• Een liedje dus. Weet er niet zoveel van en dat ik het laatst heb geluisterd.

    In de videoclip die bij het liedje hoort begint een donkere man te zingen (met een six pack) en daarna een licht getinte man, die overigens een af zak broek aan heeft en die ook te groot is. Er is ook een Aziatische uit ziende vrouw in de videoclip, ik vind haar er Aziatisch uit zien. Zij staat op een gegeven moment onder een waterval en daarna zie je die licht getinte man ook bij een waterval staan. En je ziet in de videoclip dat hij danst en dan dansen er twee mannen met hem mee. En het is al best een oud nummer van de jaren '80, heel misschien van de jaren '90.

    Een hele vage omschrijving, sorry maar dat is wat ik mij kan herinneren. Ik heb vergeefs dingen, trefwoorden zitten in voeren bij google maar google wist het ook niet.

    Dus als iemand het weet, laat het mij alsjeblieft weten want ik word een beetje gek van mezelf.

    O, ja de licht getinte man heeft ook een six pack maar ik las later dat die nep zijn. Misschien helpt dat bij het zoeken.:$

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 23:33 ]


    Physics is awesome

    Enig idee hoe het liedje gaat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weet je nog welke woorden erin kwamen?


    Your make-up is terrible

    Passerby schreef:
    Enig idee hoe het liedje gaat?


    Het is een beetje een traag nummer en je kan er blijkbaar op dansen aangezien in die videoclip mensen ziet dansen op dat nummer. Of bedoel je dat je niet?


    Physics is awesome

    Michonne schreef:
    Weet je nog welke woorden erin kwamen?


    Lady of woman, dacht ik. Daar heb ik op gezocht bij google. Maar die kwam met vage dingen, het zijn ook wel hele algemene woorden dat snap ik maar normaal vind google altijd het liedje wat ik zoek. Dan weet ook wel minstens een zin uit de tekst.


    Physics is awesome


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:


    Ja, die is het! Hoe heb je hem gevonden?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, die is het! Hoe heb je hem gevonden?


    Ik herkende de beschrijving, de familie waarmee ik ben opgegroeid luisterde dat altijd. Toen heb ik het op fb even gevraagd van wie hij nou was.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik herkende de beschrijving, de familie waarmee ik ben opgegroeid luisterde dat altijd. Toen heb ik het op fb even gevraagd van wie hij nou was.


    Dan ben ik die familie heel erg dankbaar. Want ik sloeg de plank helemaal mis met mijn lady of woman.


    Physics is awesome