• Wat valt er volgens jullie onder 'Monsoonfan' want volgens mij heeft iedereen daar een andere mening over.

    b]btw; weet niet zeker of dit topic onder 'de band' hoorde, maar zou niet weten waar anders.[/b


    Sweet dreams will come true.

    Mensen die alleen het nummer monsooon kennen,
    IK WAS LATER FAN DAN MONSOON x'D
    En nu ben ik weer on-fan. ;P


    Hey love.

    *Draait met d'r ogn en zucht* Wééral zo'n topic. Nou ik lg het hier ff uit ^^ Monsoonfans zijn die heel erg hyperactieve fans [Soms wannaB's maar meestal niet] die voor het minste dat er iemand TH zegt beginnen gillen. Wat niet voor iedere DDMFan is hoor maar gewoon de meeste. Ook kunnen ze erg irritant zijn soms waar ik echt een hekel aan heb dat ze zo doen maar acht what ever. Daarom schaam ik me meestal dat ik een TH-Fan ben en zeg ik het ook tegen erg weinig mensen. [/Mijn mening maar ik heb niets tegen DDM-Fans :Y)]

    weetikveel

    ik vin dat woord dom(A)


    <3

    uuh, Ik weet neit wat ik er van moet vinden,, ik denk aleen niet dat je het egte fans kunt noemen,, maar zelf huppelkuttjes van me sgool, zijn nu fan van th omdat ze Monsoon kennen,,
    Ik weet niet of ik voor monsoon fan werd. Ik weet wel, dat ik NIET door monsoon fan ben geworden :P


    Dunno ><

    Euhm... Tja 0.o Wij zijn soort van Monsoonfans, right?n_n
    alleen, waren wij er net iets voor of net iets na de release fan van geworden ofzoiets ;D
    But, ik vind eigenlijk niet echt dat wij veel anders zijn dan anderen ;o Ja, we zijn naar minder concerten geweest, but i dont care ;D
    But, people zeggen altijd dat Monsoonfans van die wannabe's zijn :') dus dan vinden zij dat ik ook een wannabe ben die om het minste of geringste gaat gillenxD
    maar, dat doe ik niet ;o dat vind ik juist irritant :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Euhm... Tja 0.o Wij zijn soort van Monsoonfans, right?n_n
    But, ik vind eigenlijk niet echt dat wij veel anders zijn dan anderen ;o Ja, we zijn naar minder concerten geweest, but i dont care ;D
    Uhu, maar wij zijn geen huppelkutjes en kennen veel meer als alleen monsoon. Dat we nou fan zijn geworden [of dat we ze hebben leren kennen door] Monsoon..., vind ik. Maar ik weet dan niet het verschil tussen wij en een 'echte ' monsoon fan;O


    Sweet dreams will come true.

    *Draait met d'r ogn en zucht* Wééral zo'n topic. Nou ik lg het hier ff uit ^^ Monsoonfans zijn die heel erg hyperactieve fans [Soms wannaB's maar meestal niet] die voor het minste dat er iemand TH zegt beginnen gillen. Wat niet voor iedere DDMFan is hoor maar gewoon de meeste. Ook kunnen ze erg irritant zijn soms waar ik echt een hekel aan heb dat ze zo doen maar acht what ever. Daarom schaam ik me meestal dat ik een TH-Fan ben en zeg ik het ook tegen erg weinig mensen. [/Mijn mening maar ik heb niets tegen DDM-Fans :Y)]
    Sorry hoor, dat ik nou niet alle topics lees waar jij reageert


    Sweet dreams will come true.

    (...)Uhu, maar wij zijn geen huppelkutjes en kennen veel meer als alleen monsoon. Dat we nou fan zijn geworden [of dat we ze hebben leren kennen door] Monsoon..., vind ik. Maar ik weet dan niet het verschil tussen wij en een 'echte ' monsoon fan;O
    Ik ook niet ;O But ik ben door Monsoon andere liedjes gaan zoeken en Love is Dead gaf bij mij de echte doorslag :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MonsoonFan, mensen die fan zijn van de moesson?:Y)
    Oké, sorry. Even serieus.
    Volgens mij is MonsoonFan gewoon iemand die alleen fan is van het liedje Monsoon ofzo. x'D
    x


    ok

    (...)Ik ook niet ;O But ik ben door Monsoon andere liedjes gaan zoeken en Love is Dead gaf bij mij de echte doorslag :')
    Bij mij Durch Den Monsun :] maar dat wist je al maar goed xD


    Sweet dreams will come true.

    (...)Sorry hoor, dat ik nou niet alle topics lees waar jij reageert


    Heyaa, dit is niet beledigend bedoelt hoor >,< Iedereen denkt hier vandaag precies ofdat ik de pik op hun heb ofzo --'

    gewoon ik denk iemand die alleen maar een liedje kent van th en zich dan al een fan noemt!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind dat 'Moonsoon fans' een beetje mogen dimmen...
    Het is gwn heel irri als ze zo hischterisch gaan doen...


    Lama zijn is Lama lachen ^^

    Ik ben al fan sinds durch den monsun
    dus ik irriteer me nogal aan monsoon fans weetje.
    daar heb ik mijn redenen voor.
    en ik heb geen zin om dat lijstje hier neer te zetten.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Heyaa, dit is niet beledigend bedoelt hoor >,< Iedereen denkt hier vandaag precies ofdat ik de pik op hun heb ofzo --'
    Dat denk ik niet, vond het eigenlijk een beetje arrogant overkomen. [/nietboos worden nu]


    Sweet dreams will come true.