• (dit is geen haattopic, geen reden om ruzie te maken, het is enkel een vraag)
    Ik ben dus ziek en dat maakt mij heel vermoeiend, dus ik zette net slam tv op, kwam na eventjes One Direction op. Het voelde alsof ik gek werd! Er gaat zó veel om in hun nummers, dat vind ik gewoon niet rustgevend. Acapella vind ik het waarschijnlijk heel mooi, toen ze Chasing Cars speelde in die wedstrijd vond ik het ook prachtig. Maar je hebt 5 stemmen, plus instrumenten enentueel nog geluidseffecten, ik vind het bestwel druk, maar een aantal meisjes uit mijn klas vinden het niet 'leuk' maar 'mooi'. Terwijl de meeste liedjes zo vol en druk zijn. Dus mijn vraag op welke manier luisteren jullie One Direction/wat vinden jullie rustgevend?

    Zelf vind ik dit veel rustgevender:



    Opzich luister ik alle muziekstijlen, maar mijn voorkeur ligt bij metal en rock/pop


    Let it come and let it be

    Anguish schreef:
    Ik kan niet echt zeggen dat ik liever naar rustige of drukke muziek luister, maar momenteel vind ik dit nummer echt prachtig:


    Ik kende het al langer, maar nu ik het live heb gehoord ben ik het nog meer gaan waarderen.

    Deze luister ik op dit moment, was van plan het te plaatsen, maar zag dat het er al stond.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.