• Dit jaar zal het op een strand zijn aan een bos.
    24 Tributen 1 Winaar
    Welkom bij de 100ste HungerGames.
    Het Capitool heeft besloten om de regels wat aan te passen.
    -Kinderen moeten van af nu van 10 tot 20 meedoen.
    -In de Hoorn van Overvloed zullen nu alleen nog maar wapens En 6 rugzakken.
    Dit zal vanaf nu gelden.
    Fijne Spelen Tributen.

    Als je een Tribuut wilt aanmelden vul dit dan in:
    -Volledige naam:
    -Leeftijd:
    -District
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk (Mag met foto hoeft niet)
    Geslacht:

    Reseveringen blijven 2 dagen staan.
    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut –Jacky Nontiro van Legolas10
    |- Meisjestribuut –Hayley Anderson Seaver

    Masonry/Stonework || district 2||
    |- Jongenstribuut – Seth Lionheart BlackTree
    |- Meisjestribuut – Inreth Secrut sudanceke

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light. OhMyZiam
    |- Meisjestribuut–Chiara 'Kiki' Bella Love DamnBieber

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Jonah Kide Klyod WritingGirl
    |- Meisjestribuut-Melody Amy Claver Ruexx

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –Bloedbad
    |- Meisjestribuut .–Angel Sky Draw DamnGirl

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. -Justin Taylor Dawn DamnBieber
    |- Meisjestribuut .-Mirnaya Sangu Legolas10 dood

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut.–Jesper Keegan Mcknight Seaver
    |- Meisjestribuut.– Laura Beding

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut.–bloedbad

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut. –bloedbad

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut.-bloedbad
    |- Meisjestribuut.-bloedbad

    Landbouw || District 11. ||

    Jongenstribuut.-bloedbad
    Meisjestribuut.- Alice Meridian Jonax WritingGirl


    Steenkool || District 12. ||

    Jongenstribuut.- bloedbad
    Meisjestribuut.- Merewen Isydt Legolas10

    Fijne Spelen Tributen!

    *Je mag ook meedere personages maar niet meer dan 3.
    Bij de hoorn trek ik 5 lootjes voor de mensen die dood gaan. Veder moet je het aan mij vragen als je iemand gaat vermoorden.
    . Let op: Je gaat ook echt dood.
    Je komt niet meer terug behalve met je andere personage als je die hebt.
    Succes Tributen.



    RollenTopic
    PraatTopic

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:38 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [mag je iemand vermoorden die niet is ingevuld?]

    Jake Light || district 3 - hij staat er nog niet bij?
    Mijn ogen glijden langs de tributen. Met sommige had ik een verband afgesproken en daar was ik blij mee.
    We hadden dat afgesproken bij de trainingen. 10..9..8.. Ikkijk naar de wapens en ik zie meteen een rugzak met messen ernaast.
    In totaal liggen er maar twee rugzakken. Als de beroeps die te pakken krijgen kunnen we die delen.
    3..2..1.. Ik begin als een gek te rennen naar de messenset en de rugzak. Een andere tribuut uit tien gooit me op de grond en geeft me een rake klap.
    Ik duw hem van me af en vervolg mijn weg naar de wapens. Snel pak ik de messenset en de rugzak. Dezelfde tribuut uit tien geeft me een klap van achter en ik val. ik herstel me, pak een mes en gooi op hem. Raak, ik kijk om me heen en zie dat de twee uit tien al dood zijn. Ik ren weg, mijn oog valt op Jacky, en voeg me bij hem.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 15:23 ]


    Het orakel van Delphi.

    Mirnaya Sangu|| District 6
    3... 2... 1... zei de stem. Ik zette het op sprinten het bos in. Ik hoorde gekraak. Ik rende nog harder. Na een tijdje werd ik moe. Ik klom een boom in. Ik maakte geen goede indruk bij de sponsors. Maar ja als ik zo niet dood ga kan het me niks schelen. Ik hoorde voetstappen. Ik deed een tak over me heen. Ik zag een jongen. Geloof ik uit district 7. Hij had een wapen. Ik deed een hand voor me mond en maakte geen geluidje. Hopelijk zag hij me niet. Hij liep gelukkig veder. Ik klom hoger de boom in. Toen ik bij het bladerdek kwam zocht ik een plek om er boven uit te komen. Na een tijdje zoeken had ik een mooie plek gevonden. Ik zag een zon die over een prachtige blauwe zee scheen. Ik zag ook de hoorn. Ik probeerde hoger te komen. Ik gleed uit over een tak. 'Whaaaaaaaaaaaaa!''Gilde ik. Ik probeerde een tak vast te grijpen. Ik viel op de grond. Wel in bladeren maar mijn been. Wat deed die zeer. Ik keek er zat een tak door heen. Ik trok de tak eruit. Her begon heel erg te bloeden. Was dit me einde? Na een tijdje werd alles zwart. Dit was mijn einde...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Jah die mag je verm,oorden!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Jonah Kide Klyod || District 4:

    Als de gong gaat, duik ik als een speer, met een perfecte duik door het water. Het water geeft district 4 een erge voorsprong, dat moet ik toegeven. Maar ik ben er blij om. Nog een kans meer om te winnen. Eens ik bij de de hoorn aangekomen ben, neem ik er snel nog een stuk of 2 drietanden vast. Mijn wapens. En die van Melody. Dan pas zie ik dat Melody zit rond te kijken waar ik ben.
    'Mel!' roep ik naar haar. 'Ik ben hier!' ik loop naar haar toe. Ook naar de andere beroepstributen dus. Dan zie ik het meisje van 11 wegrennen, en mijn drietand vliegt er als een speer naartoe. In haar been, gewoon omdat ze was gestruikeld over iets. Anders, had ik haar wel meegehad. Ze trekt de drietand uit haar been, en loopt wankend, bang verder. Vlug loop ik naar de drietand. Die mogen we absoluut niet kwijt raken. Eens als ik de drietand terug heb, gooi ik hem naar de jongen uit 5. Op slag dood. Dan ren ik weer naar mijn drietand, en trek hem uit zijn lichaam.

    Alice Meridian Jonax || District 11:

    Weglopen. Dat is wat Simon tegen me heeft gezegd dat ik moest doen. Ik vertrouw hem, dus onmiddellijk nadat de gong is gegaan, loop ik weg. Maar de beroeps hebben me gezien. En ik hoor een drietand op me afsuizen. Moest die tak er niet gelegen hebben. Ik struikel, en de drietand beland in mijn been. Ik had het stukken erger kunnen treffen. Vlug trek ik de drietand uit mijn been, ik wil hem nog oppakken, maar dan zie ik de jongen van 4 op me afkomen. En ik weet, dat als ik hem meeneem, hij me absoluut gaat vermoorden met zijn andere drietand. Hij is te dicht bij me, om te overleven. Ik neem niet eens de moeite om te vluchten, maar dan fluistert de jongen tegen me, waarvan ik erg schrik. "Ga. Voor deze ene keer laat ik je gaan." zonder aarzelen knik ik, en loop ik weg, terwijl ik me afvraag waarom hij me liet gaan. Ik ben hem niets verschuldigd.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 17:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laura Beding

    1... Zo snel als ik kan ren ik van de plaat af en gris een pijl een boog van de grond af. Daarna ren ik richting het bos. Eenmaal uitgeput daar aangekomen begin ik wat rustiger te lopen. Ik spits mijn horen om te kijken of ik dieren hoor. Als ik wat geritsel in de bosjes hoor richt ik mijn pijl daarop en span mijn boog. Als het diertje eruit schiet verlaat mijn pijl de boog, recht door het lijfje van de eekhoorn. Ik pak hem op en begin hem te plukken. Intussen word het al wat kouder, ik doe mijn jas wat dichter en begin een klein vuurtje te maken waar ik het geplukte eekhoorntje rooster. Als die geroosterd is eet ik hem op en doe het vuurtje uit. Het is aardig donker geworden en ik begin me te vervelen. Dan herinner me ik ineens dat dit wel mijn laatste dag kam zijn. Snel wuif ik die gedachte weg, waarna ik in een boom klim om goed overzicht te hebben. Maar deze dag zou ik nog overleven.


    Het orakel van Delphi.

    [Mijn jongenstribuut staat nog niet op de lijst - jake elliot light, hij staat wel in de rpg]


    Het orakel van Delphi.

    Leukkk!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    ooooow sorry


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Thanks en geeft niet (:


    Het orakel van Delphi.

    Merewen Isydt|| district 12
    3... 2... 1... zei de capitool stem en ik hoorde een kanonschot. Het teken om te beginnen. Ik sprinte naar de pijl en boog. Er waren er 2. Ik zag dat er 2 jongens achter me aan renden met messen. Ik griste de pijl en boog weg. Ik rende met een boogje het bos in. Na een tijdje rennen was ik moe geworden. Ik liep veder.
    Na een tijdje zag ik een meisje liggen. Ze was dood. Ze was van district 6 ze was maar 10. Ik pakte er op en leg te er in een boom met een bloemetje. Ik liep naar een tijdje weer veder


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Alice Meridian Jonax || district 11:

    Tevergeefs probeer ik te lopen door het bos, het was een hele beproeving geweest om levend uit het water te komen. Maar dit? Mijn been was erg gewond van de drietand die er was in gevlogen. Maar wat me nog het meeste kwelt, is dat de jongen me heeft gespaard. Waarom heeft hij dat in vredesnaam gedaan? Ik ben hem niet verschuldigd. Nee. Dat ben ik wel. Ik was hem niets verschuldigd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Ik schop dit topic even omhoog, anders gaat het dood ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [me to^^]

    Melody Amy Claver
    'Mel! Ik ben hier!' Snel draai ik me om en daar zie ik Jonah staan. Een gelukkig gevoel stroomt door me heen nu ik zie dat hij nog niet dood is. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een pijl op me afvliegen. Snel doe ik een stap opzij. De pijl vliegt rakelings langs mij. Snel sprint ik naar de tribuut toe die mij net probeerde te raken en duw de drietand vol in hem. Ik weet niet eens van wel district de jongen kwam, maar het kan me eigenlijk ook niets schelen. Het bloed spat op mijn kleding als ik mijn drietand uit zijn lichaam trek. Zonder achterom te kijken, ren ik keihard terug naar de Hoorn. Lachend keer ik me naar Jonah. 'Dit is leuk, hé?' gil ik naar hem. Mijn geschreeuw wordt bijna overstemd door het gegil van tributen die vermoord worden.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hayley Anderson|| district 1
    Ik rechte mijn rug en keek snel om me heen. Ik had maar een doel en dat was zo min mogelijk tributen weg laten komen. Ik hoorde hoe de laatste paar seconde werden afgeteld. Ik begon te rennen zodra ik kon. Hier had ik voor getraind, dit was het. Eenmaal bij de hoorn pakte ik een mes en ging in de aanvalspostitie staan. Ik slikte moeilijk en zuchtte. Ongelofelijk, we stonden nu hier en ik durfde het niet meer. Ik durfde gewoon niet meer. Ik vervloekte mezelf en haalde diep adem. Ik moest dit doen, het moest gewoon. De andere beroeps zouden anders snel genoeg merken dat ik niemand durfde te vermoorden. Ik wist dat ik snel genoeg het wel weer zou durven, dit was gewoon omdat ik hier net stond en nog even moest wennen aan het idee dat ik nu echt hier stond en het nu echt begonnen was. Dat was alles.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jonah Kide Klyod || district 4:

    'Dit is leuk hé', gily Melody, nadat ze haar drietand in iemands borst had geboort. Ik vermoed de jongen uit 9.
    'Bedoel je dat sarcastisch of echt?' roep ik naar haar, terwijl ik nog een drietand naar het meisje uit 9 werp. Recht door haar nek. Vlug ren ik er weer achter aan, om mijn drietand eruit te halen. Snel werp ik mijn drietand naar een andere tribuut. De jongen van 11. Dat maakt mijn dodenaantal op 3. Dat is niet slecht voor in het eerste bloedbad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried