Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Bah, nog nooit zolang over mijn haar gedaan. Het zit echt niet, maar ik wil nu toch echt weg voordat ik hier binnen langzaam gek word van de stilte. Nikki is pas weer om half 7 thuis, duurt nog zolang.
EDIT: Nu durf ik niet eens meer naar buiten... Godverdomme, ik haat mijn onzekerheid. Waar is de Mitchell die van aandacht en starende blikken houdt? Die kan ik nu echt goed gebruiken...
EDIT2: En daar ging de bus die ik wilde nemen... Nu een half uur wachten of lopen (of thuisblijven). I hate this so much.
Dus ik heb geen humor? Lul, ik haat jullie gewoon. :') Logisch dat ik dan geen grapjes maak. Is het niet meer dan normaal dat je in een drukke winkel serieus bent? Blijkbaar niet. Ik haat jullie toch allemaal al, maar ik help jullie elke keer weer uit de brand.
Dusss... een goede vriendin van me heeft inmiddels 2 maanden een vriendje, een andere goede vriendin vindt iemand leuk die haar ook leuk vindt en haar binnenkort waarschijnlijk gaat vragen, en ik zit hier forever alone.
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.