar de referentie foto. Heb je trouwens deviantart?


    Hoe bedoel je? Nee, heb ik niet xd


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Nee, heb ik niet xd


    Je vult het zelf een beetje in, hoe de dingen eruit zien. Je moet iets beter naar de referentie foto kijken om het realistischer te maken. ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Je vult het zelf een beetje in, hoe de dingen eruit zien. Je moet iets beter naar de referentie foto kijken om het realistischer te maken. ;)


    Oh, zo. Ik zei al eerder dat sommige dingen erg moeilijk waren dus vandaar haha.


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Oh, zo. Ik zei al eerder dat sommige dingen erg moeilijk waren dus vandaar haha.


    Moeilijk om te tekenen bestaat niet, alleen veel werk. Als je wil kan ik je wel helpen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Moeilijk om te tekenen bestaat niet, alleen veel werk. Als je wil kan ik je wel helpen.


    Haha, is goed. Alleen zal ik je tips dan voor de volgende tekening gebruiken en niet voor deze, maar ik denk dat je dat al begreep haha. Stuur die tips anders via pb?


    The sun will rise and we will try again.

    Besar schreef:
    Ik vind hem best mooi.
    En je kan in ieder geval veel beter tekenen dan ik :Y)


    Bad decisions make good stories.