• Deze Rpg was al eens gestart, maar is toen doodgelopen. Ik wil hem herstarten, met wat aanpassingen.

    Vier groepen hebben ruzie. Daarvan zijn twee groepen "stoer", een populair en je hebt ook nog de nerds. Alle vier hebben ze ruzie met elkaar, maar de stoere groep 1 heeft zich bij de nerds, en de stoere groep 2 bij de populairen aangesloten. Soms vechten ze met woorden, en soms met klappen. Al vijf jaar zijn ze aan het vechten, en sommigen worden het zat. Er is geen uitweg meer als je erbij bent. Of wel?


    Vijf jaar geleden werd er een jongen, Diederik Tommis, heel erg gepest door een paar populairen. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en de populairen in elkaar te slaan. Weer anderen voegden zich toe bij de populairen en de hel brak uit. Die dag vielen er twee doden, waaronder Diederik Tommis. Velen raakten gewond, en voor een jaartje bleef alles stil. Toen begonnen de populairen weer wat kinderen te pesten, maar niet zo heftig als van te voren. Een andere groep begon tegen ze te strijden. Echte rellen ontstonden niet meer, maar opstootjes zijn niet te voorkomen.

    De twee fronten hebben een leider. Die twee zijn er al sinds het begin en haten de andere groep zó erg dat ze er geen gras over laten groeien. Ze zullen veel verder gaan dan de rest van de groep om hun tegenstander te "vernietigen"

    Stoere groep 1:
    Daan Jason Tanner || MindBreaker
    Jennifer Zoë Adams || xVitae
    Matthew Andy Dalton || Jolene


    Stoere groep 2:
    Michael Jonathan Fields ||Nyan
    Rosa Angel Diamond || glimmur
    Jessica "Jess" Liv Delecia ||Little
    Michel Days || Seaver


    Populairen:
    Jared Ray Parker || MindBreaker
    Amore Oakwood || OhMyZiam

    Nerds:
    Benjamin Oliver Gabriëls ||Nyan
    Seaver
    Emily Days || Jolene


    leiders:
    Chiara Bella Love ||Leider populairen || DamnBieber
    Alex Maron || Leider nerds || Seaver


    Regels:

    #Geen Mary Sues
    #Minstens 5 regels per post. Ik bedoel niet zinnen of woorden, maar regels.
    #naam wijzigingen worden doorgegeven aan MindBreaker
    #Hou het realistisch. Liefde meteen bij het begin kan, want ze kennen elkaar al langer van vandaag, maar een iemand kan bijvoorbeeld niet in zijn eentje vijf anderen aan.
    #ernstige verwondingen mogen niet zomaar uitgedeeld worden zonder toestemming van de persoon zelf

    Durf je nog steeds mee te doen?? XD Vul dat dit even in:

    Naam:
    Groep:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra*:

    We beginnen als iedere groep minstens twee persoontjes heeft.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Jessica "Jess" Liv Delecia
    Groep: Stoere groep twee
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Jessica is hard. Jessica is gemeen en onbeschoft, ze wilt zichzelf verdedigen wat altijd lukt en heeft er een hekel aan als iemand haar helpt. Niemand durft überhaupt tegen Jessica in te gaan. Haar armen zitten vol met tattoos en altijd heeft ze haar haren hetzelfde. Niemand mag aan haar haren komen, om dan wordt het vechten. Voor de rest maakt Jessica gemene opmerkingen en is ze één en al negatief. Maar diep van binnen heeft Jessica een goed hard en kan toch wel bezorgd zijn, maar alleen voor haar dierbaren. Jessica is erg sterk, goed in vechten en heeft een goede conditie ondanks dat ze rookt. Drugs gebruikt ze niet, zo ver gaat ze niet.
    Extra*: Ze heeft erg veel tattoos

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 18:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik leider vd nerds reserveren ? Of is die er al?


    Het orakel van Delphi.

    Mag ik een nerd? Jongen? En een meisje bij de stoere groep 1?


    We've lived in the shadows for far too long.

