Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
DarkSavior schreef:
Ik vind dat de crew eens nieuwe en betere stellingen moet plaatsen, ipv. de onzin waarmee ze de laatste tijd komen.
Ik vind dat sommige users niet zoveel moeten zeiken over die stellingen, aangezien zij juist diegenen zijn die de crew van stellingen voorziet en zichzelf dus indirect beschuldigen
Woodbury schreef:
(...)
Ik vind dat sommige users niet zoveel moeten zeiken over die stellingen, aangezien zij juist diegenen zijn die de crew van stellingen voorziet en zichzelf dus indirect beschuldigen
Ik post geen stellingen Maar misschien moet ik dat eens doen.
[ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 12:12 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Woodbury schreef:
(...)
Waaaar? Ik kwam op van die dubieuze sites uit
Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef:
(...)
Download BSPlayer, die download automatisch subtitels voor je als je ze niet hebt. En die zijn 9 van de 10 keer goed. Nikki gebruikt dat programma ook, is een gewone video / muziek speler.
Okeu, thanks! O, maar ik wil 't eigenlijk wel gewoon in VLC player kunnen afspelen