• Ik vroeg me af of mensen hier die serie kennen, ik keek het vroeger namelijk heel erg vaak en vond het helemaal geweldig.:Y)
    Ik was een tijdje terug seizoen 3 aan het kijken maar zowel in engels als nederlands ging hij plots niet meer verder omdat de mensen die dat inspraken meer geld eisten en dit niet kregen.:(

Zijn er eigenlijk peeps die een orpg hier over leuk zouden vinden?(cat)

[ topic verplaatst door een moderator ]

You were born original, don't die as a copy.

Devourer schreef:
    Tia for the win!

Vind ze allemaal leuk en goed.(H)

Toulon schreef:
    (...)
    Achja, smaken verschillen, prima toch (:
    Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, was het nogal saai

Klopt Klopt!(A)

Ugh, ik hou van GF! ;\ Ik kijk het nu zelfs nog af en toe op YT in het Engels. ;p
    En ik zou een rpg erover wel leuk vinden om te doen... Ik had er wel eens aan gedacht om zoiets op te richten, maar ik twijfelde of er wel genoeg animo was.

Reading a good book is like taking a journey.

Praelectio schreef:
    Ugh, ik hou van GF! ;\ Ik kijk het nu zelfs nog af en toe op YT in het Engels. ;p
    En ik zou een rpg erover wel leuk vinden om te doen... Ik had er wel eens aan gedacht om zoiets op te richten, maar ik twijfelde of er wel genoeg animo was.

Lets see if there is!;3

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148406

Dit is een rpg voor de geïnteresseerde.^^

[ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:28 ]

omgg
    geweldig, ik heb laatste seizoen dat ze in andere teams komen te zitten in het rusisch gekeken, snapte er geen zak van maar het was wel leukxd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Heeft er niemand een story overxd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

kittje schreef:
    omgg
    geweldig, ik heb laatste seizoen dat ze in andere teams komen te zitten in het rusisch gekeken, snapte er geen zak van maar het was wel leukxd

Ze zijn er pas in het Engels!:) En nope geen story helaas!

Hahaha dat keek ik ook altijd! maarja...dat was vroeger nu kijk ik liever films (:

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Dat is ook weer eeuwen terug. De serie was echt heel goed, heb het non-stop gekeken. Op een bepaald punt ben ik echter het uit het oog verloren dus ik heb geen idee hoe het eigenlijk verder ging...*wanders off to find a torrent*

If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

Blazerer schreef:
    Dat is ook weer eeuwen terug. De serie was echt heel goed, heb het non-stop gekeken. Op een bepaald punt ben ik echter het uit het oog verloren dus ik heb geen idee hoe het eigenlijk verder ging...*wanders off to find a torrent*

Ik raad je echt aan om op YouTube te kijken. :3

Reading a good book is like taking a journey.

Nah, mijn jeugd was grotendeels Sonic X... Nu nog steeds, trouwens, haha.

Ik keek het wel eens maar vond er geen zak aan.

Shit happens but pee happens a lot more.

ADLASKFASLFKAGALSF
    Galactic football is echt awesome! I used to love it. Stiekem nog steeds wel een beetje, ghehe.

In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

hee ik ben opzoek waar ik seizoen 2 en 3 in het nederlands kan zien of waar ik deze kan downloden????
    ben hier al redelijk lang naar op zoek.

Ik keek dat vroeger toen ik jong was. Toen vond ik het ook echt heel leuk! Ik weet nog dat mijn favoriet toen May was.

Chaos is a ladder.