Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Ik voel me net een ijsklontje in de diepvries. Wat een koude zaal is dit toch. WAAROM kan er geen geld worden besteed aan de verwarming van deze zalen?
Mijn vriendje is leuk. En ik vind het grappig hoe iedereen gaat lopen bitchen over valentijnsdag, die mensen zijn juist degene die het kut vinden dat ze niemand hebben op deze dag. Ik heb iemand en ik vind het alsnog een stomme dag.
Sommigen zijn echt zo oversekst :') kijk ik in een groepsgesprek op whatsapp en hebben ze de titel naar sperma verandert en het plaatje een dildo :') wat voor vrienden heb ik, lol.
Genius schreef:
Mijn vriendje is leuk. En ik vind het grappig hoe iedereen gaat lopen bitchen over valentijnsdag, die mensen zijn juist degene die het kut vinden dat ze niemand hebben op deze dag. Ik heb iemand en ik vind het alsnog een stomme dag.
Like dooh, daar kan zelfs ik op komen .
ON: ik heb kunst gemaakt maar weet niet wat ik met een leeg stuk achtergrond moet. Frustrating as hell .