• Ik word er niet goed van dat iedereen van mijn familie zich zo bemoeit met mijn relatie.
    Laatst kochten mijn oma en tante zo'n grote valentijnskaart en die moest ik dan maar sturen met een leuke tekst er in. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik vind dat zo.. overdreven. Valentijnsdag is te commercieel en ik wil niet op één bepaalde dag allemaal van dit soort dingen doen.
    Ik doe liever spontaan een keer iets leuks of koop een cadeautje voor mijn vriend. En niet omdat het valentijnsdag is en "moet".

    En ze zeuren altijd dat ik ook eens zijn hand moet vast houden, of een kusje moet geven. Maar dat ga ik echt niet doen in het openbaar of als iedereen het kan zien thuis, dat vind ik helemaal niet fijn. Dat snappen ze gewoon niet, hoe vaak ik het ook uitleg.

    Heeft iemand een tip voor wat ik op die kaart kan zetten (voor als ik die wel ga versturen over 3 kwartier..)?
    En hoe kan ik mijn familie duidelijk maken dat ze me met rust moeten laten als het over mijn relatie gaat?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:35 ]

    Als je hem zelf niet wil sturen, zou ik het niet doen. Zeg je familie gewoon dat je het niet fijn vindt dat ze zich met je relatie bemoeien? Als ze dat niet doen, misschien moet jij dan ook gewoon maar relatie advies gaan geven aan je familie, om even te laten zien hoe irritant het is. Gewoon op hun lip gaan zitten en klagen over alles wat volgens jou wel 'beter' kan! Lekker kinderachtig, maar de boodschap komt dan vast over!

    Je gaat die kaart toch niet echt versturen he? Wtf, je vind Valentijnsdag commercieel en je familie dwingt je hem een kaart te sturen? O_O' Nou, ook lekker romantisch dan, dan komt het ook echt vanuit jezelf enzo. Ik vind dit echt heel raar. Zeg dat ze zich even mooi niet met je relatie moeten bemoeien?


    ars moriendi

    Maximus schreef:
    Als je hem zelf niet wil sturen, zou ik het niet doen. Zeg je familie gewoon dat je het niet fijn vindt dat ze zich met je relatie bemoeien? Als ze dat niet doen, misschien moet jij dan ook gewoon maar relatie advies gaan geven aan je familie, om even te laten zien hoe irritant het is. Gewoon op hun lip gaan zitten en klagen over alles wat volgens jou wel 'beter' kan! Lekker kinderachtig, maar de boodschap komt dan vast over!


    Oh, dat vind ik een heel goed idee. Ik ga net zolang door tot ze zich er dood aan ergeren, net als ik doe.

    Apocalyptic schreef:
    Je gaat die kaart toch niet echt versturen he? Wtf, je vind Valentijnsdag commercieel en je familie dwingt je hem een kaart te sturen? O_O' Nou, ook lekker romantisch dan, dan komt het ook echt vanuit jezelf enzo. Ik vind dit echt heel raar. Zeg dat ze zich even mooi niet met je relatie moeten bemoeien?


    Hehe, na dat argument helemaal niet meer. Bedankt (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 17:21 ]

    Als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat ze hun mond moeten houden en zich niet druk moeten maken om jouw relatie. Simpel! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zet op die kaart ''Dit is niet vrijwillig verstuurd maar ik vind je opzich wel leuk''. En zeg tegen je familie dat ze op moeten houden. Zo moeilijk is dat toch niet ofwel ._.


    -

    Genius schreef:
    Zet op die kaart ''Dit is niet vrijwillig verstuurd maar ik vind je opzich wel leuk''. En zeg tegen je familie dat ze op moeten houden. Zo moeilijk is dat toch niet ofwel ._.


    Hahaha, dit vind ik wel een goede, dit zou ik inderdaad zo op je kaart zetten. Verder vind ik het best wel onzin van je familie. Ik had ze allang een keer op hun plek gezet, ze moeten zich gewoon niet met jouw liefdesleven bemoeien, punt.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn familie is nogal voor een relatie met mijn beste vriend (Ik koester geen gevoelens voor hem) en hij kan er om lachen en soms is dat frustrerend. Ik weet hoe je je voelt.


    SLOAN.

    Hm, lijkt me echt heel irritant. Mijn relatie met mijn vriendin gaat gewoon goed. Mijn moeder bemoeit zich er niet mee en mijn vader is toch weg. Ik zou zeggen: Stuur hem niet of zeg dat je het vergeten of zoiets bent. Maar aangezien ik nu weer zo laat aan kom is het geen handige tip >_>.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."