• Dit jaar zal het op een strand zijn aan een bos.
    24 Tributen 1 Winaar
    Welkom bij de 100ste HungerGames.
    Het Capitool heeft besloten om de regels wat aan te passen.
    -Kinderen moeten van af nu van 10 tot 20 meedoen.
    -In de Hoorn van Overvloed zullen nu alleen nog maar wapens En 6 rugzakken.
    Dit zal vanaf nu gelden.
    Fijne Spelen Tributen.

    Als je een Tribuut wilt aanmelden vul dit dan in:
    -Volledige naam:
    -Leeftijd:
    -District
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk (Mag met foto hoeft niet)
    Geslacht:

    Reseveringen blijven 2 dagen staan.
    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut –Jacky Nontiro van Legolas10
    |- Meisjestribuut –Hayley Anderson Seaver

    Masonry/Stonework || district 2||
    |- Jongenstribuut – Seth Lionheart BlackTree
    |- Meisjestribuut – Inreth Secrut sudanceke

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light. OhMyZiam
    |- Meisjestribuut–Chiara 'Kiki' Bella Love DamnBieber

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Jonah Kide Klyod WritingGirl
    |- Meisjestribuut-Melody Amy Claver Ruexx

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –Bloedbad
    |- Meisjestribuut .–Angel Sky Draw DamnGirl

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. -Justin Taylor Dawn DamnBieber
    |- Meisjestribuut .-Mirnaya Sangu Legolas10 dood

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut.–Jesper Keegan Mcknight Seaver
    |- Meisjestribuut.– Laura Beding

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut.–bloedbad

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut. –bloedbad

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut.-bloedbad
    |- Meisjestribuut.-bloedbad

    Landbouw || District 11. ||

    Jongenstribuut.-bloedbad
    Meisjestribuut.- Alice Meridian Jonax WritingGirl


    Steenkool || District 12. ||

    Jongenstribuut.- bloedbad
    Meisjestribuut.- Merewen Isydt Legolas10

    Fijne Spelen Tributen!

    *Je mag ook meedere personages maar niet meer dan 3.
    Bij de hoorn trek ik 5 lootjes voor de mensen die dood gaan. Veder moet je het aan mij vragen als je iemand gaat vermoorden.
    . Let op: Je gaat ook echt dood.
    Je komt niet meer terug behalve met je andere personage als je die hebt.
    Succes Tributen.



    RollenTopic
    PraatTopic

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:38 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    DamnBieber?
    De spelen is nog niet begonnen dit is het stukje voor het echt begint met de stylist enzo...
    Ooww x'D ik plaats het stukje dan later.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jesper Keegan Mcknight || District 7 || Twee minuten voor de spelen.
    ik haalde diep adem en staarde even naar mijn voeten. Ik had hier nu al geen zin meer in, ik was hier nu al klaar mee. Maar ik kon nu niet meer terug. niet dat ik dat ooit gekund had. Mijn handen trilden, net als mijn benen. Ik kon nauwelijks ovcereind staan, maar ik hield vol, ik moest vol houden. Ik wreef even zachtjes over mijn arm en sloot mijn ogen. Zo was het net alsof mijn moeder er was om mij te vertellen dat het goed kwam. Klonk afgezaagd, maar nu miste ik mijn familie echt. Ik klagde altijd en waardeerde ze nooit echt, maar nu ik hier zo zat, miste ik ze. Ik ging in de buis staan en haalde mijn handen door mijn haar. Hier gingen we dan. Omhoog de arena in. Ik kwam in beweging en kneep mijn ogen even dicht tegen het felle licht. De arena was niet heel speciaal vond ik, maar het was wel mooier dan alles wat ik tot nu toe gezien had. Als ik dood zou gaan zou dat tenminste op een mooie plek gebeuren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mooie stukjes iedereen!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Alice Meridian Jonax || district 11 || 2 minuten voor de spelen:

