• [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 15:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ademir schreef:
    Stad Antwerpen :'p


    Grrrrr.

    Maar jij bent al volwassen, dus ben je toffer. :D

    Op kamp was Oostende zo'n beetje samen met Brugge en Roetie (Roeselare-Tielt) en de Antwerpenaren zaten in het 'heem' naast dat van ons (Oostende) en ze zaten ons echt CONSTANT te ambeteren. Hun muziek stond echt veel en veel te luid en ze moesten constant per se door ons deel van het gebouw lopen. "--

    Dan bleek ook dat ze de Bruggelingen en die van Roetie zaten uit te dagen en zaten te beledigen en al en op een gegeven moment is er een hele scheldpartij tussen Brugge en Antwerpen ontstaan. :/

    Snap je waarom ik ze in het algemeen niet mag? Ik zeg niet dat jullie allemaal zo zijn, maar ik heb nu nogal een laag beeld van Antwerpenaren.

    Naja, jij bent awesome, dus is mijn beeld van jou beter. :Y)


    help

    Hey.


    •*• Lululu •*•

    HOI


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nog 4.poststststst :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Grrrrr.

    Maar jij bent al volwassen, dus ben je toffer. :D

    Op kamp was Oostende zo'n beetje samen met Brugge en Roetie (Roeselare-Tielt) en de Antwerpenaren zaten in het 'heem' naast dat van ons (Oostende) en ze zaten ons echt CONSTANT te ambeteren. Hun muziek stond echt veel en veel te luid en ze moesten constant per se door ons deel van het gebouw lopen. "--

    Dan bleek ook dat ze de Bruggelingen en die van Roetie zaten uit te dagen en zaten te beledigen en al en op een gegeven moment is er een hele scheldpartij tussen Brugge en Antwerpen ontstaan. :/

    Snap je waarom ik ze in het algemeen niet mag? Ik zeg niet dat jullie allemaal zo zijn, maar ik heb nu nogal een laag beeld van Antwerpenaren.

    Naja, jij bent awesome, dus is mijn beeld van jou beter. :Y)


    Hahahah lol dankje :'D En dat is dus de reden waarom de andere Vlamingen bijna geen Antwerpenaren (de dikkenekken) mogen, haha.
    Maar je hebt wel gelijk hoor, tegenwoordig zijn de jongere die hier wonen echt irritant D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hih. (:

    Ook - no offence - gewoon met de 'perfecte stad'. Als je in het station bent, hangen er daar echt overal van die borden. Soms erger ik me daar echt dood aan. "--

    Ik moet wel toegeven dat Antwerpen een propere stad is en het is ook leuk om daar eens te gaan shoppen. And like I said, niet alle Antwerpenaren zijn zo dikkenekkerig xd.

    OH. En er is daar ook echt een geweldige Italiaan. *-*

    Het personeel was wel heel erg onvriendelijk... :/ Ik vond die gast eng. Het duurde zo een klein beetje langer voordat ik mijn bestelling zei en die gast keek me echt aan van "Ist nog voor vandaag?"

    En toen was ik bang van hem. :/ Hij had creepy ogen...


    help

    Hahaha, nee ik snap je wel. Antwerpenaren leggen het er soms ook erg dik bovenop en volgens mij doen de meeste dit om gewoon puur reactie uit te lokken van andere Vlamingen. Net zoals met die groep op fb: Antwerpen is 't stad en de rest is parking. En aha lol dat van die italiaan, was dat soms bij Giovanni ofzo? :'p

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 15:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Huiswerk(cat)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Huiswerk(cat)


    Geen vakantie? D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ademir schreef:
    (...)

    Geen vakantie? D:

    Jawel dat is het ergste.
    Mijn leraren geven allemaal proefwerken op D:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Jawel dat is het ergste.
    Mijn leraren geven allemaal proefwerken op D:


    Awh :''(
    Proefwerken als in examens? of wat bedoel je? D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kweenie meer hoe dat die Italiaan heette. Twas dicht bij de kathedraal en een plein waar dat er een gigantisch ding van Belgium's got Talent hing. En er was ook een McDo op de hoek en die Italiaan bestond uit twee restaurants. Twas raar.


    help

    Ademir schreef:
    (...)

    Awh :''(
    Proefwerken als in examens? of wat bedoel je? D:

    Grote testen.
    Bloktesten, boekverslagen enz.
    Ik heb gelukkig geen examens tot in het vijfde :')


    •*• Lululu •*•

    BAM


    5555 Posts!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ben moe van Engelse woordjes leren, maar ik ben pas op de helft.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."