• > Je zoon is in paniek, dat MOET je toch horen als moeder zijnde ?!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik moet zeggen dat ik het die moeder niet helemaal kwalijk neem hoor.. Ik heb ook ooit nog in een attractie gekropen met mijn papa, waar ik heen en weer werd geslingerd. Daar kon hij helemaal niets aan doen, omdat de verantwoordelijken van de attractie zouden moeten gezien hebben dat ik te klein was. En op zo'n moment let je soms echt helemaal niet op wat er naast je gebeurd. Mijn vader was ook aan het lachen in die attractie, terwijl ikzelf redelijk angstig was. Dat neem ik hem ook helemaal niet kwalijk. Dat maakt je nog geen slechte ouder. Maar de dag van vandaag noemen ze je een slechte ouder van zodra je je kind een lichte tik geeft.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 20:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Backfire schreef:
    (...)

    Er zijn best veel mensen die dat doen hoor ;].
    Ik kon d'r niet echt om lachen, ik zou doodsbang zijn geweest als ik dat kind was .__.

    Persoonlijk vind ik dat niet normaal. ;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dragneel schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd niet echt gelachen, ik irriteer me kapot aan die moeder. Dat kind valt er haast uit, en zij lacht zich kapot.

    ZAYNISHOT schreef:
    Ik lig plat.


    •*• Lululu •*•

    Wat een kutvrouw, ze blijft maar lachen, terwijl dat kind echt pijn heeft.

    Ik vind dat ze zulke attracties gewoon moeten afschaffen. Dat kind hangt er bijna uit en dat kan volgens mij echt niet de bedoeling zijn.
    Voor de rest: de moeder lacht omdat ze het zelf waarschijnlijk erg leuk vindt en omdat ze misschien een adrenaline kick of zo heeft gekregen (dat krijg je toch in zulke attracties...) en tsja, dat zij dan lacht... Het is niet omdat ze lacht, dat ze dat kind aan het uitlachen is hé.

    Lilia schreef:
    Wat een kutvrouw, ze blijft maar lachen, terwijl dat kind echt pijn heeft.


    26 - 02 - '16

    Wtf zijn dat voor'n veiligheidsgordels o:


    I still think of the guitar bible.

    Tja, ik denk dat je in zo'n attractie niet eventjes een momentje hebt, zoals: "Goh nou, nu kan ik even rustig naar mijn linkerkant kijken, kijken naar mijn zoon, en kijken of hij wel goed zit."
    Maar je hebt in zekere zin wel gelijk.


    Tijd voor koffie.