    DamnBieber schreef:
    Naam:Chiara Bella Love
    Groep:Leider Populaire
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Karakter:hiara is hard, heel hard. Je wil haar niet tegen je gekeerd hebben, want dan ben je er 9 op de 10 keer aan. Wat niet wil zeggen dat ze niet overmeesterd kan worden, helemaal niet, want Kiki heeft soms te snel vertrouwen in iemand. Als je het goed speelt, kun je haar goed liggen hebben. In zo'n dingen is ze echt naïef. Je moet het wel goed spelen, want vanaf het moment dat ze je door heeft, is het vrijwel altijd gedaan met je. Ze kan ook heel bang zijn, onoverwinnelijk, is ze dus zeker niet. Voor de rest is ze wel lief als vriendin. Heel veel vertrouwen in vrienden, en ze zou heel veel doen voor haar vrienden en familie. Hoewel ze op het 1e gezicht lief lijkt kan ze ook een behoorlijke vechtersbaas zijn.
    Uiterlijk:
    Extra*:Chiara is een meisje dat haar haarkleur om de week verandert. rood tot bruin. Chiara woont ook alleen met sommige 'Bandleden'
    Hij is klaar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Little schreef:
    Naam: Jessica "Jess" Liv Delecia
    Groep: Stoere groep twee
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Jessica is hard. Jessica is gemeen en onbeschoft, ze wilt zichzelf verdedigen wat altijd lukt en heeft er een hekel aan als iemand haar helpt. Niemand durft überhaupt tegen Jessica in te gaan. Haar armen zitten vol met tattoos en altijd heeft ze haar haren hetzelfde. Niemand mag aan haar haren komen, om dan wordt het vechten. Voor de rest maakt Jessica gemene opmerkingen en is ze één en al negatief. Maar diep van binnen heeft Jessica een goed hard en kan toch wel bezorgd zijn, maar alleen voor haar dierbaren. Jessica is erg sterk, goed in vechten en heeft een goede conditie ondanks dat ze rookt. Drugs gebruikt ze niet, zo ver gaat ze niet.
    Extra*: Ze heeft erg veel tattoos


    Klaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat zou fijn zijn, @YataMisaki

    @Nyan, okii


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zit er nog een minimum leeftijd aanvast?]

    mag ik een meisje uit een stoere groep?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Er zit geen minimumleeftijd aan vast, en @Ruexx, jep


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Jennifer Zoë Adams
    Groep: Stoere groep 1
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Jennifer is vrolijk en brutaal. Ze ziet alles vanaf de positieve kant, maar als je haar kwaad krijgt, wordt ze echt gevaarlijk. Ze kan goed voor zichzelf opkomen. Jennifer is erg klein, maar kan ondanks haar lengte goed vechten. Dat komt vooral omdat ze heel behendig is en een goede conditie heeft. Ze zal alleen wel voor haar eigen winst gaan en niet voor wat goed is voor de groep. Ze kan mensen heel snel laten vallen en daardoor vertrouwen de meeste mensen haar niet zo.
    Extra*: Jennifer is ontzettend ijdel


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Kan ik een Nerd en een lid van de stoere groep 1 reserveren?

    @Ruexx wat heb je een mooie tweede naam uitgezocht!


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @glimmur haha indd xD &het uiterlijk komt je ookal zo bekent voor


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jolene schreef:
    Kan ik een Nerd en een lid van de stoere groep 1 reserveren?


    Helemaal goed, aangezien de rollen onbeperkt zijn, en ik nu op mijn iPod zit, zet ik je er even niet bij, maar ik onthoud het wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nyan schreef:
    Naam: Benjamin Oliver Gabriëls
    Groep: De 'nerds'
    Leeftijd: 17 jaar verjaard in december
    Uiterlijk:



    Karakter: Van Ben zou je niet denken dat hij bij de nerd hoort,dat is hij eigenlijk ook niet echt. Hij houd wel van lezen en is goed is wetenschap ,maar hij doet dit vooral voor zijn broertje 'David' die doodgepest werd.
    Stoer is Benjamin totaal niet ,hij is meer een denken dan een doener,maar hij wil wraak voor zijn broertje.
    Ben is ook erg bang voor hoogtes ,omdat zijn broer dus van een brug afgesprongen is. Benjamin wil zoiets nooit meer meemaken.Ben is erg aardig en help mensen ook graag
    Extra*: Hij had ooit een crush op iemand van de populaire ,ergens diep vanbinnen in hem is dat nogsteeds zo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH