• > Je zoon is in paniek, dat MOET je toch horen als moeder zijnde ?!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ben ik heel erg als ik moest lachen?


    ars moriendi

    HAHAHA, omg. Ik zou helemaal krom hebben gelegen :').


    The odds are néver in our favor.

    Ik lig plat.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wat voor een attractie is dat? Zo'n bal waarin je afgeschoten wordt?
    Seriously, kan dat niet veiliger?


    Let the Night embrace you

    Ik heb eerlijk gezegd niet echt gelachen, ik irriteer me kapot aan die moeder. Dat kind valt er haast uit, en zij lacht zich kapot.

    Zou het mij een slechte moeder maken als ik er ook om zou lachen?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hij lijkt er haast uit te vallen.:')
    Toch moest iker om lachen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    In het begin dacht ik nog, oh ze zal wel denken dat hij het eng vindt, maar daarna kijkt ze echt naar hem o.O Raar wijf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haar lach blijft in m'n hoofd hangen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zie het filmpje niet, wat heb ik voor een gehandicapte computer.


    I still think of the guitar bible.

    Dragneel schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd niet echt gelachen, ik irriteer me kapot aan die moeder. Dat kind valt er haast uit, en zij lacht zich kapot.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sagitta schreef:
    Wat voor een attractie is dat? Zo'n bal waarin je afgeschoten wordt?
    Seriously, kan dat niet veiliger?

    Dit en ik denk dat het niet zijn moeder is want hij noemt haar telkens "Janice" ofzo, het lijkt me niet dat je je eigen moeder bij haar voornaam noemt. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    .... dit is grappig xD hoewel ik vind het niet kunnen dat ze daarna niets onderneemt..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dit en ik denk dat het niet zijn moeder is want hij noemt haar telkens "Janice" ofzo, het lijkt me niet dat je je eigen moeder bij haar voornaam noemt. (:


    Er zijn best veel mensen die dat doen hoor ;].
    Ik kon d'r niet echt om lachen, ik zou doodsbang zijn geweest als ik dat kind was .__.


    i put the fun in funeral

    Kind: Janice! JANICE! D':
    Janice:*evil lach op 00:34*

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 20:30 ]


    ars moriendi