• Wat een kutnacht vannacht. Er ging van alles mis en ik vond er uiteindelijk geen reet meer aan.
    Ik weet dat ik gezet ben, maar het was nu echt de druppel die de emmer deed overlopen. Al die slanke meisjes met een platte buik en atletische benen... het maakt me kotsmisselijk als ik naar mezelf kijk. Ik wil ook dun zijn, maar het is me totnu toe niet gelukt. Er komt echter verandering in, aangezien ik vanaf maandag een ssportabonnement afsluit en een diëtiste in de arm neem. Nooit meer van die kutopmerkingen over mijn dikke benen, want ik heb er echt schoon genoeg van.

Zo. Dat moest ik even kwijt. Iemand nog tips voor dunnere benen en dat ik zo gezond mogelijk af kan vallen?

"Well, well. Look who we've got here!"

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hey, wat nou als je een voet fetish hebt als jongen zijnde?

Barnabas schreef:
    (...)
    Perfect, hou ik alleen mijn romp en voeten over en wat tussenliggende gebieden. (cat)

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Oh oeps, je hebt gelijk. Daar heb ik overheen gelezen :x

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Als je het hebt over 'minimaliseren' is www.blogilates.nl misschien iets voor je... Dat is een website over fitness, pilates, kortom het 'in shape' krijgen van je lichaam. Daarbij moedigt ze gezond eten ontzettend aan (met recepten bijvoorbeeld) en dat je blij moet zijn met wie je bent (typisch amerikaans: love your body) ze heeft ook een youtube channel met filmpje waar je ook specifieke lichaamsdelen kan trainen. (Er zijn ook veel andere fitness-gekken die zulke filmpjes maken) In het begin voelt het misschien belachelijk om rare bewegingen te maken voor de computer ^^ maar er zijn ontzetten veel mensen die hetzelfde willen bereiken. (zie de comments...) Ze heeft alleen wel hele dunne benen... Hopelijk heb je er iets aan!

(oh. Ik klink net als een telsell reclame.)

[ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 12:39 ]

So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

Geloof me, ik zag laatst het meest kutte wat je je voor kunt stellen. Op de stoel voor me stond: 'Astrid is dik'.
    Gee, laat mijn naam nou net Astrid zijn, en verder zijn er bij mij op school volgens mij geen andere meisjes die Astrid heten.
    Fucking hell. Ik werd zó boos, wel van binnen, maar ik ben er even zo boos om geweest. Serieus, het is al kinderachtig om iemand dik te noemen, maar om dat nou op een STOEL te zetten. Fucking hell, rot toch op.
    Ik heb striae over mijn hele lichaam heen, op mn buik, mn liezen, mn heupen, in mn knieholtes, op mn arm. Maar ik wil niet afvallen, gewoon omdat ik eindelijk een beetje lekker in mn vel zit op het gebied van mijn gewicht en hoe ik eruit zie.

Aan de ene kant zou ik zeggen: laat het gewoon lekker, wees wie je bent en negeer de idioten die je dik noemen. Maar als je het echt wilt, moet je het gewoon doen. Gezond eten en genoeg sporten zijn het beste wat je kunt doen.

Destroy what destroys you.

Even een waarschuwing, als je gaat sporten val je niet meteen af, je wordt juist zwaarder. Dit komt omdat je lichaam eerst je vet moet omzetten in spieren en daarna kan je pas goed calorieën verbranden. Maar goed, ik doe aan hardlopen (niet om't afvallen),maar las ergens dat je na een half uur rennen nog een paar uur blijft verbranden ;p Dus misschien kan je dat gaan opbouwen, je conditie om te hardlopen, daar voel je je (vooral na het lopenhoor) ook lekkerder voor.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Folklore schreef:
    Wat rot dat mensen opmerkingen over je figuur maken. Eigenlijk moet je je er niet te veel van aantrekken, want er zijn genoeg jongens die niet per se op de platte-buik-modelletjes vallen. Een beetje rond zijn is in mijn ogen juist wel mooi.
    Ik raad je aan gewoon te gaan sporten, zoals je al van plan bent. Haal jezelf niet helemaal naar beneden door naar anderen te kijken. Ieder heeft zijn eigen schoonheid.

Bad decisions make good stories.

