Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Ik sta in de krant. Ik loop in een dood steegje met 2 vrienden en ze hebben ons vanachter gefotografeerd. Het gaat erover dat het steegje erg leegloopt. Jezus, ze hebben ons gewoon gefotografeerd en in de krant krant gezet zonder we het zelf wisten dat we überhaupt gefotografeerd waren.
Ik weet nu wel dat je het lekker in wilt wrijven. Je beseft alleen niet dat ik me er ontzettend aan irriteer. Ik probeer het de hele tijd te accepteren, maar jij begint de hele tijd er over op je eigen geniepige manier.
Als je alleen maar commentaar hebt, doe het dan zelf. Het is ook de laatste keer geweest dat ik iets doorstuur. Je kan je samenvattingen volgende keer zelf maken.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Ik wil iets hebben om op te hopen. Niet deze sleur en af en toe de spanning van een Sb. Al maakt haar glimlach en zijn humor mijn dag wel goed. Ik hou van hen.
Le Beau nest que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
In het vervolg moet ik subtiel een verhaal schrijven tijdens de studie, óf gewoon niet meer.
Mijn klasgenootje had me toen betrapt. 'Wel Shirley, ben je een boek aan het schrijven?'
*schaammoment*
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.