• Mijn galaxy legging is binnen !
    Ik ben er heel blij mee. maar ik wil er echt een leuk t-shirt opvinden.
    Niet te kort, niet te lang. niet te saai, maar ook niet zo aandachttrekkend.
    gewoon een zwarte.
    Ik krijg er echt een dikke kont in daarom wil ik echt wel iets langs.


    deze heb ik.

    hebben jullie mischien ideeen va t-shirts. of van complete plaatjes ermee ?

    Alvast bedankt (:


    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    Ik heb wat gevonden:





    Wat vinden jullie ervan ?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 20:09 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Wauw, leuk! Ik heb zelf en galaxy broek ;d

    Wauw, staat je erg goed! Heel gaaf.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wauw, die is écht super mooi!
    Ik wil ook graag een galaxy legging of broek, maar elke die ik zie is echt duur :C (lees: 80 euro ><)
    Waar heb je m vandaan? En als ik vragen mag, was 'ie duur? :3

    Het shirt-ding wat je er bij hebt gekocht is trouwens echt leuk er bij!
    En van de twee shirts die hier boven mij iemand had aangeraden, vind ik het eerste het leukst, die met cosmic love (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Wauw, die is écht super mooi!
    Ik wil ook graag een galaxy legging of broek, maar elke die ik zie is echt duur :C (lees: 80 euro ><)
    Waar heb je m vandaan? En als ik vragen mag, was 'ie duur? :3

    Het shirt-ding wat je er bij hebt gekocht is trouwens echt leuk er bij!
    En van de twee shirts die hier boven mij iemand had aangeraden, vind ik het eerste het leukst, die met cosmic love (:
    mischien heel stom maar ik heb hem van marktplaqts. Die zijn meestal gewoon gloed nieuw maar dat heb je soms wel voor 20 euro een legging daar dus ik zou het echt aanraden :);


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Constantine schreef:
    Wauw, die is écht super mooi!
    Ik wil ook graag een galaxy legging of broek, maar elke die ik zie is echt duur :C (lees: 80 euro ><)
    Waar heb je m vandaan? En als ik vragen mag, was 'ie duur? :3

    Het shirt-ding wat je er bij hebt gekocht is trouwens echt leuk er bij!
    En van de twee shirts die hier boven mij iemand had aangeraden, vind ik het eerste het leukst, die met cosmic love (:
    mischien heel stom maar ik heb hem van marktplaqts. Die zijn meestal gewoon gloed nieuw maar dat heb je soms wel voor 20 euro een legging daar dus ik zou het echt aanraden :


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Oh wauw, dan heb je wel écht een mooie van marktplaats gevonden!
    Ik heb er een tijdje geleden naar gekeken, maar toen hadden ze allemaal van die niet mooie te koop ;p
    Nou, dan moet ik nog maar eens een keertje kijken dan ^^
    Thanks voor de tip! C:


    Inspiration can hit you any time

    Superleuk!