Je hebt dan nog het geluk dat je mag sporten(cat)
    Zit met hetzelfde probleem.
    Ondanks ik al een kleine eter ben, en vrijwel altijd gezond en vers eet, ben ik een kort dikkertje.
    Ik lust niet zo erg graag fastfood, hamburgers al helemaal niet, maar toch ben ik net iets te dik voor mijn lengte.
    Het lijkt haast wel of mijn verhoudingen niet kloppen.(cat)

Nu heb ik wel geen obesitas, zo erg is het nog niet maar dat neemt niet weg dat ik, net als sommige andere meisjes niet zo goed in mijn vel zit.
    Maar wegens medische redenen, kan/mag ik niet aan sport doen.
    En geloof me, ik erger me er soms zo hard aan.
    Ik mag niet eens meedoen aan gym, voor de rest van mijn schoolcarrière...dus erna waarschijnlijk ook niet.

Ik kan moeilijk stoppen met eten hé(cat)

Maar toch kan ik het niet goedkeuren dat mensen opmerkingen maken over je gewicht.
    Niemand is perfect en eerlijk gezegd vind ik meisjes met een extraatje veel mooier dan mensen waarvan hun vel tegen hun beenderen kleven.(cat)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Als je zin hebt in een snack, altijd fruit nemen. Verder proberen zoveel mogelijk beweging in te calculeren, ook al houd je niet van sporten. Neem bvb op het station de trap ipv de roltrap, loop of fiets het stuk dat je normaal met de bus zou doen etc.

ars moriendi

Beginnen om al je drinken te vervangen door thee (zonder suiker!) en water. Laat je tussendoortjes staan of vervang ze door fruit (maar eet niet meer dan twee stuks per dag!). Bij het avondeten één keer opscheppen en geen toetje nemen of enkel een stuk fruit of yoghurt (zonder suiker oid). Zo kom je al een heel eind zonder jezelf uit te hongeren, geloof me.
    En je kunt ook nog twee of drie keer in de week gaan hardlopen, maar bouw dat op met een schema (op internet te vinden), anders loop je jezelf helemaal dood.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt! (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Parachutes schreef:
    Beginnen om al je drinken te vervangen door thee (zonder suiker!) en water. Laat je tussendoortjes staan of vervang ze door fruit (maar eet niet meer dan twee stuks per dag!). Bij het avondeten één keer opscheppen en geen toetje nemen of enkel een stuk fruit of yoghurt (zonder suiker oid). Zo kom je al een heel eind zonder jezelf uit te hongeren, geloof me.
    En je kunt ook nog twee of drie keer in de week gaan hardlopen, maar bouw dat op met een schema (op internet te vinden), anders loop je jezelf helemaal dood.

Dit is het beste wat je kunt doen, dat raadde mijn diëtiste mij ook aan.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Die meisjes mogen dan wel plat zijn, maar jij hebt misschien meer boobs en billen dan hen! Idk, ik zal nooit dunne benen krijgen omdat het genetisch vast ligt dat ik nu eenmaal vette poten heb. Ik vind het alleen belangrijk om te sporten omdat het gezond is! Daar zou je het voor moeten doen, want elk meisje is anders gebouwd! Ik zal nooit zo dun zijn als mijn vriendinnen omdat ik geen cardio lichaam heb, maar een krachtlichaam.

SLOAN.

Parachutes schreef:

•*• Lululu •*•

Ik ben klein en een ook wat voller, maar ik probeer mezelf erbij neer te leggen. Mijn benen vind ik gigantisch lelijk, maar ik kan er gewoon niets aan veranderen. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en als ik na mijn examens weer wat meer vrije tijd heb, wil ik een abonnement bij de sportschool. Goed op je voeding letten is de enige tip die ik kan geven. Eén keer in de week een stuk taart of een snack sta ik toe, anders houd ik het niet uit. Verder vreet ik mijn dag vol met droge crackers en fruit. Ik raad je trouwens aan om een soort laxeerdrank van Roosvicee te drinken. Het is niets heftigs, maar het is wel goed voor je stoelgang.
    En je moet niet zo minderwaardig over jezelf denken. Die andere meisjes hebben dan misschien wel een platte buik, maar jij hebt misschien een mooi stel heupen en volle borsten. Daar mag je echt wel trots op zijn.

[ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 13:40 ]

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Mijn vriend is trouwens gek op mijn boobs&ass, dus ik zou me maar niet blind staren op perfect dunne, kinderlijke lijfjes. Je bent een vrouw, dat mag je best laten zien! Kijk, te dik is natuurlijk nooit gezond, en als je voor je lengte te zwaar bent, zou ik daar wel wat aan doen. Maar als je gewoon sexy, vrouwelijke vormen hebt is daar toch niets mis mee?

[ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 13:42 ]

ars moriendi

Ik en mijn blubberbuikje zijn in vrede gekomen. Ik hou van eten. En ik heb ook niet de zelfdiscipline om te dieet'en. Laat je niet te veel opnaaien door andere, als je af wil vallen moet je nog wel jouw keuze zijn.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'