    "Alice, luister naar me", zegt mijn stylist Simon tegen me. "Als de gong afgaat, loop dat zo snel mogelijk weg, je bent niet opgewassen tegen het bloedbad aan de Hoorn des Overvloeds. Creëer zoveel mogelijk afstand tussen jezelf en de andere tributen, ga op zoek naar een waterbron. Dat is het voornaamste. Eten vinden zul je wel kunnen, je weet veel van planten, eetbaar enzo, dus daar moet je je niet te druk om maken. Vertrouw me." zegt hij, en dan geven we elkaar nog vlug een omhelzing, voor ik de buis instap.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Melody Amy Claver || District 4
    'Weet je wat je moet doen Melody?' Mijn stylist probeert een gesprek met me aan te knopen, maar ik negeer hem totaal. Ik heb nu echt geen zin om met hem te praten. De spelen gaan bijna beginnen en ik moet me concentreren. Ik ga mijn tijd nu echt niet verspillen aan hem en bovendien mag ik hem niet eens. De adrenaline giert door mijn lijf. In mijn hoofd herhaal ik de hele tijd: 'Ren naar de hoorn, pak die drietand, verzamel je met de beroeps en moord al die andere tributen uit.' Dan hoor ik ineens een machinale Capitoolstem die begint af te tellen. Ik haal even diep adem en stap langzaam de buis in. 'Daar ga je Melody, succes.' zegt mijn stylist op een toon waaruit blijkt dat hij het helemaal niet meent. Ik rol met mijn ogen. Langzaam schuift de buis omhoog. Ik zwaai nog een keer pesterig naar mijn stylist en kijk dan naar boven. Hoe zou de arena eruit zien?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    We kunnen wel beginnen bij de hoorn want anders gaat het topic miss dood.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Hoe bedoel je?


    Het orakel van Delphi.

    Dat we beginnen nu echt je mag zo vaak een postje plaatsen.
    Nu begint het echt...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Kun je eerst even zeggen hoe de arena eruit ziet?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit jaar zal het op een strand zijn aan een bos.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [en is er water?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja maar zee water dus maar diep in het bos op een moelijke plek om te komen is er een water bron


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Chiara 'Kiki' Bella Lovell Districht 3ll30 seconde voordat de speler beginnen


    Zenuwachtig adem ik in en uit. De spelen begonnen over 30 seconden. Ik was nog nooit van mijn hele leven zo zenuwachtig geweest. Nieuwsgierig kijk ik naar de rugzakken. 10...9...8.... Ik was vasbesloten om een rugzak te pakken. Gellukig stond hij maar 10 meter van me af en ben ik een snelle renner.3...2......1 GONG. De deuren schuiven open. Ik zet het op het rennen en zie dat de jongen uit 9 dat ook doet. Hij wil ook die rugzak pakken!! Ik geef hem een snelle trap in zijn dij en ren verder. Yess ik heb de rugzak te pakken. Snel wijk ik af als ik zie dat de jongen uit 9 een mes naar me toe gooit. 'Bedankt voor het mes' zeg ik pak nog snel een bogen zet ik heb 1 mes en wie weet zit er in mijn rugzak ook nog een mes. Ondertussen ben ik al in het bos. Zo ver mogenlijk rennen Chiara kijk niet achterom.Snel grinik ik. Ik Chiara Bella Love dood gaan? Nee echt niet hoor.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:50 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melody Amy Claver || District 4
    Langzaam glijdt de buis omhoog. Even wordt ik verblind door het zonlicht. Dan kijk ik de arena rond. Goedkeurend kijk ik naar het strand en de zee. Dit wordt een makkie, denk ik bij mezelf. Lang niet alle tributen zullen kunnen zwemmen, dus ze kunnen niet goed wegvluchten. Even glijden mijn ogen langs de wapens die langs de Hoorn liggen. Gelukkig zie ik de drietand meteen. Ik probeer mezelf rustig te krijgen en adem diep in. De mechanische Capitoolstem is bijna klaar met aftellen. Dan klinkt eindelijk het geluid van de gong. Precies op dat moment begin ik te sprinten. Ik kijk niet achterom. Ik ben veel te bang dat ik dan ineens wordt ingehaald. Als één van de eersten sta ik bij de Hoorn en grijp de drietand vast. Snel draai ik me om. Waar is Jonah?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jacky Nontiro|| District 1
    3... 2... 1... hoor ik de stem af gaan. Ik sprint naar de wapens. Ik pak een bijl. Ik zie achter me een jongetje van 10 ik laat me bijl om hoog gaan en laat hem kei hard door de jongen heen gaan. Ik keek naar de andere beroeps. Ik rende naar de rugzakken. Pakte er een. Ik liep naar de andere beroeps. De andere hadden nog 8 tributen gedood. De rest was al weg gerend. Er lagen nog best veel wapens 3 speren 2 setten met messen en 2 zwaarden. Ik en de andere beroeps liepen naar de wapens en pakte de wapens ik had nog een set met messen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 11:17 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.